I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur kommer det gå nu?

Övrigt - Blandat

2006-08-25 14:55

Hur kommer det gå nu?

Nån snubbe backade in i min cykel igår, med mig sittandes på den ... Och hans lack repades upp. Han påstår att jag körde in i mig men jag menar på motsatsen. Det hela slutade med att ett gäng poliser (som han kallade dit i ren ilska) fick oss att byta personuppgifter. Nu ska tydligen han kontakta sitt försäkringsbolag som i sin tur ska kontakta mig.

Frågan är ... Kommer jag få att betala den här skiten eller en del av den här skiten? Det låter ju jävligt skumt. Finns inga bevis som står på nåns sida.

-Ääär det du som är loket?!
-Mnäh.

2006-08-25 15:00
varför cyckla du inte bara därifrån när han ringde snuten?
www.gbg031.se

2006-08-25 15:02
Han körde ju in i honom? Cykeln var nog lite fucked, annars hade jag fan dragit, iofs borde polisen ha gjort en rapport om han ska kunna dra in försäkringsbolaget. Så om dom inte gjorde det är han körd och du behöver bara fixa din egen cykel
Follow the dao, right about....NOW!

2006-08-25 15:09
Min cykel funkar fortfarande. Ingen större skada. Det var egentligen bara pedalen som tog nån smäll eftersom det bara var den som var i vägen.

Fast grejen var att det hände på min gata, och jag orkade bara inte. Då kände jag mig dessutom rätt säker på att jag inte skulle behöva betala ett skit ... Annars hade jag inte ju gett ut mina uppgifter heller. Nåt som jag iofs ångrar ganska gravt nu.
-Ääär det du som är loket?!
-Mnäh.

2006-08-25 15:16
Ja, hur fan kommer det gå nu?

2006-08-25 16:04
Vad-fusar-Dinkan
Om polisen inte gjorde någon anmälan är det nog lugnt, snubben lär säkert ge upp när han inser att det inte är någon ide och att allt är hans fel ändå. Sen bor han säkert inte på din gata och du lär nog inte se honom igen :D
Follow the dao, right about....NOW!

2006-08-25 16:14
Är du så oskyldig du hävdar att du är behöver du inte oroa dig.
Det går bra nu?
- Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér

2006-08-25 16:22
Slit: Precis! faaaast, är du en snorunge och han en 30 årig arbetande mufakka så kanske du borde nojja lite...brukar ju bli att dom tro mer på den äldre då när det står nån snorunge (i deras ögon) o hävdar motsatsen, good luck :)
BAHA!