I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den bästa brännan?

Övrigt - Blandat

2006-08-16 12:56

Den bästa brännan?

Vad gör jag för att få den starkaste, mest hållbara och cleana brännan?

Peeling, tan-oil, aloevera? Ja, vad gör mig stekigare?

2006-08-16 12:59
Inte hets-sola. ta det pö om pö. smörj in dig, före och efter.
Borde väl hålla lite bättre?
Kolbász for you, the Hungarian crew

2006-08-16 13:03
hur du blir så brun som möjligt eller?

2006-08-16 13:04
den som håller längst är den naturliga ivf. och det är minst farligt tror jag åxå =)
((MAAD))

2006-08-16 13:15
Solen är åtminstonde det näst farligaste sättet att bli solbränd på, efter solarium i så fall. Jag är inte helt säker på topplaceringen det är svårt att jämföra eftersom riskerna förståss beror helt på hur man solar/solar solarium. Alla typer av brun-utan-sol produkter, solsprejer etc är i alla fall mindre farliga.

2006-08-16 13:38
du vet mkt du :)
((MAAD))

2006-08-16 15:07
sola långsamt!!
högt solskydd, peeling, after sun osv. bränner du dig i början försvinner brännan mycket fortare än om du tar det försiktigt!

2006-08-16 15:09
Jag kör på min Tropical sun oil. Den gör en brunare och är bra som fan

2006-08-16 15:12

solar du ihjäl dig blir du bara rynkig i förtid. dessutom så är det större risk att du blir antingen rödbränd eller att du flagnar desto snabbare.

jag personligen tycker man tom får finare brun nyans om man skyddar sig med solkräm. utan solkräm blir färgen ful, och gråbrun tycker jag. när du väl har fått lite färg kan du ju använda dig asv någon olja för att göra brännan emr intensiv men använd inte oljor och andra produkter som gör solens påevbrkan starkare i känsliga områden. undvik, ansiktet!

kom ihå att stekigaste brännan inte behöver vara den snyggaste, att vara plastisgt semesterorange är inte hett. sola med förstånd och tänk att du kanske mer är mån om en ung frisk hy än en solbränd om ett par år, ta det lungt
Femme fatale

2006-08-16 16:35

jag kan ju bara tala för hur det är med mig , men jag får djupast och snyggast bränna om jag går ut stenhårt till jag blir riktigt rödbränd , sen vänta tills det flagnar lite o färgen lägger sig .
sen sola ofta med typ spf 10 .
kanske inte så hälsosamt :P
mjao!

2006-08-16 16:41

Kanske lite sent att börja tänka på hur du fixar brännan nu,
sommaren är ju snart slut.

2006-08-17 09:15
shiiit har ni inget bättre för er.
alldrig fattat dedär med gå ut och lägga sig i solen i flera timmar.
mest tråkiga som finns och om du e född vit varför försöker du då bli en nigga?
hej

2006-08-17 13:23
aaa jag åker till varmare breddgrader nu på lördag. tack för alla tips.

Stekigaste brännan = den cleanaste brännan ;)

2006-08-17 13:37
Amar F18 - "solar du ihjäl dig blir du bara rynkig i förtid. dessutom så är det större risk att du blir antingen rödbränd eller att du flagnar desto snabbare."

Dör man inte om man solar ihjäl sig...?

För övrigt så är det väl bäst att bara ta det lugnt, inte hetsa fram det, utan bygga upp brännan sakta men säkert :)
"I'm the best of both world's, without the hidden camera and the twelve year old girl"

2006-08-17 23:52
Marcus,. blöblöblö
Femme fatale