överallt och hela tiden :D
mhm
Jag brukar prata på Engelska med mig själv. Så sent som idag satte jag mobiltelefonen vid örat fastän jag inte prata med någon för att prata med mig själv inne på skoaffären :P Vet inte varför jag gör det ibland men men, det är väll nått man börjat med lite smått, kommenterat sina felsteg med t.ex.. "ah smart där Andree" och sen har det glidit iväg.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Hanal P21 Hahaha eller hur! På krogen ställer man sig på toa och snackar om hur kvällen går och står och småskrattar för sig själv. Jobbigt blir de när man märker att nån annan e på toa samtidigt..
..
"Tja, vad gör jag?" "Nja inget, jag då?" haha.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Jag kan komma på mig själv när jag talar med mig själv. Då blir jag oftast rädd och tänker på om jag är pschykiskt störd eller något sådant. Sen sitter jag och får ångest och blir paranoid. Sen efter ett tag trallar jag vidare pratandes med mig själv.
Händer bara då jag är förbannad. Då vill jag nstan slå mig själv.
My heart lives in my vagina.
Själv kom jag på ReM prata med sig själv en gång.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Ett sätt för mig att veta när jag har blivit onykter är när jag pratar med mig själv när jag sitter på toa ^^ annars vanligtvis brukar jag aldrig prata med mig själv :D
Sariiiiiiiish
jo, det brukar jag faktist göra as ofta :b
internet o knark e same shit...beroendeframkallande och farligt....
Det skulle jag ALDRIG göra. Fan tänk om man är med i någon slags Truman show eller nåt. Bruka fundera ibland, att tänk om Gud i himlen tvingar en att titta på ett videoband när du dött. Ett band med allt du gjort när du trodde ingen såg. Så nej, jag snackar inte med mig själv. Skulle inte klara av skammen efteråt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
konstigt nog så pratar och skrattar jag med mig själv varje gång jag är onyckter när jag står och pissar!
Jag snackar med mig själv när jag är arg.. :P Då mumlar jag riktigt elakt. Åså på morgonen då jag inte är riktigt vaken så brukar jag ha en låååååång konversation med mig i huvudet.. kan hålla på i en timme ungefär.. samtidigt som jag gör mina morgonsysslor. Tillslut så kommer jag på mig själv och ger mig en liten bitchslap på kinden så jag vaknar till liv :D
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Walk with yourself, talk with yourself, have laughter with yourself, love yourself! hela tiden, inte när jag är ute och går direkt, men jag tänker högt för det mesta och skrattar högt för mig själv mest hela tiden
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
jag snackar alltid med mig själv när jag är ensam
Jag kan många gåmger prata med mig själv.
Rocka kamelen en gång
Jag tror några här behöver en vän utanför internet
aldrig snacka med mig själv nej, de e bara psykopatiskt. men snacka med folk som inte hör mig brukar jag göra ofta. t.ex. när man kör bil och svär åt någon annan, fastän den inte hör =)
aZZ_eM woooord! idioter finns det gott om ute i trafiken :P
jag brukar tänka högt...tyvärr blir det när jag inte är ensam.
We call them winerbrods.
Ja. Båda jag och min mamma gör likadant.. tror det kan bli så när man har mycket tankar i huvet.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Ja Självklart pratar man med sig själv.. Jag har en ond och en god sida av mig själv som brukar prata med varan .. Om ja typ känner "varför gjorde ja de där skiten igår fan vad jag ångrar mig i dag" så säger den andra rösten "varför bryr du dig, gå och lägg dig eller käka iställe fan" och då blir allt bättre osv.. brukar alltid vara den slags "onda" som blir de goda för min del och den "goda" blir den griniga haha..
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Speciellt när jag är förbannad så pratar ja med mig själv. t.ex. arg på någon person så brukar jag prata om vilket jävla pucko personen är(detta kan även vara att jag är arg på mig o kallar migsjälv pucko..) Sen kommenterar jag ibland filmer och vad folk skriver på nätet. När jag lagar mat pratar jag med mig själv om hur jag ska fortsätta,alltså t.ex. "mer salt", "de kanske är klart nu.. vad tycker du?"(frågan menad till migsjälv då) Sen pratar jag med mig själv om vad jag ska göra resterande av dagen ibland. Igentligen så pratar jag typ alltid med mig själv. ofta iform av höga tankar äre väll...
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Ja, typ när man ska till bussen och det är jävligt brottom så kläcker man ur sig saker som: -Jäävlar nu blir det springa av.. -Heeeeelvete va snöö det ska va.. -Bussjävel.. Ge mig pengar och bilar.. Klassiker. Jag är asbra polare med mig själv.. Vi har samma syn på allt!
