I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Rotbehandling
Övrigt - Blandat
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
EPF
2006-08-24 20:34
:/
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
idi0t P38
2006-08-24 22:03
Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen!
Fuck me, I am weak
luftballong
2006-08-24 22:35
rotfyllningar är sämst när jag gjorde det så ändra t-shirttrycket färg efter behandlingen (tortyren)
EPF
2006-08-25 11:55
Alla verkar ha tyckt att det gör olika mkt ont! Men om bedövningen är rätt så borde det ju inte kännas! :/
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Refused
2006-08-25 12:21
afflaf:
16 tänder?? vad i hela friden hade du gjort?
jag skulle nog hellre begå harakiri än rotfylla 16 tänder.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
EPF
2006-08-25 17:51
Nu har det hänt såhär, att min tand har slutat göra ont! Då kan jag ju knappast behöva göra rotbehandling? Han sa att dom gör den i sista hand liksom.. *hoppas*
Borttagen
2006-08-25 18:36
fick min framtand rotbehandlad. tyckte inte det var särskilt jobbigt alls, men det kan ju också ha att göra med att mina rötter va döda
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fele P39
2006-08-25 19:48
DONT DO IT!!!
Jadu
EPF
2006-08-26 11:53
Akka P60
Hur får man rötterna o dö?
afflaf
2006-08-26 12:03
rötterna dör när tanden dör eller rycks ut eller något.
Refused P25 : jag fick ett slag rakt på munnen med en bandyklubba. 16tänder slets loss från rötterna. rötterna dog i några så de fick borra ur tänderna helt, fila de inuti med en liten fil som såg ut som en spik och sen sätta i små minislangar som skulle ersätta rötterna eller se till att tanden inte dog och sen fylla igen de. 15tänder klarade sig. en dog :(
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
EPF
2006-09-18 15:58
Nu har jag fått en tid iaf för det här! Fredagen den 13.. Det gör mig ju verkligen mindre orolig.. jävla skit dag :(
Jag får iaf lugnande innan, så de ska väl kanske gå bra! Fast de känns otroligt jobbigt nu.. Många av er so skrivit här verkar ju ha tyckt att det gjorde sjukt ont! :/
EPF
2007-03-14 14:45
Nu har jag vart hos tandläkaren precis, och påbörjat rotbehandlingen.. Aldrig känt sån sjuk jävla smärta förut! Fy fan. Och nu ska vi inte prata om, fy fan.. skulle inte tveka o byta ut mitt liv mot en döende just nu!
EPF
2007-03-14 14:45
..det jävligaste är att jag måste tillbaka o göra samma sak 2 ggr till!
Borttagen
2007-03-14 18:00
det är en smärta utav dess like, fy fan vilken plåga de är!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
EPF
2007-03-15 12:08
Idag är hela käken öm också :( Kan inte äta heller, så inte nog med att jag har ont, jag är sur också!
Börjar gråta bara jag tänker på att jag måste göa om det igen :(
Borttagen
2007-03-15 12:17
HAHA fredagen den 13e!!
förlåt kunde inte låta bli.
antingen gör det ont eller så gör det inte, det lär ju vara väldigt individuellt. Jag tror det bara blir värre om du oroar dig och spänner dig, det är lättare sagt än gjort att låta bli jag vet men försök! och lycka till
Crackson P41
2007-03-15 12:36
Jag håller på med en rotbehandling just nu. Man gör ju det i två eller tre etapper. Första gången så gjorde det ganska ont men inte så man inte kunde tåla det. Hade vanlig bedövning och någon annan som där de droppade nånting i tanden. Det gjorde mer ont än ingreppet. Hade ingen lustgas. Tror de bara har det i speciella fall för folk med tandläkarskräck.
Så ta det chill. Det är inte så farligt.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Esteban_Globe
2007-03-15 12:42
det "lugnande" du kommer få är en microminimal dos av stesolid... jag råder dej att fasta 3 veckor innan så att det har någon effekt.
Jag fick stesolid dom 2 sista ggr jag besökte tandläkaren pga. min oerhörda tandläkarfobi (ja, skratta ni det bjuder jag på)
funkar sepedåligt... be att få en monsterdos haha
Du kan alltid be att få en remiss till sjuktandvåden om du känner dej skitorolig. Det kommer ta ett tag att få tid där men när du väl fått det ska man tydligen kunna få narkosbedövning o hela kittet...
/Este G
-In Yo Area
Borttagen
2007-03-15 12:52
Esteban_Globe:
Sweet! Vet du vad det går på, själva narkosgrejen alltså?
Esteban_Globe
2007-03-15 12:57
^^ inte en aning det var min gamla sepetandläkare som sa att man kunde be att få de... de va way back in the dayz tho när man hade gratis tandvård... när ja fyllde 20 o dom ringde sa ja att dom kunde skriva av mej från listan på en gång för ja aldrig skulle komma åter....
Och nu sitter jag här... lycklig och felfri.
Alla som är oroliga här är lösningen!
Se till att ha så sunkigt i munnen att inte ens tandtrollen vill bo där ;) ahaha
/Este G
-In Yo Area
EPF
2007-03-15 23:26
Esteban_Globe
Ja, jag får stesolid varje gång jag ska till tandläkaren nu.. Brukar få 10 mg, men har 20 nu inför de här.. :/
Tycker iaf de gjorde sjukt ont, o gör de fortfarande..allt är ömt i jävligt.. huvudvärk har jag också :/ O kan inte äta..
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»