När man lämnar datorn obevakad
Direkt man har ett gäng testoteronfyllda porräckel till kompisar hemma i sin boning, och lämnar datorn i 1½ timme för att njuta av Fargo på familjens nya 42" tv så ska självklart grabbgänget in på msn och skriva diverse mail till olika personer.
Jag bryr mig inte mycket, orkar inte ta MSN på det allvaret som de flesta gör, men saken är att en kille säger att han skriva iväg ett mail till den ENDA personen som jag verkligen inte ville att han inte skulle göra det till.
I mailet stod det typ. "Jag kåg-groggar du för nenomummel med Waltpajen. Nej juste Lindian"
Saken är personen som fick mailet är en tjejkompis som är på High School är i Montreal och jag inte snackat med på typ 2 månader. Det var även en massa jobbig stul innan hon stack så jag bestämmde mig att inte ta nån kontakt innan vid juletid då jag skulle skriva ett brev och skicka.
Nu skulle jag gärna vilja veta exakt vad som stod i mailet, jag har Hotmail och det ligger inte under "Skickade Mail".
Finns det något annat sätt?
(Följdfråga, vad ska jag göra? Igonera mailet helt och sen skämtast berätta att min troligtvis humorlösa kompis tyckte det var "fett roligt och orginellt med msn-humor"?)
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
|