Ringa eller inte ?
Va på en "fest" (läs "social tillställning där 8 människor av blandat kön lirar vattenfalleken") i fredags, och där var även en tjej som jag inte träffat förut. Denna flicka är väldigt bra kompis med en tjej som går i min klass, och även väldigt söt. En av reglerna i spelet var "sanning och konsekvens" (fjortis ?), och denna tjej fick frågan och valde "konsekvens". "Kyss den person av det motsatta könet som du tycker ser mest tilltalande ut", löd beordran. Hon kom givetvis (ironi) till mig. Dagen efter så fick jag höra från en polare som hade snackat med henne, att hon fann mig intressant, men jag lyckades aldrig fixa hennes nummer p.g.a. för många omgångar vattenfall med vin. Igår kväll så högg jag hennes nummer från min klasskamrat, men jag tvekar på om jag ska ringa henne eller inte. What to do ?
Producent
2006-09-24 19:50
skicka ett sms
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Fumez: Går det hem tror du ?
Producent
2006-09-24 19:54
varför inte?? ta det lite lungt ibörjan o skicka ett mess o förklara vem du är ( om du känner att ringa e för pinsamt )
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Fumez: Det enda pinsamma är väl att jag inte har sagt ett ord till henne, inte ens på "festen" :P
Tycker du ska ringa. Skulle nog uppsakttas mer och tänk om hon inte har pengar på mobilen och inte kan svara på ditt sms. Hur jobbigt vore inte det?
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
tycker du ska skicka sms.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
men vad? han behöver ju inte snacka med henne hur länge som helst. ringa, fråga om hon vill träffas, bestämma tid för date, eller bli dissad och lägga på.
Du ska ju helt klart ringa. Messar du henne och hon inte svarar tillbax, då kanske det kommer kännas pinsamare för dig att ringa.
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?
Jag undrar om han har ringt ännu.
Producent
2006-09-24 20:59
eller skicka en lapp .....kör oldschool....
Jag har tänkt ringa när jag går ut me hunden... Kan ju köra hundtricket liksom :P
Men då kanske han tror han blir dissad för hon inte svarar,så är det kanske för hon inte har cash på luren!bättre att ringa,eller fixa henner lunar eller nått (fjorits?) haha!
Sövermanland
skicka sms.. vill hon svara göt hon de på nåt sätt.. från nån annans mobil eller vad som helst. ringa när man aldrig pratat skulle bara va jobbigt. inte om man va som alla i 7th heaven men... de e vi ju TYVÄRR inte, höhöhö.. CAMDEN <3 hahaha
Försökte ringa vid 21:30, 21:40 och 21:50. Vid 21:50 fick jag svar, men det va fel nummer, så jag ringde klasskamraten och tog rätt nummer, men hon svarade inte.
lol. Skicka ett mess "Tjena, det här e grabben du pussade på i helgen. Spelar du dina kort rätt så kanske vi kan göra om det.". Sen får hon kämpa för att vinna dig. E hon inte intresserad, fine... då vet du det på en gång istället för att dalta runt i huvudet med henne i nån vecka.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ringa är tenthousand times better! Smsa blir alltid så fel.. ring o snacka lite skit, fråga hur lördagen var och vad hon ska göra i veckan.. fråga om hon vill du ska ringa igen, DÅ, när du ringer igen, vilken hon självklart vill, lägger du inte stöten och bjuder på fika eller massage... whatever floats your boat!
hmm fett synd, kanske. ring om några dagarå. kanske onödigt att verka FÖR angelägen liksom. som hon skulle göra ifall du smsade henne och svarade från någon annans mobil, så det är knappast troligt. ring igen en annan dag, det är mitt förslag!
Håller med, kör på SMS'et
At the gates of Eternity...
Det mest pinsammaste i den här sk. frågan är väl att ni lekte ryska posten, och det var ju ändå jävligt modigt gjort av henne att gå fram till en främmande snygg kille o hångla med honom (dig då vill säga). Klart du ska höra av dig. Vågar hon hångla, vågar du ringa. Är hon intresserad kommer hon att se ut som en korad miss universum när ni lägger på! Helt klart värt!
