Tröst äta.
Precis åkt hem från pojkvännen min har varit med han hela sommarn uppe i Varberg där han bor. Nu när man har kommit hem till Kalmar så börjar jag käka massa.. Har lite ångest på nått sätt. Så nu är min fråga, hur lägger man av att käka?
Är du go i hela huvvet eller?
strunta i det bara.
livet älskar mig, likt jag älskar livet. Eller för att uttrycka saken på ren skånska, fan va gytt!
stäng av datorn och gör nånting utomhus?
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
-Negative- Jag kom precis hem har varit ute och gått med hunden, men sen efter jag har satt mig ner och börjat ta det lugnt så kommer det liksom som en våg..
har jag tråkigt och inte har ätit på ett tag kan man bli hungrig bara fast man inte egentligen är det ta en macka så funkare =) och när du fått din extra energi andvänd den typ ut och spring,skejta,hoppa hopp rep,leka kull haha :)
Tjockis!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
men låt bli? eller borsta tänderna en gång i timmen
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
julgran Borsta tänderna? :D Färgblind Jaa då får jag göra det då hoppa och leka alltså!
You gotta have discipline you fat bitch!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
jag tröstäter också. så fort ångesten kommer blir jag hungrig. därför jag väger alldeles för mkt efter tre års ångest i malmö. går på stenhård diet just nu, o får hantera ångesten på annat sätt. (genom o röka..bra där, nejdå de gör jag inte..alls)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
StarChiild F58: aa så allt smakar illa alltså =)
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
Disciplin...annars får du väll tugga på en morot eller nån frukt eller nått...
Lägga av att käka? hahahah... sluta börja jogga istället:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
julgran Haha jaha det va så du mena :D Peppis Det är hemskt! Det är när allt är lite i obalans i livet som jag får ångest och jag käkar och käkar och käkar.. Usch
ye...samma här. men jag är överviktig från början...så de e lite illa me mig. de e ju fan lugnt o man tröstäter då man är smal o inte äter kopiösa mängder i stil me bulimi. men om man redan ätit mer än lovligt för dagen o sedan får ångest o äter ännu mer är de rätt illa för kroppen.
Peppis Men jag är inte heller nån trådsmal brud jag heller.. Inte direkt så att jag käkar så mycket annars, bara när jag mår dåligt.
mm men hehe aja. fuck it whateva. tänkte säga "du såg inte så fet ut på din presbild". men de tänker jag inte. för skönhetsideal kräver att alla som inte väger under 55 bör hängas. jag väger närmare 90.l
Peppis Haha va snällt :) haha. Joo det är ju så att världen är upplagd så, men jag har faktiskt tänkt på en sak under sommarn.. Många svenskar blir allt fetare.. Förut tyckte jag mig se många fler smala än tjocka men nu tycker jag tvärtom.
haha, jag tröstäter också - massor. Fast jag äter ännu mer om jag har tråkigt. Men jag antar att jag har bra ämnesomsättning eller något för nu på sommaren har jag inte direkt tränat heller. Men jag känner inte för att sluta så länge jag inte går upp i vikt, jag har alltid varit förtjust i söta saker osv. Men om man äter och sen mår sämre bör man väl sluta.
ahapp. så är de säkert. eller så ser du massa tjockisar lurking around every corner.
Jaa så kan det också vara :D
har du en balans i din kost så blir du inte små sugen på godis o allt annat skit. så ät helt enkelt sunt och regelbundet så slipper du sug när blodsockret sänks eller liknande.
byggare- fast detta handlar inte om de, detta e psykiskt. du kan äta hur bra som helst, men har du psykiskinbalans spelar de ingen roll om du är lagd mot tröstätande eller andra ångestdämpande beteenden.
Jahapp.. uppsök en psykolog el liknande då.
tuggummi! kroppen tror att man äter! lovar det är the shit..
www.justdet.se - svensk hiphop
soder- de e svinbra tips faktiskt.tuggummi är mkt bra, o eftersom man tuggar så göör man ngt, vilket dämpar ångest.
Graffare
2006-08-19 23:23
ät en riskaka
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
fast riskakor är inte så nyttigt. ät ett äpple ist. isf (besserwisser peppis)
Skit vilket starkt psyke. Just stop eating? Det är väl för tusan inte så svårt?
But for what it's worth yo, I got no regrets
Jag vill också tröstäta!!! Men jag har inget gott hemma.. men snart ska jag hem till en polare som ska göda mig med glass =)
Jag käkade tacos utan köttfärs bara massa grönsaker i natt gjorde två sånna där rullar, fett gott :D
käka morötter när du blir hungrig, du kommer inte vilja ha mer efter 2 dagar...
UK
peppis förklara gärna vad som är onyttigt med riskakor. :)
Forumssignatur...<br>