I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sveriges 69 Osexigaste

Övrigt - Blandat

2006-09-02 17:53

Sveriges 69 Osexigaste

Det är inte ofta det är dags. Ungefär en gång om året, för att vara lite mer precis. Dags för listan som Sverige väntat på med skräckblandad förtjusning – det är dags för fjärde årets Sveriges 69 osexigaste!

Under 2005 och halva 2006 har valvet med iakttagelser, observeringar och förföljelserapporter vaktats av böldpestbärande råttor. Tack vare en låda antibiotika som vi kom över billigt har redaktionen klarat sig undan från större manfall. Nog för att två medarbetare inte finns med oss längre, men det är ju inte digerdöden direkt.

Arbetsprocessen har i år dragit ut på tiden på grund av sedvanlig osämja på redaktionen. Det är lika lätt att välja mellan två osexiga bestar som att välja mellan infekterade tånaglar eller pappersskärsår mellan fingrarna. Men vi lyckades till slut. Listan är klar, osexigheten i Sverige har än en gång rangordnats. Skärsåren har läkt.

Vi har inte med några ministrar eller medelåldriga riksdagsmän på årets lista. Poolen av deras dammiga osexighet är för djup och vi vågar inte doppa oss, av rädsla för att föras bort med strömmen och hamna mitt ute i ett hav av grådaskighet. Så de lämnas utanför, hela djävla bunten.

Vi diskvalificerar även vidriga våldtäktsmän, pedofiler och dylika kriminella. Således finns det ingen plats på listan för Hagamannen, steroidsnubben som dödade sin styvdotter, eller Tito Beltran.

Alla andra är fair game. Gevären är laddade, nu ska vi skjuta hagel.

Mycket nöje!

Redaktionen
Boyahed.com
2006-06-07

Rätt underhållande..

Sveriges 69 Osexigaste 2006

jajjamensan

2006-09-02 18:03
Sjukt sant att carola hör hemma på den där listan!
Signatur får rum här

2006-09-02 18:05
64. FRONDA (NY)

Puberteten är den period i livet då barn påbörjar sin färd mot vuxenlivet. Den karakteriseras ofta av pinsamheter som röstförändringar, generande hårväxt och ett lyssnande på Fronda. För de lyckligt utvalda som inte vet vem Fronda är så kan han i det närmaste beskrivas som Markoolio, men utan streetcred.

Bara det gör hela listan värd sin tid :)
Look with your own eyes - See with your own mind

2006-09-02 18:07
man kan ju tänka sig att de som ligger bakom listan inte är speciellt snygga de heller.
 DIF!

2006-09-02 18:16
Pen , HAHAHAHAHA, ÅÅÅH! :D

2006-09-02 18:18
En fullvuxen grottmänniska frös för hundratusentals år sedan fast i ett isblock. Han bevarades och vaknade upp i modern tid när isen smälte. Sedan såg han Staffan Olsson och tyckte att han var jävligt osexig.

HAHAH
Jadu

68. ADAM ALSING

Någon som kollat på bilden? :S
WHADUP

Alexandra Pascalido (stavning) är väl fan inte osexig?
Persbrandt kan ja inte uttala mig om man varända kivinna verkar ju vilja ligga med honom.
 DIF!

2006-09-02 18:22
Emeye: Japp, det ska vara så. På Magnus Härenstams bild står det Adam Alsing. haha..helt underbar rå-sågning av Özz Nujen!
•pave paradise•

2006-09-02 18:26
Jag fattar itne vad alla har emot Fronda.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-09-02 18:26
33. DOGGE DOGGELITO (NY)
”Ey, len! Köp min värdighet för en och femtio. Cykel på köpet!”

haha
jajjamensan

2006-09-02 18:56
Fortfarande förvånad varför inte Zlatan finns med där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-02 19:19
37. AGNETA SJÖDIN

Den här kvinnan måste ha ett bakvänt tarmsystem så mycket skit som kommer ur hennes mun. Istället för alla insamlingsgalor: Låt oss sälja henne som gödselspridare till tredje världen. Vi räddar liv, vi tjänar en hacka och vi slipper höra hennes pladder. Alla vinner!

HAHAHAHAHA
*snaark*

2006-09-02 19:27
En sån här tråd har varit uppe för inte allt för länge sen....
Men de är sjukt roligt :P
formpressad kungspudel. En liten sylta min fru brukar laga till, den gamla haggan

2006-09-02 21:23
tone är ju fan vrålhet

Poet

2006-09-02 21:29
Uh... Tone Bekkestad? Hon är ju hur pulig som helst med tanke på att hon är typ 35 år.
At the gates of Eternity...

2006-09-02 22:06
6. ANJA PÄRSON

Anja vinner ett lopp. Anja gör segergesten ”sälen”. Hundratals svenskar ansöker om norskt medborgarskap, skaffar klubbor och ger sig ut på jakt. Here we go go go ner på stan och klubba sälar!

2006-09-02 22:19
charlotte pirelli va roligast.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2006-09-02 22:25
11. ÖZZ NUJEN (27)

När Özz rakar ryggen påverkas jordens klimat markant negativt och Greenpeace börjar cirkulera med gummibåtar och gasta i megafoner i hans badkar. Aktivisternas rop ekar mellan kaklet: ”Du förstör miljön!” och ”Jag skrattar mer åt oljeskadade svanar än åt dina skämt!”

