Dildoparty
vad är grejjen egentligen? sitta och fingra på låtsaskukar och fnissa tillsammans med massa andra tjejer? det skulle inte precis falla mig in att gå på ett gummifittaparty. eller ett barbaraparty. är jag pryd om jag tycker att det är en rätt störd företeelse? kom att tänka på det eftersom jag vid två olika tillfällen klickat runt på måfå på en community och hittat fotoalbum som dokumenterar fenomenet. båda har varit precis som man kan föreställa sig. ett gäng kvinnor som dricker vin och har en "nämensåhärligthalvsnuskigavikänneross"-min i ansiktet...vafan?
dom kanske tycker det är kul och skönt?
har aldrig hört om någon som gått på dildoparty.. men fyfan vaäkligt det låter
Carlsberg don´t do circumcisions. But if we did. They´d probobly be the best circumcisions in the world.
det är väl lite mer tabu för tjejer kanske, det som gör grejen. alla killar kan ju erkänna att vi runkar minst 2ggr/dag
rätt coolt egentligen, men känns mest som en 30+ kåta kärringar typ av grej... eller några tjejer som gör det på ren ironi, eller helt enkelt några som just fyllt 18 och sett one too many episodes of sex and the city... jag röstar för dildopartyn, mer snusk åt folket
Jag hade inte bangar på att sitta i ett hörn och bara titta på ett doldoparty..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kanske ska förtydliga för dom som inte fattat det, dildopartyn går alltså INTE ut på att gäng tjejer träffas och ANVÄNDER dildos tillsammans. det handlar om att kolla på olika dildos och eventuellt också köpa en/ett par
habibi_yayo P25 huh?
Moderator
2006-09-23 20:25
"vid två olika tillfällen klickat runt på måfå på en community och hittat fotoalbum som dokumenterar fenomenet." Vilket community? ;)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
haha inget porrigt tyvärr, apberget.se. en umeåcommunity...
demento är du från umeå??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vadådå jag älskar dildopartyn!!
balooo F16 ja vadårå? tänkte du bjuda mig på ett dildoparty eller? :)
det brukar kallas för erotikparty, och de där partyna är rena guldgruvan för en singeltjej, eller nån som har dude men vill krydda till det lite... spännande!
haha näe det får du drömma om! men jag tänkte att du hade aperget och det är typ bara umebor som har det ;)
Bara brudar som inte får kuk som har såna partyn...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Kontrast P21 Hahaha, rätt
Kontrast Eller dem vars pojkvänners snoppar inte är vibrerande och böjda för g-punkten och samtidigt når klitoris...eller i dont know.. din snopp kanske ser ut så...
måste man springa o jämföra saker man haft i sig för det?
du är kär i mig.
Var på dildoparty i söndags. Drack vin och köpte en dildo och en kräm. Kände mig inte vidare snuskig. Eller ungefär lika snuskig som när jag beställer dildos på nätet.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Producent
2006-09-23 21:43
bara ordet dildoparty får ju en att tänka...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
mellon Min snopp är jättestor.. det brukar räcka.. ;) Kan väl vibrera om hon verkligen vill.. :|gurrl High five!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
asså... maah tjejer gillar sexleksaker. and that´s it.
Jag tror inte det direkt är ett dildoparty som du så hjärtligt uttrycker det. Med mina egenskaper så är väl detta ett sett för flickorna att få en inblick på vad marknaden har att erbjuda dem. Det kommer en tant hem till nån av väninnorna, där hon förklarar för dem var detta är och visar upp diverse leksaker för dem fnittrande flickorna som är smått berusade, dom tar fjantiga kort och beställer massa oljor och annat dylikt. Detta är alltså bara en vandrande affär typ fast man inte får varan förs efter några veckor.
Fucks your life up crew Tjabo!
typ "tupperware" fast dildosar
Virtual_Sexuality P19 enda anledningen till att jag "hjärtligen uttrycker" mig som jag gör är att dom gånger jag stött på det så har det gått under precis det namnet...jag syftade inte heller på att det skulle vara värsta festen där dildos flyger genom rummet eller nåt. min bild av det hela är exakt likadan som din...
ahh men då fattar inte jag vad ditt problem med det är?
Fucks your life up crew Tjabo!
demento vem på apberget är det??
var nyligen på ett sånt. visst, det var...intressant o så, men jag fick migrän av alla glidmedel och massageoljor man skulle lukta och smaka på...
We call them winerbrods.
Oljudet.. låter ju inte alls för mysigt, skulle aldrig tillåta min mor att göra nått sånt :|~
Jag ska ha sex-party på onsdag! Det e väll inget konstigt med det?? det e ju bara en rolig grej. sen finns det ju oftest så mycket mer än bara dildos på sex-partyn! Jag tycker det e bra att det finns sexpartyn, det kan inte hålla på och vara tabu med kvinnor och sex längre!!
If we are what we eat, then Im fast and cheap!
Oljudet F17 å nej va hemskt!
Virtual_Sexuality P19 tycker bara att det är skumt...kan ju iofs bero på att killar generellt sett inte har riktigt samma syn på sexleksaker som tjejer när jag tänker efter. å andra sidan tycker jag att tupperwarepartyn är minst lika skumma och dom har inget med sexleksaker att göra...
balooo F16 ingen aning, inget jag la på minnet direkt
dildopartyn känns som något man kan se i sex and the city där den enda som gillar det är samantha. och plötsligt blev det bara ett wierd inslag i avsnittet för att få lite sex-stämning över det. har aldrig hört talas om det och förstår inte riktigt vad man ska få ut av det egentligen.. skulle jag köpa en dildo och inte vet vilken jag ska välja så skulle jag iaf inte slänga ihop en fest för att reda ut mitt problem.
de läskigt tycker jag :( Svarta lådan kommer fram om natten och vibrattorn ramlar i golvet så man hör den skaka inge kul :( tumme ner varför kan man inte nöja sig med sin kille eller sig själv ?
Jag skulle lätt gå på det, varför inte liksom? finns alltid massa roliga grejer att köpa. Underbart ju!! : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
mozza du har lite fel, du runkar minst 2 ggr om dan...
MMM Fikon
fan vad man vet lite om er tjejer. man tror man vet det mesta, okej tupparwarepartyn - men dildoparty var ngt nytt!
Moderator
2006-09-24 20:49
Heter det inte homeparty?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Jag antar att det är en kvinnlig motsvarighet till porr-tittande-med-kompisarna man gjorde när man var mellan 10-13 år?
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
www.dreamcollection.nu www.lovestore.nu 2 sidor som jag vet man kan fixa på sonna partyn om man är sugen. haha varför får killarna inte vara med ? eller får dom
haha aldrig vart med om. usch kan tänka mig att de resulterar i en fånig fotosession där de hånglar till hsets webcam bara för att kunna lägga upp bilderna senare, fnIzz
Femme fatale
fast det är ju okej om det är sexigt förstås
Femme fatale
jag runkar 1 gång i veckan. det är mkt skönare med pauser också. sen så slipper jag va så jobbigt sexistisk som alla andra.
Haha ok jag lovar att det finns lösfittor på marknaden som är 100gr skönare än alla brudar som skrivit här
http://www.myspace.com/neckshotproductions<br>Fuck Flyckt
Demento fel ordval, men man tänker mer i dom banorna.. upptäcker jag kollar mer på tjejers bröst osv utan att själv märka det om jag runkar ofta. och tänker mer på sex. osv.
fan va tragiskt att gå på ett "dildoparty"
SKU - SKU - SKULASON!
jag tror bara det är på playboy som man får se såna här dildoparty som ni snackar om...