Hur dissar man någon på bästa sätt?
Om det är någon ful eller knäpp person som raggar på dig. Hur dissar du den personen då? Jag behöver lite inspiration tack! och då snackar jag inte om nån som kommer fram till dig på krogen och säger "tjena snygging". utan om det är nån som håller på och ringer/skickar sms o skit. >:)
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
säg att du gillar någon anna för tillfället, eller att du är ointresserad bara? bara för att man är singel betyder inte det att man vill ha någon.
Femme fatale
Det är högst individuellt och beror på personen som skall dissas och hur illa du vill att personen skall ta det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det finns inget bra sätt att dissa nån på personen i fråga blir ledsen no matter what, var bara ärlig säg som det är.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag kan inte vara ärlig. jag är mes!
Moderator
2006-10-02 16:46
Cholla Jag tror planen är att personen ska dissas så hårt som möjligt.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Nästa gång han eller hon ringer, svara att det inte går för att han/hon har fel stjärntecken! :O Då kommer personen bli dizzad, OCH lämna dej ifred eftersom du kommer framstå som ett freak!
Mickaaaaaan.
klart det finns bra sätt att dissa. jag hade sagt : Känner inte för att träffa någon faktiskt. sorry. säg det med en nomral ton, man behöver inte vara otrevlig för att man är ointresserad. är person helt galen och stalkar dig i evigheter oavsett vad du gör. så byt nummer, så gjorde jag.
Femme fatale
arj-som-fan mes ha lite ryggrad förfan. det är som att ha ett plåster, man ska dra av snabbt så man inte smålider i evigheter för varje minsta pytteryck
Femme fatale
gör som Chandler i vänner, säg att du ska flytta till Yemen och inte kommer ha tillgång till varken internet eller telefon och att du inte vet när du kommer tillbaka
HAHA! Så säger Adam Sandler i 50 first dates till en efterhängsen brud, typ att han ska till någon regnskog och har varken internet eller telefon eller vet när han kommer tillbaka
Femme fatale
now we're talking... >:)
taskigt
världen är orättvis
Blowhoe vad menar du med det egentligen? som om nån skulle ha rätt att få den man vill?
arj-som-fan varför skulle ja mena de? ja svarade på den som skrev att de va taskigt
Do the mother/father/brother/sister..Det skulle jag ta som en ordentlig diss..
Reputation is the cornerstone of power.
Blowhoe Ok jag trodde det var ditt förslag till en bra diss. My bad.
arj-som-fan mitt förslag var den med Yemen
arj-som-fan Säg; "Tyvärr, jag är inte bög så sluta med ditt stalkande".
GAIA Det är en brud. Om du redan fattar det så är det där att ta i lite väl mycket :P
Säg att du är homo istället då? :P
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
frost P19 nej det är ju självmord, tjejer snackar ju med varandra...
Nej skämt åsido, dissa är jobbigt, men varför kan du inte säga som det är?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
det är lätt om det är sms, vad dom än skriver så skriver man bara nej
"Jag är kär i mitt ex" Det är så genomskinligt så personen i fråga fattar att den blivit dissad utan att man behövt säga något om den alls. Eller så slutar man bara att svara. Det kan bli lite obehag och panikringande följt av 10 snyftsms men det får man ta om man är en fegis...
För han heter Glenn och hon heter Glenn...
okey jag är singel men vet du vad? Du e ful o äcklig så du kan dra! okey jag ska inte tjata men jag måste fråga e du flata ;D haha
Jag pallar inte ha ett citat här.
Du skriver/säger helt enkelt att du inte är intresserad på ett snyggt sätt, finns inga genvägar utan säg det rakt ut fast men en lugn ton som inte är elak helt enkelt. Lyckas du med detta får du dessutom ett par vuxenpoäng.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
markoolio kan sina grejer :)
hitta på att du är emot teknologi och att du därför ska slänga din dator/mob m.m.. Så kan hon inte få tag på dig :)
Säg att ni kan hålla kontakten igenom Whoa
Dysläktikär
Och jag som trodde att det var jobbigt att vara ful och ha en tråkig personlighet.. Att vara snygg är kanske inte så kul trots allt.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
skriv en fin dikt, om hur du längtar att ni ska smeta in varandra med avföring.. nä men seriöst jag skrev en kärleksdikt en gång som gick såhär: Jag blev magsjuk av majs Du är inte mitt bajs Jag vill bort från berget hem till Sveriget Snella, är du mitt bajs nu? (observera det fina T.et på slutet i Sverige haha) fast vi är iof ihop nu haha så det kanske inte lyckas. Helt ärligt din jävla ärta gå och säg att du inte är intresserad och att du är kär i en snigel eller liknande
Femme fatale
Amar F19 Det är roligt att du sa så där, för jag är faktiskt olyckligt kär i en tjej som jag brukar kalla för "snigel" :O jag svär, jag bullshitar inte.
haha jag körde på snigelgrejen! den funkade skitbra! :-)
Skicka att du har Aids...och vill inte närma dig kvinnor då du ALLTID är kåt, och kan inte hindra dig...
haha, stoppar ner den idén i bakfickan...
nej. min kompis pojvkän skickade sms och sa att han hade en könssjukdom han smittad henne med sen somnade han efter sitt mess. de är fortfarande ihop!
Femme fatale
Fan jag tolkade frågan "dissa på bästa sätt" som att man skulle säga något så elakt som möjligt. En bra diss är väl något som gör ont, en dålig diss är något som inte tar alls. alltså är det dissa någon på sämsta sätt som vi är ute efter här då. Eftersom jag har skrivit så får jag väl säga mitt då. Bete dig som ett riktigt psykfall, babbla oavbrutet om Whiskeyns historia och vad som krävs för att det skall få kallas single malt, och sen upprepa efter en timme eller varje gång du träffar personen utan att låtsas om att du vet att du sagt det förr, prata oavbrutet så att personen inte får luft till att påpeka detta faktum
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Narcissus P23 men du tänker på "dissa" som i typ en rap-battle. jag menar "dissa" som i säga nej till någon som vill nåt. typ. så därav formuleringen "dissa på bästa sätt" alltså dissa utan att såra eller så(vilket är svårt) men dina tips var bra iaf. peace ;D
jag brukar le o krama personen som e tycken ...han kan inte motstå mitt charm=) annars till folk från södra syd...brukar ja säga...gå o tvätta dej..du e smutsig=)
du säger: Min kille är på toa just nu och han är Jävligt svartsjuk. Så det är bäst du drar typ nu.
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
jag vill åxo ha psykos tjej som smsar mig, ända gången jag får sms eller samtal e någon som vill klaga på mig :)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
TeKoNe Det vill jag också, om det är någon som jag är intresserad av. Men om det är någon som jag inte vill ha att göra med så är det bara jobbigt. Och det tror jag att du också skulle tycka ;)
säga "Jaha?" och sen skita i vad som har hänt.
whoopzidoo
arj-som-fan haha nej fan, en stalker eller psykos brud e min dröm, hadde haft så skoj med henne. Lekt kurragömma, gömt mig när hon följer efter mig å hoppat fram bakom ett hör buuu
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.