I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tävling: Vem mår mest piss?

Övrigt - Blandat

2006-10-21 20:05

Tävling: Vem mår mest piss?

nu sitter jag här. gick och la mig kl 11 imorse. sitter framför datorn och tvingar i mig yoghurt och svettas ångest. skakar så fort jag lyfter på armarna. gårdagen vill ut ur min kropp men jag kan inte spy av nån jävla anledning. eller jag har väl inte så mycket att spy upp kanske. ena armen är söndertrasad av bitmärken, ryggen är full av märken efter inborrade naglar. kryptiska budskap och julgranar finns att beskåda på hela min överkropp med silverfärg. hjärnan är potatismos och halva natten spenderades åt att övertyga en tjej om att hon inte höll på att försvinna från verkligheten och att det inte var någon utanför dörren som tänkte döda henne. fick iaf knewla.

det jag är ute efter är att höra skräckhistorier deluxe om hur uberjävligt ni mår så jag mår lite bättre över min egen pissiga situtation. shoot.

2006-10-21 20:11
:O
Mår iaf bra,guess I lose?:(
:D

2006-10-21 20:14
hahahahaha varför har du bitmärken på armen? var det en crazychick?

Brukar oftast spendera dagen efter med at ligga på rygg i soffan och stirra upp i taket och bara koncentrera mig på att andas och inte röra mig utåt förrens det är mörkt och ingen kan se hur helvetisk jag ser ut..
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2006-10-21 20:15
minst sagt. tyckte att hon bet hårt men inte SÅ hårt. min kropp är sargad :(

2006-10-21 20:19
Demento::dude..
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2006-10-21 20:21
nån skryter för att han fick till deför första gången haha
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.

2006-10-21 20:22
Demento::ang din presentationsbild så var jag på en gala igår på Måltidens Hus och gjorde en presenation på en förpackning jag gjort. Där var även Carl-Jan iklädd en röd sammetskostym med hela sitt gourmand posse som tätt följde honom vart han än gick, haha sjukt kul att iakta..lyckades även skämma ut mig när jag stog utanför entren och skulle skämta med en tjej och imiterade honom och utbrast -Carl-Jaaaaan..såg sen att han stog och blängde på mig 3 meter bort..hrmm..

jävligt off-topic men kul =)

2006-10-21 20:24
Mr-Lance P25
PCP nigga...nämen this and that

meskker P23
haha underbart

2006-10-21 20:25
Vetifan om piss, men att denna dag är så jävla värdelös, finns inte ett skit o göra, alla segar, ingen har pengar, blir jag galen så blir det fan idag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-21 20:30
just idag mår jag bra och jag antar att man inte kan tävla om andra dagar man mått kefft.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-21 20:31
jo för all del. dom flesta verkar ju må rätt ok idag så du kan väl dela med dig av någon skitdag från förr.

2006-10-21 20:34
min värsta dag måste vara när jag skrapa en trisslott och såg att jag inte vann något, så rev jag sönder den 2-3 gånger, sen märkte jag att jag vann 10.000

so fuck hur du än känner dig nu, du vet inte hur de där kändes!

2006-10-21 20:35
hahaha fyfan...tack! mer sånt! jag mår redan bättre :)

2006-10-21 20:37
Det kanske är så jävligt att du mår värst idag...

Jag mår väl lite micro-dåligt eftersom jag drack för mycket men ditt inlägg fick mig att bli på bättre humör, så tack!

För att muntra upp dig så kan jag dela med mig av en del visa men inte alltid så relevanta påståenden:

- Tiden läker alla sår.
- Det kan alltid bli värre.

2006-10-21 21:14
KOMIGEN JAG HADE DE NOG VÄRST!

2006-10-21 21:26
Min dag är bara bajs tänkte ja säga för ja satt och skulle lägga en beställinng på kläder och skor och skit och sen när ja hade gjort de och fyllt i allt och skulel trycka på bekräfta knappen så funka de inte med firefox, då vart jag arg och kastade sönder min mus så nu måste ja sitta me bara tangentbordet.
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2006-10-21 22:21
efter en blöt kväll som mest bestod av minnesluckor vaknade jag upp helt sönderslagen av något jag inte kommer ihåg. kunde knappt gå för jag hade så ont och absolut inte röra på vänsterarmen. det kombinerat med en monsterbakfylla och en helt blöt soffa (pissade ner mig eller spillde ner mig med nåt :P) fick mig att seriöst överväga harakiri. armbågen var helt paj i flera månader men har slutat göra ont nu iaf.

har iofs vaknat helt trasig flera gånger men den där var nog värst.

2006-10-21 22:31

jag har nog fortfarande vääärst..

2006-10-21 22:32
lol, instabila trippare :]
shupp shupp! pilliwillie!
Graffare

2006-10-21 22:40
jag kan inte gråta... jag har de värst!
http://beltontorsk.tumblr.com/

2006-10-21 23:03
jag har lirat diablo två dygn i streck. Anledning, det ligger två meter klistersnö utanför dörren.

2006-10-21 23:45
GreAt_rEtarD F20

det måste ju vara skönt? 