RATED R!
sjunger i duschen å i köket när jag lagar mat å så typ, men snacka händer väl också, då typ härmar jag dialekter å fånar mig hur jag vill....soft när ingen är där å kan störa sig :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när jag jobbar snackar jag med mig själv. alltså när jag gör utträkningar, aldrig annars
Jag brukar sjunga för mig själv men inte på det gamla vanliga sättet. När jag tänker på nån låt så sjunger jag av nån anledning bara ett av intrumenten medans alla andra instrument spelas i huvudet. Till exempel om det är en electro/house låt så gör jag typ bara basslingan, pianomelodin eller kanske kicken, ibland någon skön snare. Är det en hiphoplåt kan det hända att jag bara säger sista ordet i varje rad hela tiden. Ibland händer det att jag är tyst i flera sekunder då det instrumentet jag "sjöng" kanske inte spelas i det partiet av låten jag är på, sen fortsätter jag. Allt det här är relativt ofrivilligt och lite jobbigt ibland också :\
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
ja alltid. tycker synd om folk som inte vågar.
undertiden
Alltid när jag är full och är på väg hem.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Jalla idiot systemet stänger snart!
på fyllan påvägen hem går jag alltid och pratar med mig själv, ibland blir jag förbannad på vad jag säger ibland skrattar jag högt åt skämten jag drar.. brukar gå och sjunga en sån också "I will allways love you" med whitney houston är favoriten att sjunga på vägen hem tror jag.. tycker det är skitkul att prata med sig själv då..
Kan prata högt framför allt när jag förbereder mig för något och är smått stressad. Går in i nåt mode då jag diskuterar med mig själv och väger olika saker mot andra. Fast värst är ibland när jag sitter framför datorn och kan få små fnissattacker som jag antar låter helt åt helvete.
Jag kommenterar mitt egna liv när det blir för tyst. Typ som om att det skulle vara spännande att vara jag, och att jag var en kommentator i typ The Truman Show. Så jag är kommentatorn i min egna version av The Truman Show när jag gör alldagliga saker som att typ sitta på bussen eller går igenom stan.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
haha känner i mej i de emsta...när ja sitter sj vid datorn tänker ja högt lr sjunger typ hela tin :P...o alltid när ja e kanon o står o pissar lr e påväg hemåt...skriksjunga till musiken om ja har mp3n med mej händer varenda gång oxå..
en död moderat är en bra moderat
Bruka fundera ibland, att tänk om Gud i himlen tvingar en att titta på ett videoband när du dött. Ett band med allt du gjort när du trodde ingen såg. Så nej, jag snackar inte med mig själv. Skulle inte klara av skammen efteråt. haha, det där förgyllde min morgon! :D
Delam tange barat
Nog mer än jag själv inser. & mer än jag någonsin skulle erkänna. Så, "nej". :D
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
jo jag pratar med mig själv. det är alltid trevligt att ha en förnuftig person att prata med.
www.enigmatic.se
Skribent
2008-04-14 17:43
Kan hända att jag mumlar saker för mig själv ibland---
jag pratar aldrig för mig själv, för dialoger i huvudet isället när jag är ensam. folk som pratar med sig själva tycker jag är jätteläskiga.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Hur fan har folk undgått att svara på Narcissus inlägg? Två namn? Peptalk med kuken liksom, wtf? :)
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
jag börjar säga som morsan, vilket är jävligt illa i sig. att prata med sig själv är skönt, det är bara då man får ett bra gensvar.
jadå hela tiden. förmodligen mer än vad som många skulle räkna som normalt. Som någon högt upp i tråden händer det att jag kommenterar eller förklarar vad/ varför jag gör/ menar. (typ som en TV-kock, eller när du ska förklara för en lite trögare kompis hur du menar) Har hört att det finns kopplingar mellan det och hög intellegens. (That's my story and i'm stickin' to it)!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Någon mer änn jag som inte talar högt utan tänker som att jag snackar med men själv i hjärnan? alltså bara jag som hör. Lite knas men ni fattar kanske. Typ kan sitta och tänka/ prata "tyst" för mej själv ba ahfan fresh tröja han hadde då, shit va ere där. Hm vad ska jag göra när jag kommer hem osv.? Annars kallas det kanske bara tänka? E lite yr just nu.
Jag brukar prata med mig själv, eller tänka högt när jag blir förvånad.
Jag brukar sitta i badkaret och battla mot mig själv. Domaren är min gummianka som även jag gör rösten åt.
Careface..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!