H&M Miljonär krockade!
asså detta är värt att kommentera! har man en sådan het och dyr och svårhanterad bil .. 6.5 MILJONER, och så.. fan. krockar han , fan synd ju!! http://deliveryc.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,913886,00.html
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
han har nog råd att serva den ska du se=)
Anima Sola
Han har råd med en till. :)
ja men de e sjukt ju, precis efter han köpt den
Samma sak hände ju för någon månad sedan. Då var det en norrman :)
Artikeln här .
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
hehehe jag tycker det år så jäkla roligt ändå... ironiskt. var massa skriverier i aftonbladet denna vecka att det hade sålts en till den svenska marknaden etc etc. Han har nog ångest.
Forumssignatur...<br>
verkar som de är lite för tunga på högerfoten
Forumssignatur...<br>
nej han do inte
vilken skitbil som bara sladdar o har sig
Lägg märke till att det verkar vara samma bil som norrmannen sladdade i. Folk förstår inte vilken kraft som kommer när man gasar på i en sån bil och de klarar inte av att hantera den. Det är därför koenigsegg har en förarkurs för de som köper en av deras bilar, men ingen av förarna som har kraschat med bilarna har gått den.
Nu vart jag glad!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Världens snabbaste sportbil.. yeah right.. bugatti veyron strypt på 410 km/h, eller kanske var 407 km/h. Rätt åt han, borde lära känna bilen lite bättre innan han använder blyfoten.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Får man ut en ny på försäkringen tro?
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Rätt åt kapitalist jäveln!
åh fy fan dom där bilarna är ju handgjorda och ascoola, vilket slöseri på bra bil.
o rly?
jag blir flipförbannad alltså, vem fan bryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyr sig??? folk krockar varje dag bara för att hans bil råkade kosta massa men för han kostar väl den bilen lika mycket som vad en fattig volvo skulle kosta för mig, tex! jävla fittmedia
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håller med alla hatare :P snubben är god för en halv miljard och folk jiddrar om en bil för 6,5 milj.. Blir bara så sur på såna människor, hus i skärgården, östermalm å massa andra dyra ställen.. Skitmånga svindyra bilar å hela skiten, varför liksom? sabla kapitalistsamhälle!
dom kallar mig Rambo..
varför inte? shoplift skulel du köra 240 om du hade flera miljoner över? ne jag tror inte det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"rätt åt honom" är så jävla typiskt whoa. väx upp för fan kids.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
jag skiter i han, jag tycker det är fan slöseri på en sån bild, vet ni vafan det är för bil vi snackar om elel? inte precis vilken som helst!
klart det är slöseri på en bil men han tänkte nog inte "oj en sopbil jag kör in i den och kvaddar min nya eggbil..." eller?
jävligt kasst alltså, måste ju förstå hur fet kraft det är i den alltså.
((MAAD))
Lyricist
2006-10-21 20:18
hahaha "råd att serva den" Man servar inte en koeningsegg bara sådär liksom. Inte som med volvos att man drar till närmaste verkstad och så. Lär kosta en del att fixa skiten igen. Dyra sportbilar går alltid sönder...Det gör alla bilar i slutändan när dom har så mycket hk. Fast det här var ju bara en som inte kunde hantera bilen han körde iofs...
det är en speciell bil, oavsett priset, det är fan en Koenigsegg asså ah sak samma, asså svårt o förklara, fuck it
Lyricist
2006-10-21 20:23
Koeningsegg är ju en liten jävla bilfabrik i småland liksom. Dom kanske trycker ut max 10 bilar om året? Vad vet jag...Iallafall detta är ingen massproducerat bil liksom...Sen 800hk i den bilen. Det kickar nog ifrån rätt gött. Jag och farsan provkörde en dodge ram srt 10 med 500hk och det spann som fan och man satt klistrad fast i sätet när man gav plattan i mattan:) Den bilen vägde 2,5 ton hehe...Koeningseggen väger nog inte värst mycket och har 300hk till. Aaa ni förstår haha
wow nån som fattar om den bilen äntligen
Lyricist
2006-10-21 20:32
Tjea...Jag är känd för att vara whoa's egna lilla bilnörd:)
Ah, det där var faktiskt rätt galet. Fan alltså, 6½ mille på en kärra, sicken lirare. Läste review på den där i Slitz för några nr sen och kommer ihåg att jag var stunned redan då,, tänka sig att en pappabetalar-svenne skulle fucka upp drömmen sådär!