2006-10-22 02:53
hela världen verkar vara i en ny Great Depression fas igen som på 40-50 talet... så du eju iaf inte ensam..

låter förresten som du tänder av på vaket de är aldrig särskilt kul.. men de finns kurer mot de så man slipper må särskilt dåligt alls.. gäller bara å veta hur man går till väga helt enkelt ;)
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2006-10-22 12:15
hahaha racapp
Meep meep

2006-10-22 12:26
wow nån som bryr sig.. men skrattar.. ajja de räknas ändå haha

2006-10-22 12:40
jag mins inget från min firma fest, men fick höra det ena & det andra om att jag hade slagits m.m men men ångest för imorgon då man får träffa alla igen ;P
IFK Göteborg
Juventus
- You ask yourself.. if it was all worth it.... -

2006-10-22 13:16
Jag har inte vart full på en månad. Jag mår fantastiskt.

Förra gången jag var ute och härja slog jag ut en framtand och fick spendera natten på torken.

2006-10-22 13:18
haha ;D
neh jag funderar på att släppa burken/flaskan nu på ett tag
IFK Göteborg
Juventus
- You ask yourself.. if it was all worth it.... -

2006-10-22 13:24
Det är fan skönt. Slippa grisgatan och bakfylla!
Moderator

2006-10-22 13:26
Alltså......du fick ju knulla igår. Då är det fan inte synd om dig på en fläck.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2006-10-22 13:30
Jo det beror på vad han fick för någon brud på kroken?

2006-10-22 13:32
psykmys P22

Aaaw, firmafest är bara hemska minnen för mig. har bara varit på en, den efter det vågade jag inte gå på och den senaste fick jag förhinder.

Iaf, det var nån sorts julfest med jobbet och det skulle va förfest hos en snubbe. Jag hade bara jobbat nån vecka och kände bara några få min egen avdelning. Minnesluckorna täcker det mesta av kvällen, minns vissa fragment från nån balkong och trasiga stolar. På söndagen fick jag via telefon höra att jag blivit cepefull, kastat stolar från balkongen, hamnat i bråk med en kille, druckit andras sprit och betett mig allmänt übermongo.
Vilken sjuk jävla ångest det var att gå till jobbet på måndagen! Jag är rätt städad vanligtvis, men såklart blev det katastrof just den kvällen, när man skulle lära känna folket osv. Som tur var hade nån käring på ekonomiavdelningen vänstrat med en snubbe från produktionen, så det var det stora samtalsämnet. Men fyfan. Firmafest betyder ångest i mina öron.

Tuna? Tuna is worth NOTHING!

2006-10-22 13:49
racapp asså förlåt men . HAHA :D haha . aahaha... :] ..SÅ. fyfan va förjävligt du . bland det värsta som kan hända . faktiskt . :(
tror bestämt att du leder :|

- men nog om dig nu.
Graffare

2006-10-22 14:31
indiantjejen F5

skönt? verkligen inte..vara med om en massa händelser! människor dör å lämnar mej å en massa mer! å jag kan inte fälla en enda tår!

2006-10-22 15:09
JAG LEDER!

2006-10-22 15:14
du kanske inte behöver gråta?

2006-10-22 15:14
äh fan assåå... jag tar priset, kollar animalplanet o tvingar mig o böga på datorn.. kan juh lova att bajset inte va mänskligt...
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs
my biggity black benz with them 19 inch rims...

2006-10-22 15:18
Alltså, kan man INTE må piss på Söndagar?

När någon mår riktigt dåligt på en Fredag, då är det jävligt illa. Men det är obligatorisk närvaro på deppighet på Söndagar.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2006-10-22 15:33
jag mår mest piss!!! jag har ont i axeln, huvudet, ena ögat, min kropp är förstörd. mitt psyke är krasst, och jag måste hjälpa en kompis att flyttstäda för jag är en sån jävla bra vän!
Graffare

2006-10-22 15:35
hahahaa e du efterbliven lr? alla människor behöver gråta...

2006-10-22 15:38
mephisto haha word där:p
Meep meep

2006-10-22 15:40
jamen IDAG mår jag ju inte piss. sitter och sliter hem Scooby Doo Pirates Ahoy och Pirates (XXX). redig jävla söndagskombo.

2006-10-22 16:32
AHAHAHAHAHHAHAHAH katastrooof. :D

2006-10-22 16:48
nu är alla wannabe mig

2006-10-22 17:04
bakis, efter-ead, sönderslagen läpp och ömmande huvud

jag mår småpiss

2006-10-22 17:16
vi har dusch/badkar kombinerat . och givetvis skulle jag halka och slå halvt ihjäl mig . så nu mår jag "piss" . :/
fast jag står endå fast vid att racapp leder . -10.000 åt helvete!
- men nog om dig nu.

2006-10-22 17:18
JAG LEDER!!

2006-10-22 17:35
Mår jävligt bra nu faktiskt. Men för några dagar sedan var jag inte mycket till människa. Blev intagen på sjukhuset av psykbryt och kom ut i fredags och känner hur skönt det är att vara "levande" igen.

2006-10-22 17:45
har en bekant som för typ 9år sen när han var runt 18-19 skulle göka sin chef på en forma fest som var 40 bast råkade fastna med två autistiska tvilingar på halsen efter det. kan ni ju förska toppa. ingen kväll han lär glöma. ett skjut med en häxa på 40 som du knapt kommer i håg och som minne får du två autistiska tvilingar. han älskar dem turbo mycket i dag och är säkert värsta turbo pappan så klart men ändå.

2006-10-22 17:47
storpajsarn P23

Förlåt, men HAHAHAHAHHAHA. Det tar ingen

2006-10-22 18:00
jag mår dåligt, för jag har tappat min rasselrassel :'(
Sariiiiiiiish