tjej katt namn?, förslag ?
Har nu skaffat en liten grå spräcklig liten katt och vill ha förslag om namn? :)
Be wise, Legalize!
Sven! Nej men, det ska du väl komma på själv, hade iaf döpt den till Sven eller Rex. Kanske Tyson.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Nefertiti, kan kortas ner till neffe!
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS
PINGU! Det tycker iaf jag är fint! =>
Själv heter min katt Lana men jag kallar henne för katten har aldrig sagt lana
sök på namnförslag så kommer du hitta ettusenetthundra liknande trådar.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Tjej eller kille? Kille, Spräckel Tjej, Spräckt alt. Spräckla
Min heter Margareta. Det är ett bra namn.
min katt (tjej) heter: Fredag
LeeRoyJordanJr.7.2
Allis är najs
du är kär i mig.
Bubble
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
jag har en vän som har 4-5 katter och har döpt alla till: Thomas smidigt om inte annat. annars vet jag inte... Zorro?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jadu va kan man seja nåra bra namn e vel kissen, berit, mumsan, lisa mina kater heter mano och priken fall de e bra
men ge er nu för fan. skaffa ett eget personligt namn till era satans husdjur om ni ska köpa några.. och om ni är totalt världelösa och fantasilösa så ni gör en tråd på ett community så sök på de andre sjuhundraelva trådar som reden finns... jesus christ..ja fattar inte varför ingen annan reagerar.. borde va emot reglerna
helt sjukt
papi
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pusspuss kattla
faty fat faty
min heter katten
faty fat faty
Min kattfan heter Siv, det är ett jädra bra namn!!
http://www.tweenerpie.blogspot.com
fido, terror, majsan, lollo, mysan, kakan, ?
- malmØ, för helvete..
haha fridge #1
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS
Torsten Kalle Bosse Bengan Åke Eller Pussy ass nigguh!
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift
min katt heter ibumetin aka ibu
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
tjejkattnamn, tjejkattnamn... Thindrah
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
Gudrun!
.:stöd din lokala Folkarmé:.
miss ninja
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Tuffsi
min katt ska heta "chop chop " guess why......
RAMBO ELLER TERMINATOR
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
nikita heter min orm :>
Lina,Amanda,Frida,Ida,Elin
NÄÄÄ, Frida är inte ett katt namn :@
döp den till HUND !
smokers are jokers!
NELUFAR!
Barbiedoll F18 vår ena katt heter Frida :)
Som teN P15 sa så Pingu ! Det är ju läckert :)
Rör inte min prilla !
smilla
"three can keep a secret if two are dead"
svettlana
Men lika glad är jag för det!
Skaffa dig en pitbull och döp den till Attack istället, fatta vad folk kommer bli vettskrämda för dig om den springer iväg en bit och du skriker Attack!
Nybä, men frida är inte ett katt namn :'( kunde den inte få heta Harald?
te(quila)quila är sööt jag är lite mognare än min vän Barbiedoll :D svettlana, bara för att du ska döpa din dotter till det, snart där va? 3 månader kvar eller?Nybä F0 man kan inte döpa sina djur till Lina,Amanda,Frida,Ida,Elin. absolut inte för ida och frida :O
lol
min dotter ska heta peter, oavsett vad ida säger. hon är bara avundjsuk för att hon ska föda en månad efter mig :O och det enda bra namnet hon har kommit på är leif loket olsson