I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tjejen i klassen =)

Övrigt - Blandat

2006-08-26 13:23

tjejen i klassen =)

Hejsan hallå.

Nu är det så att jag har börjat på gymnasiet och allt är bra & så, har träffat en riktigt fin flicka i klassen, som jag inte alls trodde skulle vara intresserad av mig. Men så har vi pratat lite & sånt, sen tillslut bestämde vi oss för att räffa varrandra & umgås lite. Det gick bra och så, hände inte så mycket mer. Men så igår, så var vi på samma party & det sluta med att vi "höll på" med varrandra. Jag tror jag kan börja gilla denna tjejen väldigt mycket & hon mig åxå, iaf vad hon sa.

Frid & fröjd...

MEN, vi går i samma sketna klass. Det kommer ju aldrig aldrig aldrig att fungera? Träffa varandra varje dag i skolan, & sedan efterskolan? Osv osv.. Vi kommer ju endå gå i samma klass i 3år. Ja det finns ju massvis med negativa saker jag skulle kunna rabbla upp om det, men ni fattar nog själva att denna situationen är lite obekväm. Just nu känns det great att jag komemr få träffa henne mycket och sånt, men det kommer ju helt enkelt inte funka?

Någon som har vart med om nått liknande, eller har något tips?

Tack på förhud.

jajjamensan

2006-08-26 13:45
:(
jajjamensan

2006-08-26 13:50
haha bli inte tillsammans med nån i din klass om du inte planerat att vara tillsammans med personen väldigt länge :P
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2006-08-26 13:57
Andra gången jag började första ring så var det ett par som blev tillsammans efter bara någon månad. Såvitt jag vet är de tillsammans än idag, sex år senare...

De förtjänade iofs varandra :P
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz
"Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum."
-QanA

2006-08-26 14:09
sluta klaga va glad att du är nära henne?

2006-08-26 14:10
Jag tror det kan va fett jobbigt..
Hade aldrig pallat :p
 www.soundcloud.com/lirzproductions

2006-08-26 14:22
Bara för att ni går i samma klass, betyder det inte att ni kommer att bli tvugna att umgås hela tiden. Då blir ni bara trötta på varandra efter ett tag och dina andra vänner i klassen kommer bli pissed-off då du dissar dem för din brud vareviga dag.

Fast en sak är viktig: förhållandet BÖR inte ta slut på fel sätt, dvs exempelvis att du dissar henne för en annan brud i klassen eller är otrogen mot henne. Då kommer alla tjejer i klassen som är hennes polare att tycka skit om dig, och då blir det inte roligt att vara fast i samma klass tre år.

Har haft två par i min klass, ett höll ca 8 månader, det andra är fortfarande tillsammans efter lite mer än ett år (?).

Jag tycker du satsar, men var försiktig..
Delam tange barat

2006-08-26 15:00
Jag å mitt ex går i samma klass nu..Vi var ihop i 7 månader och allt var lungt fastnu e det ett helvete!

Så ska ni gå i samma klass i 3 år..Räkna med att en dag kommer du ÅNGRA dej!

2006-08-26 15:16
go for it. å ena sidan kan det gå fel men då får man ta det då. å andra sidan så kanske det går fett bra och då är det ju värt guld.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-26 15:24
Jag funderar på vilken user det är som gömmer sina kärleksproblem bakom ett nyreggat nick ;)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2006-08-26 16:13
Jag gjorde samma sak i 1an. Jag var äldre än hon och det sket sig totalt iochmed att man inte hann sakna varandra. I början ska man bara träffas då och då, annars blir partnern oitressant.

Det kommer nog skita sig.

2006-08-26 16:15

Senast inloggad:
Idag 14:07
Signatur får rum här

2006-08-26 16:20
fridge P17
Tack för kärleken, nu måste ja äta upp min frukost =)
Signatur får rum här
Graffare

2006-08-26 17:19
de e lika bra att mörda henne på en gång, så du slipper allt..

Have some faith maaaaaaaaaaaan!!

min bror va ihop me sin klasskompis sen 1an, dom e 24 nu o lika lyckliga!

2006-08-26 17:35
Haha!

ToffelSubban ger dej hopp nu!

Jag träffa min tjej när vi gick i nian (varsin skola då)

Under sommarlovet sen började vi sova tillsammans.. (och har gjort det fram till idag.. utan något enda undantag tror jag.. och detb är 2 och ett halvt år sen)

när vi började ettan hamna vi i samma klass.. det gör vi fortfarande.. (i trean)..

Vi är i skolan varje dag.. efter skolan varje dag.. sover varje dag..

klart jag eller hon drar till kompisar ibland o så.. men vi sover alltid ihop.. festar ihop också.. vi är jävligt addicted till varran o jag kan inte fatt hur vissa klarar att somna ensamma..

så har man hittat helt rätt person så funkar det absolut..!

inte somnat ensamm på två år o nåågra månader hehe:P

2006-08-26 17:40
Funkade fint för mig, var tillsammans med en brud i klassen från slutet av ettan tills nästan ett år efter att vi tog studenten. Sedan hör det kanske till att vi gick olika inriktningar i tvåan och trean, men vi träffades ju i skolan varje dag.

2006-08-26 17:40
va tillsammans med henne tills du tröttnar. Lättast så, då slipper du må kasst om hon skulle hitta någon annan. Man lever ju bara en gång!
whoopzidoo

2006-08-26 17:51
om det blir fel så blir det fel men du slipper i allafall ett "tänk om.."
Du kan sluta läsa nu, allt viktigt är sagt.

