Malmö
Tja, nyss flyttat ner till chefen i malmö och ska bo här i 1 månad ungefär. Vad finns det man kan hitta på här nere, finns de några bra uteställen eller finns de några andra schyssta ställen å träffa folk på?
ófta hos din chef? är han snygg eller? batty boi!
BAHA!
haha, fett skön kille. Bor här med han å tjejen tills ja hittat eget. Droppa tips istället!
akta dig så att inte chefen hittar på något med din tjej, när dom är ensamma hemma. knas det där. att "flytta in med chefen".. jag den enda som tycker det låter konstigt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
allt finns i malmö så va de än e du vill göra så finns det att göra här ;D malmö is the shit
Möllevångsfestivalen nästa fredag och lördag juuuu!
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
bor här med han och hans tjej ska de va:), inga sköna klubbar värda å nämna?
Sverker_ P19 Alltså för alla oss nyfikna. Berätta hur det kommer sig att du fick/ville/kundetänkadig att flytta in med din chef. berätta hur de hela börja? .. vad jobbar du med tex.. haha ganska roligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
På torsdagar är det reggae på Volym, annars är Sapla en soft pub.. Ligger precis jämte.. KB är okej, vill du driva med folk går du till Chokladfabriken.. Hade jag varit du hade jag köpt med maj en falafel, satt mig i Folkets Park och läst en bok.. Förresten så är det ju Swea Reggae nästa tisdag..! WIEE!
<br>
spöket P23 Ringde ner på ett kock jobb i köpenhamn och så var jag ner dit å snacka med killen. Han fråga om ja hade fixat bostad annars så kunde ja bo i hans lägenhet som då är uppdelat i en 3a och en 1a som ja bor i tills ja jobbat ihop lite cash och sen kan fixa eget:)
okej, får kolla in då kanske
daemn då vet ja vart ja ska söka jobb när man (förhoppningsvis) kommer hem till sverige igen :D
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
Jag har hängt i Malmö nu i några veckor. Var i ungefär samma sits som dig, ny i stan och utan att veta vad som fanns att göra! Nu efter en dryg månad så kan jag droppa några heta förslag *Sola och bada på Bo01 för att sedan ta en drink på Sandbaren * Fina stränder hittar man i Falsterbo *Innan man går ut måste man kika förbi Cuba Cafe i Folketspark. Lätt utav Malmös härligaste ställen.. så skönt inrett men en gammal cadilac i ena hörnet, slingerväxter, live band som lirar skön latinomusik och så har dem otroligt goda Mojitos *om man ska klubba ska man gå till Amor, tror att det är Timbuks klubb, han brukar även gäst Dj´a där. *Skateparken vid Turning Torso, skön park *falaffel vid den gula kiosken i närheten av bibblan. Kostar 10:- för en stor Falafell. En varning utfärdas för att man snabbt tröttnar på dessa! ..hinner inte skriva så mycket mer just nu men ska försöka printa ner några fler förslag, men som någon sa så kommer ju Reggaefestivalen snart och det är ju nära till Köpenhamn. Sen är de flesta Malmöiter trevliga så du kommer nog trivas riktigt bra
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
ÅKARP, du måste ta dig till ÅKARP
http://www.homage.nu/
Prince_of_persia har en poäng, cuba i folkets park är jävligt fett!
<br>
Rookie F21 bara en poäng? :)
Finns inget att göra i Malmö. Horribelt nerbyte om du levde i Stockholm innan.
Amor, inkonst aktivitetshuset när dom har nån bröölig fest. eller nån av alla svartklubbar men d e ju 50/50 om d e fett!
Bodina Har du inte haft kul i Malmö vet du inte hur man festar. And that's a shame..
<br>
Spelar väl ingen roll var i Malmö man är och vad man gör, bara vädret är fint så har man det bra här :) fast vid närmre eftertanke så funkar det när det regnar också!
Nej, det finns ingenting att göra i Malmö, jag tycker så synd om er som bor där. Det finns dock tre saker som är bra med er stad: 1, Det är lätt att snatta i era Tobaksaffärer. 2, Era krogvakter är faktiskt ganska trevliga. 3, Kebaben är billig (men inte alls god).
skateparken vid turning torso verkade riktigt soft.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
3, Kebaben är billig (men inte alls god). Undrar om det går att undersöka sina smaklökar på vårdcentralen..
Prince_of_persia Tackar, ska kolla in alla när ja hinner:) och tack alla ni andra med!
om du ska ut så håll dig på möllan. sup till kl 01 och gå hem och lägg dig.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
superlördagar på ckokladfabriken e mycket trevliga. första lördagen i månaden.
Vad tycker ni Malmöiter om radiostationen Din Gata Lyssnade mycket på den sommarens första veckor och tyckte att det var en skön kanal som spelade varierad hiphop, men tröttnade på den efter bara ett par veckor och förstod inte hur jag hade kunnat spendera stationen så mycket tid utan att märka att det mesta som lirades var Brittney Spears o annan mainstream. Finns det någon annnan här som märkt samma skillnader som jag? Var den bättre då?
Fick ledigt idag för att ta mig en stadsvandring. Så ska ner å ta mig en kebab och en glass:)
Stapelbäddsparken/ Bo01, det området är sjukt soft..
För att det är ute med forumsignaturer.
fett ska kolla upp dom till söndan. Finns de nå bra gym att träna på också är cheap?
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
din gata o chokladfabriken är båda skitkassa ju....
Jag tror du är en sån. Du vet, en sån som hoppar i säng med chefen för att få behålla jobbet.
DU MÅSTE PROVA FALAFELVAGNEN NERE I MALME!! HAHAHAHA:D
dryice; Ja, det är väl klart att det gör? Kom en sak till som är soft med Malmö; Hyra trampbåt, det var chill. Gör det om ni har vägarna förbi. Tagga under broarna på vägen var också en rolig grej.
Pirloo P20 ok. va gör man i sthlm som e så JÄVLA mycket ballare?
Hyra trampbåt och hänga med alkisarna som bor under broarna roligare... Annars är ju Malmö i trubbel nu, polisen slår ner hårt på både svartisar och smuggelförsäljare. Och golden har höjt ölpriset.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
svartklubbar har dom väl chillat med ett tag nu
Näe, både Dragans och alliansa fått hålla stängt. Karlskronaplan försvunna. Fast det finns väl andra.
http://soundcloud.com/80scrackpolo