I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

panikångest pga henne?!

Övrigt - Blandat

   

2006-08-15 09:00

panikångest pga henne?!

Jag är med om en jävligt jobbig tid just nu, tänkte om det möjligtvis kanske var någon som fatta vad jag menar. Det börjar med min tjej (det är inte bara massa kärleks blaska, lite annat också) Hon och jag har inte ''umgåst / varit tillsammans / ihop'' så länge, men det är väll upp i mot 2-3 månader, och jag kände mig lycklig och ny kär och helt perfekt till för 2 veckor sedan. Hon skulle åka i väg till ett ''läger'' som ligger ca 30mil från våran hemstad. Jag litade/litar till 100% på henne och trodde jag inte skulle bahöva oroa mig. Olyckligtvis hade jag fel fast inte på samma sett som jag hade tänkt mig. Hon hade tydligen stött på ett gammalt ragg där uppe på lägret som hon tydligen börja tänka en massa på efter som att hon har haft känslor för honom och upptäckte att hon fortfarande hade kvar. Bara dom orden leder ju oftast till ''därför kan inte vi träffas någe mer m.m'' Men inte den här gången. Hon säger att hon fortfarande tycker om mig lika mycke som hon gjorde innan hon åkte och vill fortfarande vara tillsammans med mig, och vill att vi ska jobba på att ''få ut han ur hennes huvve''. visst det tycker jag låter rimmligt men nu efter ca en vecka så värkar det som att det går upp och sedan faller vi ner till samma ställe igen.

Finns det något sett man kan göra eller ska jag fortsätta sitta på mina händer och hoppas på att det löser sig!?

Eller ska man kanske ta ett uppbehåll och se om vi värkligen är rätta förvarandra?

Det jobbigaste med allt som jag äntligen kommer till ( för er stackare som orkat läsa allt) Jag har fått världens panikångest, jag har inte kunnat äta eller sova eller änns snusa på en vecka. Jag börjar lipa som en liten tjej så fort jag tänker på henne. Jag börjar tänka på gammla minnen som har hänt i min familj som sticker i hjärtat. Och jag vill kunna hjälpa till men vafan finns det att göra? Jag vill inte ha den här bollen i halsen någe mer och jag vill kunna må så bra som jag gjorde med henne i början.
Det är så jävla retligt när hon säger till mig att hon tycker om mig lika mycke som tidigare och vill jobba upp förhållandet men känner att det är svårt, men hon vill ändå så gärna.

Ah jag tappar bort mig helt, fråga nått om det är något som är oklart eller om ni allmänt undrar något.



Måste också tillägga att jag är 17 år och detta kommer ni säkert se som en jävla puppy love men jag skulle ändå uppskatta ifall jag fick seriösa svar.

what is love, baby dont hurt me,dont hurt me ,no more!