Fan, han är ju god för en halv miljard (!) Då har man råd med i stort sett allt. Men det är ingenting mot vissa andra har i världen. Typ Monaco, Dubai, USA, etc.. Såg en båt i sommaras av någon snubbe som var med och startade Excel (Microsoft) där hans båt eller skepp/yacht med helikopter och typ palmer ombord gick på 385 miljoner.
Orka bry sig om vad hans bil kostade, fan hade det varit en vanlig svensson som hade krockat hade dom inte brytt sig ju. Typiskt dom rika ska visa upp sig i sina tuffa bilar, innan dom lärt sig och kontrollera bilen! :S
skiter i om han är god öf 1000000 miljoner och skiter i om bilen kosta 1 krona eller 100000000000000000000000000 milajrder jag gjorde den för att Koenigsegg BLEV FÖRSTÖÖÖRD, han försörde en Koenigsegg, om du är de miiinsta bil intresserad borde du veta vad jag menar sällsynt sak,
det humoristiska med den här tråden är att den blir spammad av P18, F18, P17 osv som sitter o säger att alla kapitalister borde dö osv osv. väx upp.
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
nhoj: förstod inte var du menade.. Jag överreagerade lite ja, men grejen var det att jag tyckte att det var rätt vårdslöst. Självklart så ville han inte blåsa in i en sopbil, men har man en så dyr och tydligen sällsynt (är ingen bilkännare) bil så borde man ju änna va liiiite rädd om den. Sen blev jag också rätt sur på aftonbladet (som alltid) för att dom bara publicerar skiten.. Men glöm det jag skrev, virade in mig i för mycket saker som jag inte förstår nu..
dom kallar mig Rambo..
Har man pengar och bilar har man fine, det skulle jag också ha om jag var god ett par spänn. Är man fattig har man inte feta bilar och då har man inte det, så är det bara. Jag menar, man MÅSTE INTE hata på folk som är rika bara för att dom är rika, jag skulle VÄLDIGT mycket hällre vara rik/kapitalist/snobb/pengaslösare/ vad ni vill. Låt dom rika vara rika och dom fattiga fattiga, palla kriga?
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Klant. Synd på den fräsiga bilen.
när jag är rik ska jag köpa världens dyraste bil och krascha den.... because i fucking CAN, bitches!
asså ni är så jävla inkompetenta ni fattar ju inte ens trådens mening pateetiskt
haha racapp lackar verkligen :D
WHADUP
Steve-O: Jag vill också åka Ram SRT-10 :( Jag är väldigt avundsjuk på dig nu :)
Gaaah och så höll bilen till ute på Ingarö. Fyfan att man missade det där. Hade lätt åkt på värmdö till morsan för att spana efter den bilen. Bara att få stå vid den måste vara grymt.. ;D
-- Mellanslagsanvändare --
sketväl han i, och rullade ut en av sina 2 Lamborghinis :D
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
"Enligt bilföretaget Callisma är det inte Stefan Bengtsson, utan Callisma själva som ska stå för försäkringskostnaderna.
Trots att bilen ägdes av Bengtsson.
- Den är inte registrerad på honom utan åkte med saluvagnslicens. Bilen är fortfarande vår, säger Callismas ägare Charlie Mannerfeldt.
Men den såldes ju i torsdags? - Ja, vi har sålt den, men inte levererat den.
Hur kunde bilens ägare köra bilen om den inte var levererad? - Han var ute på en provtur.
Dagen efter att köpet gick igenom? - Ja. Det kommer att gå på vår försäkring."
Aftonbladet Han borde väl ha råd att stå för sina misstag själv iaf..
http://larzon.mine.nu
han borde skapa en ny sådan bil eftersom han förstörde den!
Nyhetsvärdet i svenska kvällstidningar lämnar en aldrig besviken. Antingen handlar det om en C-kändis som vart full på krogen eller detta .)
Vadå rätt åt? Har har ju fan rätt att äga sina miljoner, han & hans familj har kämpat och arbetat hårt för att få ihop. Gotta work hard to earn the best.
Lyckligtvis verkar han haft väldigt god smak när det gäller valet av återförsäljare. Hyvens killar!
ja det var jävla schysst av dem faktiskt :)