I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vattenpipa

Övrigt - Blandat

2006-10-17 11:14

Vattenpipa

Köpte en för ett tag sen och har tobak med honungsmelonsmak, helt okej men inte det godaste jag testat.

Vill nu ha lite tips på goda smaker, samt var man kan få tag i dem... I Kenya rökte jag en gång med smak av vattenmelon, hur god som helst. Någon som vet var man kan hitta det?

Bor i Lund och vill gärna hitta ställen häromkring (känner redan till affären som ligger på Grönegatan men undrar om det finns fler) eller eventuellt ställen i Göteborg så att jag kan passa på att handla när jag är "hemma".

Alltså:
- Tips på goda smaker
- Var man får tag i vattenmelonsmak
- Var det finns affärer med tobak till vattenpipa i Lund och Göteborg

Så det så!!

2011-04-22 17:22
Little Shine, du har rätt, jag har också sett den finns bla på vattenpipakungen, såg det när jag köpte min vattenpipa där.... har provat den en gång för länge sen men inte den godaste smaken faktiskt... testa bouble gum istället... :D

2011-04-22 17:30
Hur tänkte du nu? Little_Shine var tonåring när hon gjorde den här tråden. :]

2011-04-22 18:58
äpple e den enda rätta!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-04-25 18:22
the_real_apa P22:

haha... fan ja såg inte det, snacka om stirrig :D Men hon e ju fortfarande tonåring ;)

2011-04-25 23:31
stefan801, hmh, på vilket sätt kände du att det var nödvändigt att uppa en tråd från 2006 för att tala om en grej som redan besvarats så många gånger?
Spiken som sticker ut får smaka på hammaren.

2011-04-26 00:42
Finns vattenmelon i göteborg =).. rökte innan idag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2011-04-26 20:59
testa rök bladte. Det funkar. Ta inte för mycket då det blir rivigt i halsen då.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2011-04-27 10:41
Dra till möllan! ;)

2011-04-27 22:50
Åk utomlands o köp melonsmak, sjukt värt det! Svingott!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Producent

2011-04-27 23:39
Mint är sjukt gott! Sen har jag typ prövat Cola-smak, skit äckligt var de.
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA

2011-04-28 13:57
Necro åt sidan.

Två äpplen smak (dubble apple) är min favorit.
Sägs vara den smaken som räcker längst av alla.

Melon är rätt god den med, de andra smakerna är jag inte så förtjust i.

Angående skadligheten så lita inte på rykten.
Läs vetenskapliga rapporter istället.

http://www.fhi.se/Publikationer/Alla-publikationer/Vattenpipa---rok-utan-risk-Halsoeffekter-vanor-attityder-och-tillsyn/

http://www.fhi.se

– En gammal myt är att vattnet filtrerar bort farliga ämnen. Den stämmer inte, utan många ämnen och partiklar inhaleras av den som röker vattenpipa.

Röker ibland och tänker fortsätta med det trotts skadlighet.

2011-04-28 14:02
Jag vill inte vara den som är den men TS ställde frågan 2006. Men fortsätt tipsa, jag tar mig en vattenpipa varannan vecka eller så och gillar att testa nya smaker.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.