Ouuff.. den var brutal :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-02 23:50
Fortfarande förvånad varför inte Zlatan finns med där.

vad skulle sveriges snyggaste kille göra på en sån lista ?
AayFukYuuuu :@

2006-09-02 23:56
hahaha.. var ju en hel del kul där..

2006-09-03 00:01
tycker listan är lite skev, inte fan hör ebba hemma där imo
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2006-09-03 10:28
den enda bra med listan var väll att dom sågade hey baberiba-snubbarna.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2006-09-03 10:34
Dicecard, jag kom itne så långt eftersom jag blev lite sugen på rostad bröd istället. det är gott med marmelad på.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2006-09-03 12:35
snyggast var ju skrivet om fronda MOHAHAHAHAHAH

2006-09-03 12:35
Dicecard, jag kom itne så långt eftersom jag blev lite sugen på rostad bröd istället. det är gott med marmelad på.

Haha, fyfan vad humor det är. Ser det framför mig "näääehh... nu skiter jag i detta och tar rostat bröd istället"

2006-09-03 14:00
Haha tror aldrig att jag läst något så kul förut faktiskt! :D Grymt träffsäker lista.

Den här var riktigt rolig, mest på grund av att slutet var så oväntat och grovt:

"20. ELISABETH TARRAS WAHLBERG

Minkuppfödning är en ständig debatt och hovets forna informationsansvariga är en viktig part i målet. Hon använder inte bara minkpälsar, utan också hennes kalufs består till stor del av minkhår. Dessutom var hennes farfar en mink och hennes mor en vessla."
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2006-09-03 14:30
45. DICK ERIXON (NY)

Den här snubben heter också Dick
www.gbg031.se
Battlerappare

2006-09-03 16:42
66. TONE BEKKESTAD (NY)

Ja, vi vet att hon egentligen är från Norge, men hennes osexighet är gränsöverskridande. Vi skulle inte sörja nämnvärt om hon så kvävdes till döds i en tragisk lusekofteolycka när hon tar på sig längdskidorna efter att ha druckit morgonens första kopp olja.

Om hon är med på listan så säger ju det de mesta om dom som skrivit skiten, hon är hur sexig som helst ju :p
:c

2006-09-03 22:14
bäst:

31. MAGNUS HEDMAN (NY)

Allt längre blont hår, smakfull mascara och läppglans. Vi vet nog vad du håller på med, Magnus. Ett par bröstimplantat också, sedan är du bara ett giftermål med en landslagsmålvakt från att ta över exfrugans liv. Andreas Isaksson, det är bara att blunda och bita ihop. Han kommer att dofta Chanel.

2006-09-03 22:27
kxn. vafan är det som är sexigt med henne?
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
Poet

2006-09-03 22:30
artcrime : Det finns en speciell grej med kvinnor i den åldern som ser så jävla bra ut som hon. Ok, hon är jävligt spinkig. Men hon är pulig! :)
At the gates of Eternity...

2006-09-03 22:39
jag förstår inte vist kan man va snygg i den åldern men vafan tone hon är ju meteorolog!!!
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>

2006-09-03 23:48
Att Brinkenstierna kom såpass högt glädjer mig stort, även om det inte förvånar mig. Den mannen är det närmast skottpengar på. Kommer han till Linné, gbg, är jag den förste att ägga alt. tårta honom. Det finns människor jag ogillar, och så finns Brinkenstierna. Det är nåt över hela hans uppsyn som jag bara inte klarar.

Suverän lista för övrigt!

2006-09-03 23:49
sjukt roliga motiveringar! haha!!

2006-09-04 01:25
haha jag är på brinkenstierna-cupen
kan nån ta han till götet??
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2006-09-04 02:27
va var de för maillista alexander bard hade?
"God damn we can't even afford to die!"

2006-09-04 05:27
VÄRLDENS 69 osexigaste

enligt borr som förövrigt är det bästa som hänt mig.

2006-09-04 14:41
ja vill sätta carola....hon e het juh
vi är överallt!

2006-09-04 17:23
Tarras-Wahlberg och Özz var det roligast motiveringar på. Listan i sig handlar väl egentligen ganska lite om just osexighet. Ebba v S är ju inte på något sätt mindre sexig än Peter Swartling eller Staffan Olsson, oavsett smak.
www.plaingold.com

2006-09-04 18:02
Var den ingen som tyckte den där med alexander norén va kul??^^
Den
Mellanrummet mellan ögonbryn och hårfäste kallas på en människa panna, men på alexander norén kallas det bakplåt...

Haha fyfan. har ont i magen asså:P
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2006-09-04 18:32
världelöst att dom sågar big dick last. bojkott
And just like he said, I coulda told ya
MF, the holder of a boulder, Money Folder

2006-09-04 18:34
Ebba v S är ju inte på något sätt mindre sexig än Peter Swartling eller Staffan Olsson, oavsett smak.

Beror väl på hur hett man tycker det är med
vattenskalle och galloperande egocentrism.