Producent
2006-09-28 08:25
Läser du tidningen?
Och isåfall vilken/vilka? När på dagen? Gör du detta regelbundet? Vad är mest intressant att läsa om? Själv så läser jag metro och city i princip dagligen, metro på bussen till stan på morgonen, city på vagnen till skolan.. Jag läser i princip allt som står!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
DN varje morgon. Brukar hinna plöja igenom inrikes och utrikes samt kultursidorna. Sen blir det city på väg till plugg eller jobb och metro på vägen hem.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Göteborgsposten del 1 vid frukosten, del 3 vid middagen.
My heart lives in my vagina.
Producent
2006-09-28 08:33
För övrigt, propps till dom som står och delar ut metro & city, jag ser många som ser lite halvsura ut som bara går förbi när ni (om detta berör någon på whoa) erbjuder en gratistidning, själv så tackar jag alltid och ler, det är en bra start på dagen ! :)
Producent
2006-09-28 08:33
Just det, ett par dagar i veckan så läser jag även GP påväg ifrån skolan på vagnen till stan!
jag läser vår skittråkiga lokaltiding nästan varje morgon i kombination med frukostförtärande. håller mig till del 2, tv/kultur/nöje/utrikes och sådant. på söndagar läser jag sydsvenskan kultur/nöjedelen och omkretsen malmö/lund osv. när jag åker buss läser jag metro. av någon anledning bläddrar jag alltid bakifrån, brukar inte hinna fram till nyheterna och så, tar en titt på tevesidorna, löser soduko och läser kolumnen. När jag blir stor ska jag läsa DN för det är så tüfft !
Sydsvenskan, Del C & Del B. Annars så läser jag Expressen då & då.
Jag läser endast metro och gratistidningen i malmö som delas ut, håller helt med
cliche , folk borde ge tidningsutdelarna lite mer uppskattning. Det är ju verkligen ett skitjobb men som ofta gör folk glada. De försöker ju även dela ut till cyklister i farten på både gott och ont.
Läser dom oftast när jag kommit hem från skolan. Skulle prenumererat på DN ifall jag haft råd, endast för deras kulturbilaga som är hästlängder före de flesta andra tidningar.
Producent
2006-09-28 08:55
dejavu: eller hur, det är ju så enkelt att ge dom ett leende och ett tack, och ett leende gör så att man blir gladare :D
Dagens nyheter: först ekonomisidorna, sedan nyhetsdelen, sporten, kulturen. stockholm city eller metro på tunnelbanan. Arbetaren när den dimper ner i brevlådan. Direkt aktion (Syndikalistiska ungdomsförbundets tidning) en gång var annan månad.
...
DN, hela tidningen förutom ekonomimn möjligen, beror på City och Metro på tuben diverse skräptidningar när man är på toaletten
Femme fatale
ajuste Illustrerad vetenskap läser jag alltid
Femme fatale
och varför är lokaltidningar så jävla tråkiga? Sollentunas lokaltidning är ju nödläsning om det inte finns något annat. Jag läser allt jag kommer över, det är en tvångsmässig handling.
Femme fatale
SvD och DN varje morgon, båda A-delarna samt kultur (serierna), DN's På Stan brukar läsas också. Metro/City nån gång ibland, öppnar helst varken expressen eller aftonbladet... skittidningar.
o rly?
Läser GP varje morgon eftersom jag har det gratis, men skulle nog läsa det på laptopen om jag var tvungen att betala för det. Fast jag vet inte, är något speciellt med själva tidningen i sig, svårt att ersätta med en skärm.
Rock out with your cock out!
Läser alltid Metro och City. Ibland plöjer jag igenom DN också. Kollar även in Aftonbladets och Expressens hemsida varje dag också.
