I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill bara lämna allt och "Gambla".

Övrigt - Blandat

   

2006-09-09 10:06

Vill bara lämna allt och "Gambla".

Först vill jag säga att detta inte är en deppig tråd eller post.


The Tidsfördriv story:Jag är 19 år och har bott i Östersund i Hela mitt och har Morsan och ett gäng syskon som bor här okså. Det jag gör när jag inte jobbar är att jag spelar Basket. Min dröm har alltid varit att flytta till New York och bara finnas. Älskar det där med att vara 1 i mängden och man kan ju knappast hitta en bättre plats. Poker är min huvudsakliga inkomst och det jag skulle vilja helst av allt i hela världen är att bo i New york. Jag är säker på att många här känner samma sak. Inte det här med att flytta dit för möjligheterna och sånt, bara för att få leva i kulturen och bara vara där i deras samhälle och leva som de gör.


Iaf. Just nu känner jag att jag skulle klara mig o leva där utan jobb osv. fast det skulle ju vara otroligt att kunna få ett jobb som man kan ha bara för att få vara omkring det. Jag menar jag är 19 år och har som inget att förlora tycker jag.

Nu undrar jag vad ni tycker om detta? Det kanske är en impuls kanske inte. det är iaf vad jag har drömt om sen jag gick i 7:an.

Jag menar vad kan gå snett? man kan ju alltid komma hem liksom? och jag är väldigt öppen och har lätt för att träffa folk.


Någon som t.ex. har några tips på någonstans dit man kan vända sig för flera svenskar som gjort samma sak? eller kanske någon förening som hjälper en att hitta lägenhet och så?

Tyck till och pressa mig till rätt beslut. hehe

Var ärliga och säg vad ni tycker så blir jag nöjd. får höra av era erfarenheter.


Hit me// Tidsfördriv - Kristoffer


Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.