I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Att flytta in på natten

Övrigt - Blandat

2006-10-02 01:34

Att flytta in på natten

Nu tänkte jag gnälla lite..

Det är så att jag skulle dra ut en sväng, när jag hade klätt på mig och skulle öppna dörren hörde jag en smäll ifrån trappen, klockan var då strax innan midnatt. Jag kollade genom nyckelhålet och hörde att någon var i trappen. Jag tänkte vänta tills denna person gått in i sin lägenhet, men inget hände. Personen stog där i säkert 5 minuter och lät lite, mumlade lite för sig själv lät det som. Efter ett tag släcktes lyset, och någon tände. Någon gick upp och ner flera gånger. Till slut hörde jag att en dörr smälldes igen och precis innan lät det som en burk/flaska med kolsyra öppnades, jag trodde då att det var någon alkis eller något som hade tänkt att sova där, sen tänkte jag att det kanske var en inbrottstjuv. Till slut hörde jag en till person, jag förstog då att det var något annat. Jag kollade ut igenom fönstret och såg en bil samt en släpvagn. Då tänkte jag "vem fan flyttar in vid denna tid på en söndag?". Till slut bestämde jag mig för att gå ut iallafall, när jag var i trappen kom två personer bärandes på en säng och blängde som fan på mig. Det var alltså någon som flyttade in på våningen under mig. Dom var inte speciellt tysta heller, nej. Sängen slog imot väggar och nästan varenda dörr påväg till deras lägenhet.

Nu tänkte jag höra, är detta verkligen tillåtet? Även om det skulle vara tillåtet känns det inte som en bra start att hålla på så där mitt i natten på en söndag. Jag tycker då att det är förjävligt iallafall..

Så, vad tycker ni om detta, och som jag nyss frågade, är detta verkligen tillåtet?

peace!