You can't smile if you ain't ready to climb
ring ring ring. annars blir du aldrig varse.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
tänk in i hennes situation, vad hade du velat?
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
eh. klart du ska ringa. oedelbums! annars kommer du ångra dig :)
We call them winerbrods.
ring, ofc, finns inget annat val, om du inte är totalt efterbliven dock, vilket du inte verkar vara...
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
ääh , skicka din msn och säg vem du e till henne i ett sms , se om hon nappar ? :P
- men nog om dig nu.
Nostalgi: MSN är inget alternativ.Update Försökte ringa idag, men hennes kompis svara och sa att hon inte var där. Ska försöka igen ikväll.
Äh, nu tycker jag att du ska lägga ned. Det börjar bli pinsamt. Se istället till att hamna på nästa fest tillsammans med henne. Ta det chill för fan.
You can't smile if you ain't ready to climb
jaa givet, skicka ett sms! typ tjena, det är (insert your name here) från festen i helgen! hur är läget? blab la du veeeeeet, puss och kram hejsvej
hmm om henne skompis svara och sa han hon inte var där... det är en typisk grej tjejer använder sig av liksom "åh nej, jag vill inte svara, kan int du svara och säga att jag inte är här?".. MEN det behöver inte vara så! Ge inte upp förrän du pratat med HENNE! Good luck!
Hur kunde hennes kompis svara och säga att hon inte var där? Vart fan skulle hon ta vägen och lämna sin mobil med sin polare. Jag gissar på att du är i 17:års åldern och vilken brud på 17 år är någonsin separerad från sin mobil? Jag tror snarare hon inte ville svara och tvingade sin polare svara o säga att hon va på toa eller nåt. Ah, det verkar nog kört.
I might be wrong... but you're just plain stupid!
bleh så kan du inte säga, är ikke kört, får ju snacka med henne först
Fick inget svar för en timme sen, så jag lägger ner det här projektet...
hon är en hora
Hmm, Ta reda på hennes msn eller nått? :)
Walle89: Som sagt: Försöka ragga upp henne/någon på msn är inget alternativ.
eller ringa för den delen
Ringde förut igen. Tänkte "Sista gången..." Och så svarar hon :DResultat Onsdag halvspikat På kvällen: Käk och Champions League på O'Leary's (konstigt nog så blev hon ruggigt upprymd när jag nämnde fotboll) Senare: Nattklubb med spritbord bokat Tackar alla whoaiter för er support... and wish me luck!
Ring vafan, du har inget att förlora!
Just fan, det är jag som är Satan.
grattis
FIXA HENNE SMSN ISTÄLLET!!!!
Starkt jobbat :) Antar att du är rätt nöjd att du inte gav upp ?
Tüffü was here!
Moderator
2006-09-26 14:35
Gz. Hoppas det blir en bra dag!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Tiffany00 F20: Rätt så nöjd över att min polare i stort sett tvinga mig att ringa :P
Grattis Hazn_ . Skam den som ger sig! ;D
...Jag skojade bara!
RING!!!! vad har du att förlora ?
1 love
143: Du har inte läst tråden va? :)
"jag har fin hår. som en waterfall."
don't forget to wear a condom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skicka ett sms och fraga om du kan ringa snart eller om det ar for mkt "pa". Skriv ocksa att om hon inte svarar pa smset sa blir du "enligt mina kompisar skitnojig och jobbig". Da täcker du liksom alla fronter utan att tracka ner pa dig sjalv.
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508
OBS: JAG HAR REDAN RINGT OCH FÅTT KONTAKT MED HENNE. Ikväll ska vi ut och dricka sig lite. Tyvärr måste jag säga, då jag känner att krogen med henne inte är så skoj p.g.a. att folk kommer att ragga (känns det som). Men om det går smidigt så bjuder jag ut henne på lunch eller så nu i veckan.