I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

fisherman

Övrigt - Blandat

2006-09-12 13:07

fisherman

så, vad är det lite större fisk du fått på kastspö?...

min är i alla fall en gädda på 5k, i lördags på min alltid lika pålitliga hi-lo vobbler i en å bredvid en golfbana. ska dit senare idag å försöka rycka nå tyngre.. mitt mål är en 10 klubbare :)

det jag skriver eller lägger upp, ska inte tas på allvar för jag är mytoman samt har personlighets klyvningar.

2006-09-12 13:08
Fiskade upp en tvåhundragrams rödspetta på ICA härom dagen.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath
A waste of breath the years behind
In balance with this life, this death

2006-09-12 13:16
aah nice Swagman hoppas den smakade..
det jag skriver eller lägger upp, ska inte tas på allvar för jag är mytoman samt har personlighets klyvningar.

2006-09-12 14:29
Metade upp ett sjöodjur i en vattenpöl i Österrike.
Signatur får rum här

2006-09-12 14:42
24km

Vithajar lär väga mer än 150 kg :)
http://www.earforcefm.blogspot.com

2006-09-12 14:58
jag tänkte säga nåt väldigt idiotiskt om det går o fiska upp valar, och att det då borde inte heta fiska för valen e ingen fisk så man kan inte säga fiska

men jag låter bli.
www.gbg031.se

2006-09-12 15:22
Hahahahaha!
Jag har alltid haft fett med otur när jag har fiskat, även när jag åkt ut med sån fiskebåt. Haha, fett pinsamt!

2006-09-12 15:29
9 kilos lax i strömmern, 8,5 kilos gädda på havs fiske
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig

2006-09-12 19:45
kan ni inte backa upp med lite pics också? inte för att jag misstror er utan för att det är kul att se. :)

jag har personbästa på lax: 112 cm, havsöring 87 cm, regnbåge 78 cm. sen har jag diverse andra roliga personbästan som tex en knot på 550 gram hehe.

bara för att vara gott föredöme själv så har ni en bild här på mig, en av mina tiokiloslaxar och en polare. om någon undrar så var vi 15 respektive 14 år på den bilden så ja, vi (jag) har förändrats lite. :)

2006-09-12 19:49
Priyan

världens cleanaste bild? ahaha, som ni ser ut :D
Opinions are like rap careers, everybody's got one.

2006-09-12 19:52
Da_P_I_M_P P19 man brukar inte klä upp sig och sminka sig innan man drar och fiskar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-12 20:14
jag lyckades endå hova upp en regnbågs lax på 2,5 kilo.

den simmade vid kanten av sjön så jag stack ner håven och fångade den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-12 20:32
typ en 7kilos gädda när jag var 12, jävlar va nervös jag var.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2006-09-12 22:56
fick på en större jäkel idag.. men efter ett tag på nå vänster körde den rakt ner i botten och lossnade.. btw köpte en sprillans hi lo andra kaste så satt den. vass som fan på gädda den typ av wobbler. ja kan langa bild på fem kilosen men de är inte nå mycke å se.

ska nypa en bjässe imon eller till helgen =)

2006-09-12 23:01
pimpen:
vad kräver du av oss? =) vi brukar inte sminka oss direkt... även om det iofs låter frestande (man vill ju gärna se bättre ut än fisken...).

4545:

det går faktiskt att fånga dem med händerna om man är tillräckligt snabb. try it. det är ganska kul att försöka. :)

pewoone:

pics! we want pics! pics!
en fråga för övrigt, brukar du byta krok och sätta in splitringar i hi-lo:na? fattar fortfarande inte hur abu kan sjunka så lågt att använda de där massproducerade skitkrokarna de monterar... usch.

2006-09-12 23:15
nä jag byter inte ut krokarna ifall dom inte går av, tycker dom funkar utmärkt som dom är.

ja här är jag med fisken då.. bakis och stolt som fan.. =)

i20.photobucket.com

den var tanig som fan, skulle vägt mer om den var fet å fin.