Skivsamlare
2006-10-08 21:45
Ställen man hatar
Droppa ngt ställe du hatar.. jag hatar huddinge, det är så jävla kefft. Vet inte varför, men jag har alltid gjort det och när jag går i deras centrum vill jag spy. Blä.
http://www.soundcloud.com/adamkross
tandläkaren
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!
Jag hatar Norge. Mest för att deras språk är så fruktansvärt fult och fjolligt och för att ordet Norge påminner mig om de traumatiska upplevelser jag kunde haft, om jag varit där vill säga.
jag hatar att stå i klädaffären och prova kläder, beslutsångest o allt jävla liv runt omkring får en att vilja sjunka ner i marken
hässleholm!
behöver ni funkis så bjinga bilen!
Angered.
My heart lives in my vagina.
järna! motivering överflödig...
åker styckebruk. 98% raggare och 1,5% 'vanliga' rasister. plus att sjävla "staden" är mycket, mycket ful och grå. stackars de 0,5% relativt normala som råkar bo där.<3
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Lindome och Torslanda, utan tvekan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SeeD, Om du är norrman ber jag om ursäkt.
eslöv
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
falkenberg. staden som gud pissade på.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
fridge P17 haha jukkas är ju soft ! Men jag hatar långsele över allt annat, har hamnat där med laget 2 gånger för att vänta på nytt tåg, fick vänta 3-4 timmar båda gångerna.. Inte ett ställe var öppet heller och de var äckliga fjortisar där bara.. Malmberget/gällivare tycker amn inte om så där jättemycket heller, knarkarhåla.. Fast man har haft roliga stunder där
Men lika glad är jag för det!
maria ungdom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
loria: haha åkers styckebruk... jag är förvånad över att nån på whoa ens känner till stället. :D
priyan haha ja,och Järna kommer på en het andra plats dessutom : )
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
andraplats menar jag förstås, sär sär.
loria: haha alltså jag är helt förstummad över att nån ens känner till åkers. alltså på ett seriöst plan! jag trodde jag var den enda, typ. =) men ja... järna är ett unikum utan like...ofattbart att folk seriöst vill bo där... vad gick fel med mänskligheten?? hur kommer det sig att du känner till orterna? är du en homegirl...
Barcelona. Världens ända. Och då menar jag 'ända' som i 'arsle'.
Tuna? Tuna is worth NOTHING!
priyan ja, jag är lite förvånad själv faktiskt. men jag har tillochmed en kompis vars föräldrar bor där och varit på fest där 2 gånger.:O ja, järna är helt otroligt. det roligaste är tanten som går omkring med milslånga röda flätor och en liten ponny med vagn efter-mitt på landsvägen. jag lyckas nästan alltid hamna i bilkö orsakad henne när jag åker den vägen! ja, indeed : ) var kommer du ifrån?
skogås, världens risigaste ställe. mer än så behövs inte till motivering!
Anima Sola
Åkers Styckebruk, Gnesta och Järna skyr jag som pesten. För mycket klorin i genpoolen
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
loria: haha shiet, anordnas det fester i åkers? had no idea...vilka nötter gör det? och än värre, vilka går på dem?? förutom du då... ;) men eller hur! järna är verkligen socialens misär nr 1. ofattbart hur orten fortfarande kan locka folk. inte minst företag som investerar. det byggs ju en hel del utåt järnvägen om inte annat. skitskumt. ser verkligen inte charmen. jag är från gnesta. inte världens ljuspunkt heller men fan så mkt bättre än järna & åkers... :)
priyan ja, det var lyckligtvis min vän som anordnade festerna och ingen från åker (förutom han själv) deltog. : D haha, ja. det är ett mysterium. nej usch, Järna är verkligen äckligt. Gnesta är ju vidrigt det också, gick i högstadiet på Freja! :/
OXNERED!
Wordlife no doubt baby
loria: nu ska vi inte överdriva. även om jag genuint hatar gnesta så finns det nån sjuk liten kärlek för platsen iaf. har man bott här 16 år så kan man inte riktigt undvika att tycka om platsen på nåt vänster. dock ogillar jag verkligen människorna här. jag kan räkna människorna jag umgås med här på en hand. bokstavligen. vad är du? 87a?
Lyricist
2006-10-08 22:43
priyan jag förstår dig även om jag inte kan känna samma kärlek. jag känner ingenting för stället faktiskt:/ har inte hängt där sen jag var 15 och har ingen koll på vilka som bor där, men kan inte tänka mig att personutbudet har förändrats särskilt mycket. ja, och du?
Helsingborg. Ingen aning varför..
Det som inte dödar, det härdar!
Veberöd, Dalby, Genarp, Södra Sandby.
Bromsten
Alvesta säger jag bara . vill aldrig mer tillbaka dit ,. usch !
- men nog om dig nu.
partille o mölndal, jävla wannabe göteborgs-bor dra åt helvette!!!!!!!!
www.gbg031.se
Jag har jobbiga erfarenheter av stenkullen
Tuna? Tuna is worth NOTHING!
HAHA, Boden är sjukt dött. Jag hatar det inte, men det är dött där.
SenilOne P11 Sånt som händer här varje dag/kväll/natt händer en gång om året i Boden.
SenilOne P11 Om du inte visste det så är Norrköping typ Sveriges 7:e största stad. Bor ungefär 120 000 personer här.
rätt P1 Norköping e fjärde största, Linköping i femte största...
Varför skyddar du Boden så mycket om du inte bor där?
AngeliC F21 Haha, nej, finns flera som är större än Norrköping, Linköping vet jag inte, det bor i alla fall fler där än här, men till ytan vet jag inte.
Huvudstad är Stockholm (1 897 880 invånare med omgivning; Stockholm stad har 774 411 invånare).
Följande större städer i storleksordning är