DN varje morgon. Tycker egentligen svenskan är bättre men får DN gratis via skolan. Brukar plöja svenskan och ibland DI och financial times på skolan också om jag har tråkigt. Metro och city läser jag om jag av nån anledning åker kollektivt tillräckligt länge. Amar, tycker lokaltidningarna är bätte ute i landet. I sthlm har ju folk redan DN eller svenskan i regel som täcker mkt av sthlm, många som skippar lokaltidningen = mindre resurser. När jag bodde i sundsvall tyckte jag sundsvalls tidning var riktigt bra! =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Läser hallands nyheter och metro, metro mest för att jag åker buss länge på morgonen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
NSD på antingen morgonen om den har hunnit komma eller när jag kommer hem efter skolan/jobb.. Ganska så regelbundet blire, särskilt när man kommer hem och och måste ta någon macka och sitter och slöläser bara. Sporten och serierna.. sen skummar man alltid tv sidorna efter ord som bröst eller family guy..
Men lika glad är jag för det!
Producent
2006-09-28 17:20
läser lokaltidningen....läser nyheter på morgonen...läser sporten när jag kommer hem o ska äta....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Hangaround
2006-09-28 17:23
Metro och City påväg till skolan. Sedan blir det Metro eller City på väg hem också.
VK på morgonen, metro ibland
word på BAngelO aka kingen
DING DONG
Graffare
2006-09-28 17:36
läser horoskåp och första sidan i vf, samt några serier i den. sen läser jag elvis strippen och förstasidan i metro.
They called me Mr. Glass
Dagligen: NT och Aftonbladet. Varje vecka: extra extra och metro.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
vilken/vilka? Metro/city DN När på dagen? På väg in till stan och varje onsdag på jobbet blir det DN Gör du detta regelbundet? Så ofta jag kan Vad är mest intressant att läsa om? Allt förutom sporten
Sydsvenskan. Metro & City. Läser Metro & City på bussen, Sydsvenskan antingen hemma eller på jobbet under frukosten.
Keep crushin'!
Varje morgon läser jag Hufvudstadsbladet och ibland lokaltidningen Borgåbladet. Jag läser i princip allt förutom sporten. Oftast är utrikes eller kultursidorna intressantast. När jag är i Sverige läser jag Metro.
DN varje dag. B-delen till frukosten (behöver serierna för att vakna), A-delen efter plugget. Allt utom sporten och ekonomidelen är intressant. Sen läser jag city, metro och aftonbladet sporadiskt.
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
Metro på spårvagnen eller när man väntar på bussen.. Läser igenom hela mest får ha lite småkoll iaf... påtal om det som Clich snackade om så tycker jag mycket mer synd om dom som åker omkring på spårvagnarna vid halv sju på morronen och plockar ihop alla tidningar och viker och lägger tillbaka dom i plastmojjen..
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
Läser alltid Metro och City på morgonen och eftermiddagen. Finns en sån jävla härlig kille som delar ut Metro. En rastafari som går omkring och sjunger reggae. :D Han säger alltid "Ey What's up, brother" till mig :D Hahaha!
läser metro på jobbet, och ekuriren i skolan. läser det som är intressant... sport och sånt intresserar inte. ett måste är att läsa horoskop !!!
jag levde för kicken , precis som du
HD del 1 på morgonen mer hinner jag inte.
SKU - SKU - SKULASON!
Köper Tv-tidningen varje torsdag. Läser igenom den noga och planerar lite.
nu kommer det komma en till gratistidning som är gjord av aftonbladet.,, "se!" heter den, nu kommer ni ha massor att läsa,
www.gbg031.se
Sydsvenska Dagbladet, plöjer igenom alla delar på morgonen när jag äter frukost. På väg till centralen får jag både Metro och City som jag läser på tåget. Kollar också ABs och Expressens hemsida varje dag.
Lokaltidning, DN, DI samt Metro. Morgon/lunch. Vardagar, Metro blir några gånger i veckan. Det mesta, vissa nyheter finns så klart i fler än en tidning, då är det smått underhållande att se hur det hela är vinklat. ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
Producent
2006-09-29 12:00
xela: hmm! såna har jag inte sett!