mnm´s dark cocolate
de var nån sida där man fick se en bild men massa människor som gjorde olika gester så skulle man gissa vilka skräckfilmer det var dom försöker visa,,ex några ögon i bergen är the hills have eyes frågan är någon som har den länken?
du har smällkarameller i käften
Whoa är ingen sökmotor... Jag sökte på "dark chocolate scary movie" på Google och fick direkt upp sidan du snackade om...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Stay in school!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
fyfan vilken irriterande länk, jag kan inte sluta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag fastnade på 13 hjälp mig någon
My heart lives in my vagina.
Th1ef P12 om du vill ha spoiler finns det på webbsidor. annars är det itne så svårt, de flesta svaren är så logiska det kan bli. tex en alien uppe i tornet blir?.......alien. en ring blir?......the ring osv.......
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
haha jag är en mästare omen alien blue velvet signs seven the shining jaws the hills have eyes the house of wax candyman childs play the ring pitch black war of the worlds saw blade children of the corn halloween pumpkinhead lost boys the village signs dark water clockwork orange psycho eraserhead the butterfly effect scream psycho 6th sense friday the 13th a nightmare on elm street twin peaks the fly birds twelve monkeys the crow rosemarys baby behöver du hjälp med fler? ;P
Rör inte min prilla !
jaquil P18 Så lätt var det ju inte, tyckte vissa var fruktansvärt långsökta. Ta mannen som jonglerar med mynt t.ex.
Jävla förbandade förband
bah fan bull med den bilden ju
Rör inte min prilla !
orphan ja för du satt säkert och klurade ut alla alldelles själv! ofta
Ja men det är ju de lätta. Men en stor skalbagge? En stor fluga?
beetlejuice, the fly?
Mycket lätta saker, ska kolla senare.
wickerman och dark water till exempel är ju svåra, hur fan ska man få en dam med en tunna till dark water till exempel. då tänker man ju hellre på den när man ser pölen i hörnet
Det finns bara 49 lösningar på Snara's sida.
Vargarna saknar en titel.
Snara F17 nej det är du som är retarded! det är en tunna med svart i, och det står H2O på tunnan. svårt?!
juvenilegangster men din jävla kuk tyst
Snara F17 tro vad du vill :) klarade 45 stycken när jag gjorde det för någon dag sen.
Rör inte min prilla !
vargarna är the howling för övrigt
ZooLive P25 jojo, men det är inte så många som är helt cepe som den. dom flesta är ju väldigt enkla
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
konstrast p21 ,ska du inte börja gråta okså? tack fy vad läbbigt
holker Jo, så fort du lär dig stava...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
en riktig gnällspik, hoppas de inte stämmer att du är 21 år isåfall är något fel med din utveckling,omoget
Rätt kasst gjord, många långsökta, vissa riktigt, riktigt dåliga, jag menar man behöver ju inte ens sett filmerna för att lista ut en del av dem..
sant
nej inte någon väl? dom gjorde väl bara bilderna utifrån titeln?
dark cocolatedark cocolate ja varför inte testa mumin dahlen nångång när man får tråkigt
hej