hyra och snus kanske några konserver om man blir hungrig
Jag ska köpa en flygbiljett till Paris och wokmix på Netto.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Betala av huset.
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
jag har beställt en digitalkamera
Haven't found a way to say Fuck You politely!
amar vad är det för en sminkbajspryl?
behöver ni funkis så bjinga bilen!
horor & champagne näe det blir en visit till tatueraren igen och så lite resor och färg.. cash dolla!
Grandiiisch . ett nytt puder som kommit från MAC. de är inte ett löspuder men de funkar enligt samma princip, man borstar på det.. sminktanterna bakom disken trollade lite och det blev jättefint.
Femme fatale
Köpa film, skor och en rejäll fylla. Sen blire nudlar resten av månaden.
hyra, cdon, ett par tröjor, föda, jurassic 5 och øl
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
9500:- i räkningar.. sen blir det väl några skivor, nån musik-dvd och mat
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
finns inte å tråden än och någon måste väl lägga det så varför inte jag? weed!!
Bara kärlek!!
*finns inte i tråden än (ska det vara)
Bara kärlek!!
Producent
2006-09-25 20:52
juste, runt 500 ska gå till att bjuda pappa på nån fin restaurang, han fyller år =)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Moderator
2006-09-25 21:03
kanske några kläder alkohol fotboll kanske buss till stockholm för fotboll borta. möjligtvis en ny ipod nano bara för att. en vinterjacka ska också inhandlas. så hör av er om ni har schyssta deals på typ arctheryx eller sånt.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Jag har redan införskaffat en väska, färg, rosa hängslen och käkade frukost, lunch och middag ute. Det som återstår går väl till mat, öl och tobak samt betala tillbaka skulder. Sen sitter ju studiebidraget på plats på fredag, då ere cashflow!
Just fan, det är jag som är Satan.
åh. jag borde verkligen köpa en spegel också. och det är snart. men hur tusan i helvete ska jag kunna frakta skiten? :( finns ju inget ikea i denna stad.
jag ska köpa en massa tuggumin
kläder mat (max) öl
brabrabrabrash
En säng och persienner.
But for what it's worth yo, I got no regrets
lägga undan pengarna (som kommer den 15e för mig) till den kommande säsongen i whistler, alternativt chamonix
Har inte fått dom än, de suger.
skulle köpa ett par skor igår men när jag kom till affären så var min storlek slut, ovan på det var kina köket stängt.. men vad gör väll det.. får käka idag istället
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
Jag ska göra precis samma sak som An-Te. Flytta!! Faktiskt till samma lägenhet som han också! haha. : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
hyra,räkningar,mat... lite nöjjen men inte mkt.. vill spara pengar till min utlandsresa om 2 månader...
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
Varför kommer aldrig såna här trådar när man faktiskt jobbar och tjänar pengar? Just den månaden då man inte får nåt liksom... BAH! :/
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Godis och snus, för jag slutade röka igår. Skivor är ett måste oxå.
You can't smile if you ain't ready to climb
Jag har redan köpt en Jerry Williams-CD och senaste numret av Lilla Fridolf. Och sen blir det väl räkningar, hyra mat för hela slanten som vanligt. Snus förstås. Och kanske ett besök på öl- och whiskey-mässan.
Nya sneakers blir de här:)
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
dykcert!!! =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Producent
2006-09-26 14:45
massa prylar till lägenheten......nån schyst golvlampa funderar jag på....handla mat, o alkohol ska inköpas till helgen...ID kort ska jag fixa....kommer vara fattig nästa vecka =(
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
bah varför har ja inte fått min lön än:/
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
Skivor, skivor och skivor. Imorgon blir det Record hunter!
jagvillocksåhaenblog.com
fira min födelsedag på lördag.. knas
Producent
2006-09-26 21:45
betala elen.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Måste köpa en schysst digitalcamera med bra kvalité som kan ta kort i TIFF format för mitt projekt arbete. Sedan resten lägger jag undan till en utomlandspraktikresa v.44 till och med v.47..förhoppningsvis till N.Y.
här får du lite kärlek
cashen denna månad resulterade i 1st bärbar datta-apparat 1st avgift för korpeninnebandy + en schysst gul matchtröjja 1st jeans 2st tshirtz
iiiii
Skivor Tees Skor mick mobil ljudkort öl skulder övrigt
Högt liv
jag har köpt lite kläder, sen har jag lagt in en merpart på min sparkonto. Jag är typ arbetslös så jag måste spara för framtiden:S
nog pratat om dig! nu pratar vi om mig..
Tyvärr kommer lönen 15:e och är snart slut. Slösa mycket och fort, dö ung och fattig! Något iaf: Mixer Jobbkängor Kryssning Kläder Skivor Fotbollsmatcher Loads of b00ze.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
ska köpa jacka... sen vet jag inte, har inte spanat in nåt mer. vill åka på en trip till danmark.. men får se om det blir av nångång
jag levde för kicken , precis som du
Jag tog en sväng på Ikea. Fortfarande massor pengar kvar... Borde ta en runda till :)
Dieallot: Det som är perfekt med Ikea, du kan tjäna 2000:- i månaden och fortfarande känna dig rik för en dag när du kliver över tröskeln till Ikea. Annat är det på Mio och de andra kedjorna, man känner sig inte direkt rik men man får vad man betalar för.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Brunte: Men nu tjänar jag inte 2000:-/månad. Jag var heller inte ute efter möbler, utan bara lite småskit. Men jag kan nog ta en runda på Mio också, om jag får tid.
Köpa godis i massor :<
Mikael Söderlund was here!