2006-08-26 17:53
jag har typ 4par från högstadiet som fortfarande är tillsammans och är frid och fröjd.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-26 19:30
Nej, det lär inte hålla om du redan nu stenhårt går in på "Det kommer helt enkelt inte funka!"

shit vad jag stör mig på människor som alltid lyckas hitta nån anledning till varför det INTE kommer hålla. Ge det en chans liksom, annars gillade du nog henne inte lika mycket som du sa.. Måste man veta att man vill dela sitt liv med en person innan man ens blivit ihop med denne, för att det ska vara lönt?
damn people..

2006-08-26 22:46
hmm.. blev tillsammans med en tjej i 1an förra året. och sen sprack det och nu snackar vi aldrig mer. så inget vidare bra kan jag säga dig.
jag skulle inte rekommendera dig det, byta klass sen kan du bli tillsammans med henne!
http://www.petar.se
Rappare

2006-08-26 22:54
Orka ta ut eländet i förskott. Antigen blåser du av det här och nu för att du inte är nog intresserad för att ge dessa prövningar en chans att förstöra er, men då har du just verkställt din egen domedagsprofetia "what you fear, you create"

Eller så kickar du shiten, tar en dag i sänder och ser vad som händer, när vinden vänder och lusten bränner och det blir bra eller skit med allting som du känner, adjö mina vänner.
facebook.com/idiomatisk - fan page

2006-08-26 22:57
Min brud går i paralell klass, inga problem? Vi är tillsammans väldigt ofta men anser inte det vara något problem. 2 år and going, sen början av 1an i gymnasiet
Follow the dao, right about....NOW!

2006-08-26 23:21
alltså på gymnasiet är det ju rätt vanligt att man har olika kurser ,så du behöver ju inte träffa typ varje dag (om ni inte väljer samma kurser vill säga)
”... hittas Git strypt och instoppad i ett kylskåp i Pelles lägenhet. Polisen misstänker självmord”

2006-08-26 23:26
Haha oroa dig inte jag hade en polare petter i min klass som var tillsammans med veronica i 3 år från 7 till 9 onde klass^^ det avr grymt!!:D

men dom var mer som kompisar i klassen, och sen på fritiden var det andra bullar..- haha
DJ

2006-08-26 23:44
Jag tycker du inte ska oroa dig utan satsa på tjejen. Är det rätt så funkar det och funkar det inte så hade det inte gjort det ändå. Jag har gått i samma klass som min nuvarande flickvän. Det innebar både för- och nackdelar kan man säga, men det är klart att det funkar bra om man vill.

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2006-08-26 23:57
I och med att ni går i samma klass så är det väl redan kört, eller hur? Blir du inte tillsammans med henne nu så tvingas du se vad du har missat varje dag. Och kanske även konfronteras med att hon är arg på dej för att du inte ville försöka.

Visst, blir ni ihop kan det ta slut och ni blir ovänner. Det är en annan möjlighet.

Men det enda BRA som kan komma ut av den här situationen är väl att ni blir ett par, och att det håller, eller hur? Då e det ju bara att satsa!

2006-08-27 00:02
Prova vafan, funkar det så är det ju skit bra.
Funkar det inte så får du väll ta smällen.

2006-08-27 01:49
jag och min flickvän går i paralell klass, träffas varenda dag .. vi har varit tillsammans i snart 2 år
Stora pennor och sprayburkar!>_<
Moderator

2006-08-27 02:06
Jag har två vänner som har gått i samma klass i snart fyra år. Dom bor även ihop och allt funkar perfa.

Kör på bara!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2006-08-27 02:31
jag va ihop me en tjej i min klass, ehm i 6an vi hade 4 år tills 9an :P å vi va ihop i 1 år.. hade sex minst 1 gång om dan, usch, vi va små men hon hade C-kupa så de funkade ;) men som sagt..

satsa på henne å hoppas att hon kommer! =P
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2006-08-27 02:32
3år ojoj tryckte feel
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
Moderator

2006-08-27 02:33
ajjja

Låter bra. Dom har träffats nån vecka, och du föreslår att han ska satsa på henne? Och att hon ska komma av det? Är det något som funkar hos dig? ;)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2006-08-27 11:02
jag har två komipsr i klassen som blev tillsammans ett tag sen, det funkar ju jätte bra ! Dom sitter t.ex inte med varandra på lektionerna, pussas inte eller sånt i skolan. Dom äter inte lunch med varandra och har olika vänner i klassen. Dom gör nog det för att det ska kännas så bekvämt som möjligt, så att man inte tröttnar. visst hälsar dom på varandra, men har nog aldrig sätt dom i skolan ens så mycket som kramats :/
jag levde för kicken , precis som du

2006-08-27 11:13
en 15åring har inte som medel ett 3årsförhållande gymnasiet ut.

jag måste få påpeka där att det är helt fel inställning att ha när man blir tillsammans med någon. bara för att dom flesta "15-årsförhållanden" inte håller, så betyder inte att det inte KAN hålla.

jag har en vän som blev tillsammans med pojkvän när hon var 13, och han var 16 .. dom har varit tillsammans i tre år nu, och dom är som nykära :)

och min mamma och pappa, dom är guld värda för sina år tillsammans. dom blev tillsammans när mamma var 14, och dom är tillsammans än, 35 år efteråt, utan några som helst uppehåll och fyra barn !
jag levde för kicken , precis som du