I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tandställning!

Övrigt - Blandat

2006-08-18 22:57
darin er klad. ´=tandstelning
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2006-08-18 22:59
sötare med tandställning än med snea tänder

2006-08-18 23:52
Är det någon som hare före och efter bilder av tandställning?

Sofia1 få din länk att funka :P

2006-08-19 01:20
steevee

i will!

in an other lifetime! mohahahaha!

f.playahead.com
Trodde du ja!

2006-08-19 01:20
här har ni en efterbild!!
Trodde du ja!

2006-08-19 01:22
det är vart det !!!!!!!!

hade det i ett och ett half år, gick tydligen snabbt tyckte dom men man bryr sig inte om att den e där och så. bra resultat desutom ! :D:D

2006-08-19 01:22
najs ;P

ingen inann bild ?

2006-08-19 01:23
finns inget sötare än tjejer med tandställning och fina kläder och typ små söta ekorreögon. oh my gosh, wanna eat them

(kort sagt; skaffa tandställnign om du blir erbjuden)
fortsättning följer.

2006-08-20 20:12
Jag hade räls i överkäken i 1 ½ år. Hade grymt knepiga tänder innan, men nu är de perfekta. Tycker att du ska göra det, alla gillar ju ett vackert leende.
My heart lives in my vagina.

2006-08-20 20:29
Ja tycker verkligen du ska ta chansen.

Tandläkarna har lovat mej tandställning sen ja va 13.
Har fortfarande inte fått den.
formpressad kungspudel. En liten sylta min fru brukar laga till, den gamla haggan

2006-08-22 16:26
när man ändå äär inne så har jag en fråga : om några månader skall jag ta ut tandställningen och efter det skall jag operera in en ny tand eftersom jag slog ut en hel tand när jag var liten och hade ramlat på isen, hursomhelst min fråga är då om någon har gjort något liknande ingrepp, var det kusligt? gjorde det ont?hit me

2006-08-22 16:39
min kompis mamma fick tandställning när hon va 53 :)

så oroa dig inte över att vara gammal. bättre att få snygga tänder!

tänk bara darin. skithett med tandställning :D

nej men seriöst. så farligt är det inte med tandställning.
Delam tange barat

2006-08-23 01:30
Nu har jag vart hos min tandläkare och snackar om fördelar och nackdelar m.m Nu vet jag att det kommer ta upp till 1 - 2 år och att jag kommer få betala en del pengar. Om det blir så att den sitter inne tills det året jag fyller 20 år på, då kommer jag få betala kalaset för att ta ut den, annars är det gratis (jag kommer ändå får betala för ''efter bahandlingen'' men det är en självklarhet). Men min tandläkare lät skeptisk till att sätta in den ändå, ut ifall jag inte förbättrade min ''tandborstning / snusning'' För att min mun måste vara i as bra tillstånd ut ifall att jag ska ha den, för annars kommer mitt tandkött glida upp för mycke.
Jag ska lägga ner mycke på munnen nu och se till att det kommer gå vägen, och få hoppas på att den kommer ut innan jag är 19år och är inne på halvåret jag fyller 20 år.

Önska mig lycka till.
what is love, baby dont hurt me,dont hurt me ,no more!

2006-08-23 01:37

klart det är värt. om de är gratis så skaffa skiten. jag tvingade till mig en tandställning, krigade till mig en tills jag övertygat tandläkaren...jag fick min gratis men å andra sidan hade jag det eztremt trångt mellan tänderna.. men de var ändå gränsfall

så jävla värt, har bara nedertänderna kvar..ska ta bort om 2 dagar där. hade tandställning i 2 år. tog bort däruppe i maj... fett nöjd.

om du måste betala för den är de bara du som vet om det är värt, tycker det låer som en bra idé att ta hand om munnen och se det som en chans att sluta snunsa..även om säkert inte vill =) det är ne skön känsla att få fina tänder..
Femme fatale

2006-08-23 01:42
jag bangade också första gången jag blev erbjuden, sen ett år senare ångreade jag mig djup och skaffade det istället. hade det i 2,5 år, typ bästa valet i mitt liv. så jävla värt, ingen bryr sig seriöst längre om tandställning.
har du fula tänder är det fult, har du tandställning kan det också vara fult, skit samma på vilket sätt det är fult. efter två år är de iaf fina om du väljer rätt "ful"
märk inte ordet ful, för fult är det ändå inte, men du hajjar vad jag menar..
mest en kul grej...? (känns barre bus)

2006-08-23 12:43
Jag hade i ett och ett halvt år. Hade skitont när de precis satt in den, hade lust att bara ligga och skrika i en vecka. Men det var det lätt värt nu i efterhand. Tog ut den för fyra år sen men måste fortfarande sova med en sån där avgjutning av tänderna ca två nätter i veckan plus att jag har nån sorts ståltråd på baksidan av tänderna i underkäken så att de inte ska flyttas tillbaka. Inget som jag märker eller störs av, men sjukt hur lång efterbehandlingstiden är.