Sexiga kläder på äldre tjejer
Sexiga kläder på äldre tjejer Vad tycker du det är?? och varför? hur ska dom sitta då? alla får svara, tjejer som killar.
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
definera äldre om vi ska ligga 20+ 30+ eller 40+
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
70+ ofcourse. 50 är ju gyllene åldern för fan
"I like rhymes that be quick as we be takin' the bars, but I hate everybody that don't like electric guitars!"
pesso, hahaha har du mig på dina kommentarer? jag har inte sgat det där i seriöst tilsltånd?
Femme fatale
French maid-outfit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snålgubben P21 nja ..iallfall 35+Amar: jo..du tjabbad med någon i någon tråd för ett rätt bra tag sen.. och mitt i allt så la du den
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
nej french maid är hundra gånger sexigare än jävla sjuksköterskadräkt.. Mademoiselle..
Femme fatale
pesso. nu måste vi reda ut lite, det fanns en bra bakgrund till det där, tror killen sa facka inte min tråd eller dylikt och ja sa bara att det gör jag om han ska vara respektlös..inte osm ett jävla wannabegangstahot hahaha
Femme fatale
amar: visa respekt för min syn på livet
ja hade en sån french maid-dräkt på mig för ett tag sen, kände mig inte ett dugg sexig, kanske berodde på att ja hade nalle puh strumpor och orakade ben, men annars satt den som smäcken
NoreOne.. whut?
Femme fatale
haha gjorde han äldre tjejer som i 23+ bra för att alla skrev om 16åriga fjortisar i mjukisar i den andre mån tro.. ;)
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Blowhoe . hur kan du ha nallepuhstrmpor till en frenchmaidoutfit? hur lyckas du? =) jag hade mer en gärna provat på en sån kostym haha
Femme fatale
Amar F19 jamen, de va tvättdag
nu har ja faktiskt slutat me de fasonerna med nalle puh strumpor och vuxit upp
Riktigt, riktigt obskyrt gamla åldrande tanter på trettioårsbranten. Ja, jag vet att det känns galet, men följ med idéen. Tänk er någon så gammal, fast det känns lite läskigt och lite svårt. Ja, visst skall det sitta åt kan någon säga. Men tänk på det förfallande samhället! Är detta något våra barn vill se? Nej, jag trodde väl inte det. "Usch för åldrande snusktanter", sa min oäktenskapligt bastardkille, som är tre år gammal. (Hans mamma är verkligen en toppentjej! Vi träffas ännu på bordellen hon jobbar på fyra kvällar i veckan. Ja, jag vet, det är ju lite dyrt men jag tycker man skall ligga med sina investeringar med tiden.) Tänk er att ett barn kan se snuskigheterna ni blundar för? Skäms. Skäms på er.
amar: har faktiskt ingen anning..gillar bara att ha den där:P nuss: 35+ pratar vi här frencemaid är en stor hit säger jag bara
usch va ja hyser agg mot urusula, ja blir så arg när ja ser henne för de hon gjord emot ariel
Jazzforlife P19 vad pratar du om?
Ursula som Vanessa var mycket sexigare fast Ariel var su så sockersöt...fast jag älskade långt svart hår som barn och brukade gå eunt med svarta strumpbyxor på huvudet. så gärna ville jag vara svarthårig.. men ack. mm, frenchmaid.. franska är ju så sexigt också. ultimata dirtytalkspråket.. helvete vad jag ska ha en frenchmaid en dag eller bli en själv ahah
Femme fatale
http://cdn-channels.netscape.com/gallery/i/b/bellucci/51613682.jpg exakt i min smak, och vackrare än de flesta fjortonåringar.. delicious..hon har också de där snyggt franska över sig, även om hon är italeinska..kanske för att hon har en fransk man? jag vet inte men hon är ett jättebra exempel på sexig 40taggare som har en skitsnygg stil, überfeminin
Femme fatale
Vördnadsvärde Pesso, Jag pratar om att engagera sig. Att förstå sin samtid utan allt detta snusk vi omges av! Du frågar dig hur kläder på riktigt, riktigt åldrande tjejer på sisåpdär trettioårsbranten skall sitta på ett, låt mig betona ordet, SEXIGT sätt. Vad jag försöker tala om för dig här, är att jag, jag tycker faktiskt att detta är en sexistisk syn på den åldrande kvinnan. Ja, min S/M-älskarinna som sitter vid min sida här vid datorn efter en av våra sessioner instämmer. Hon är 24 och tycker att sex inte borde finnas överhuvudtaget. Jag hoppas att du fick dig en tankeställare här.
Jäklarns... Zeta Jones är het!
Jazzforlife P19 äldre kvinnor behöver få till det iblnd med..
preach pesso!
fetish på äldre eller? räker 65+ eller typ sten död =P som han som jobbar i kyrkan nekrofilen
pokerface , fast hon har mist sin lyskraft på äldre dar, eller om vi säger såhär, hon kan aldrig bli så vacker som hon var i Zorro första filmen..nu känns hon inte sådär superhet..och de har inget emd åldern att göra, kolla Monica hon är ju snyggare än någonsin som 40taggare..herregud
Femme fatale
Haha pesso du kommer väll inte ihåg hur din 40+ såg ut. Du var för väll för full då. Annars sekreteraroutfit
Shooo bree
Amar F19 Jag lovar, sjukskötersteraffset är mycket uppskattade de också :)
amanou, jaa men blä jag tycker inte det är sexigt alls, det känns för utklätt, frenchmaid kostymen har ju något sensuellt över sig emd syndigt svart och oskuldfullt vit och spets och hela köret, väldigt Provence...väldigt typiskt...yumiie
Femme fatale
Amar F19 Du har alldeles säkert rätt.. Jag har fan inte sett henne sen den filmen!
Amar Måste verkligen bara uttrycka mitt stora medhåll! Hade aldrig någonsin sett någon som ens var i närheten av hur vacker Catherine Zeta Jones var i Zorro, heeelt galen skönhet hon var!
katt_ jorå snyggare har jag lätt sett. kanske inte av hollywood actresses men libanesiska celebreties är ju allihopa nästan snyggare än zeta.. men i Zorro var hon verkligen vacker, strålande
Femme fatale