I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hatar du mat?

Övrigt - Blandat

   

2006-10-24 01:37

Hatar du mat?

Vet inte riktigt när mitt personliga helvete barkade loss, men jag har alltid varit en av de största aktörerna när det kommit till kampen mot fiskätning. Har aså länge jag kan minnas betraktat måltiden som något av en rabiessmittad, smutig och ful andrahandsmedborgare och det faktum att de mest fanatiska beundrarna kunnats hittas bland folkgrupperna bönder och pensionärer kan ha spelat en stor, stor roll i utvecklandet av mitt hat och ilska.
 
Är dock inte hundra procent säker på att detta är en fullt frisk egenskap och preferens eller att det ens är möjligt att fisk kan frammana sådana känslor men jag hoppas innerligt på att det, någonstans där ute, finns en vetenskaplig rapport som kan verifiera det fenomen jag upplever.

Det är skumt, för nästan inga andra livsmedelsprodukter har denna starka och betydande inverkan på mig. Mula mig med kladdiga bananer, tvångsmata mig torra russin och kittla mig med ett gäng taggiga ananser och jag kastar samma apatiska öga på dem nästa gång jag möter dom i korridoren som jag alltid gjort... 



Hur är det med er, vill ni fullkomligt döda någon speciell kylskåpsvara? 

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.