I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Flickvänn!

Övrigt - Blandat

   

2006-10-09 19:41

Flickvänn!

fan vad jag hatar folk som gnäller över kärlek hit o dit när dom egentligen inte inser hur jävla bra dom har de! jag kan säga att jag aldrig haft ett seriöst förhållande...var på G en gång men jag bad henne dra åt helvete istället pga att jag har problem med att visa känslor osv, blev väll rädd antar jag! men fyfaaaaaan vad jag skulle villja ha en flickvänn hehe, asså de kan låta skutm men sexet är inte de jag är ute fter mest...

det är liksom att hålla om någon, skratta me någon, kolla på film med någon, mysa med någon, vaknar på morgonen och får ett leende på läpparna pga av att man ser nått vackert ansikte som man älskar, ja tom fan bråka med någon!


så ni som har flickvänner, ta vara på dom vafan? stör mig fruktansvärt när jag ser hur vissa människor behandlar som flickvänner...men man har helt enkelt inget med sina polare förhållande att göra så jag e tyst för de mesta!

Peace!

stop bröd!