Superman - hjälten
Hur ska man kunna toppa han? Var inte han en av de första såna där rackarens marvel rackare med? Man kan ju fifan inte ge alla superkrafterna som finns i princip till en sån...för vad ska man kunna ta fram som e bättre? han kan ju fifan allt: flyga starkst i världen odödlig spränga massa å kasta eldar med blicken o en massa jävligt till... hoppas nya rulle suger svettig man fantastikt
"Don't schsch me motherfucker"
För nåra år sen kunde han knappt gå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han är väl inte odödlig? Kryptonit?
mjaoo
Äh han e ju så jävla bra att han alltid lyckas undvika kryptonitdöden...iofs så ska man väl inte bara döda en superhälte sådär...han e ju fifan superhälte trots allt...men opängen e att dom från början borde han kört med en lite mer mänsklig snubbe som man kan känna igen sej själv i ist för en robot so tar lois lane på nätterna samtidigt som han löser brott (han e tydligen csi också) och e nån crapig journalist på dagarna...bra täckmantel...hur fan kan man inte känna igen nån jävel bara för att han har backslick? inte så konstigt att han är så jävla impopulär bland doorksen när han e så mittlyckat ostereotyp
mjaaa...så jeffla mkt ja stör mej på...men två saker till: 1. Varför kryllar det av kryptonit just där han är? Det var tydligen nåt meteorregn där förr om dagarna men, iaf de ja har sett av smallville, så verkar det inte vara speciellt vanligt med kryptonit eftersom ingen verkar veta va det är...men så fort stålmannen himself är runt krökarna så får alla en sten i fickan automatiskt...weird 2. I den där ruttna serien som fick på trean förut där han var vuxen...så åkte han upp i rymden med lois lane o hon kunde andas...wtf? bara för att han är stålmannen så måste hon också kunna andas när dom är där uppe? o behöver inte han andas heller? why? skulle kunna köra rätt mkt partytricks med allt crap han kan
Ingen som lagt märket till att stålmannen är död? Christopher Reeves alltså, han dog för ett halvår eller nåt..
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
han har röntgensyn också. basic superman knowledge!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Spindelmannen äger era töntar :D
Man ska inte tycka så mycket här på whoa.. De blir bäst så
Superman is the main man! Han kan till och med dra tebax tiden som han gjorde när Lois lane dog..PANG! De ni! Smallville, är gay Superman IV, är B Superman III, har den klassiska fighten Clark Kent vs. Superman Superman II, klar favorit som liten Superman, den som håller bäst nuförtiden Ska bli kul att se den nya
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Skulle säkert va dökul att ha en sån
här om man var liten. Eller fuck it..skulle va lika kul nu oxå =D
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Superman returns var dåååålig, bläblä.
*hata*
Nu kommer nörden med sin tråkiga kommentar: Superman är DC och inte Marvel =)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
"Bästa" superhjältarna är ju dem utan förmågor, som Batman.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Åh, neeeej. Säg inte att alla kommer börja kalla Stålmannen "Superman" på engelska nu. Samma syndrom som när dom gjorde nya filmer om Läderlappen och fullt friska svenskar började snacka om "Batman" i svenska meningar. Orkar inte....
Soul_Survivor: Faktum är att jag tycker det är ett konstigare fenomen att "översätta" filmtitlar och karaktärer till helt nya namn.
Men när ett namn varit etablerat i minst 50 år som Stålmannen är det väl lite annorlunda än typ "Pirates Of The Carribbean"?
"Minst 50 år" tog jag f.ö. totalt ur luften. Vet inte när namnet översattes, men det var ju innan du, jag eller någon på Whoa var född iaf. Dom flesta nu levande svenskar är ju uppväxta med serietidningar som "Stålmannen" och "Läderlappen".
Soul_Survivor: Jo det kan du ju ha en poäng i.
Kanske man ska kompromissta o kalla dem för The Steelman och The Leatherpatch?
kompromissa*
Har ni sett den nya stålmannen leksaken man kan köpa.
Inflato suit. HAHAHHAHAHAHAHAHA. På reklamen ser det ut som att ungen får ett dampryck samtidigt som han sväller upp. Det roliga är att det är bara överdelen, hahahahahaha. Seriöst jag vill ha en sån. Fyller år i april men jag har namnsdag 8 augusti, köp mig en!!!!!
Villha
Jag tror förövrigt att det är många äldre som säger Stålmannen, jag säger Superman och har alltid gjort det, när jag var liten sa jag till och med Supermannen...men jag blev bara utskrattad för att jag var neger och de antog att jag inte kunde svenska och tyckte väl bara att det var gulligt av den lilla svarta tjejen och säga fel........ it still hurts :(
jag har tänkt på en sak. kan han hålla andan hur länge som hälst eller klara typ 200- gradig kyla? för om han inte kan de så kolar han nog i rymden.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
I Superman 3 gör stålis diamant (gilrs best friend) av en kolbit han hittar och ger det till sitt ragg Lana Lang. Allt som krävdes för honom var att pressa kolet ett par sek i näven. Det är vad jag kallar för partytrick!
Niobe, du får gråta ut mot min axel om du känner att tårarna är påväg.. jag kan till och med sjunga en tröstande sång till dig =D Caupolican, Lois Lane är det annars.. Och hans andra 'partytrick', knäppa iväg nötter mot flaskor o glas så dem går sönder är heller inte illa.. och luta det lutande tornet i Piza åt andra hållet ;)
Lois Lane är inte med i 3an. Det är Lana Lang. Damn nördvarning på mig.
Ahh det är då han åker tebax till Smallville va? Måste köra ett maraton.. men utan fyran...den är bögig
tonight is THE night Superman Kanal 5 22:50 Superman II Kanal 5 01:30 Superman III Kanal 5 03:40
4:an är fan en riktig B-film enligt konstens alla regler. Jum_Jum: Ah, tack för infon! Ska skaffa chips! :D
Prs: Fantastisk svensk titel också. Måste vara top 10 svenska översatta filmtitlar någonsin!
Vem är starkare.. Superman eller Hulken? Vem är snabbare.. Superman eller Blixten? Let the theories begin
vem har snyggast dräkt-- Superman eller Spiderman? Let the theories begin
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
Jum-Jum : Tack gubben, det kanske jag gör :) Spindelmannen har lungt snyggast dräkt. Superman ser bara sjukt gay ut med de där röda kalsongerna. Spindelmannen la iallfall ner lite tid på sin dräkt. Stålis lät väl sin morsa göra hans???
Niobe F22 Word.. vem fan springer runt i trikåer OCh visar ansiktet.. gaaaay! =P
hahahahahahahahahhahahahahaahaa
Argh! Jag tycker lätt Stålmannen är den ende superhjälte som passar i sin dräkt. Superhjältar ska vara goda och han ser god ut. Läderlappen gjorde dom ju om så han ser ond ut och han blev också ondare. Spindelmannen har alltid sett ut som nåt ont monster.
meeh, dem ska ju ha hemlig identitet.. tänk om MJ visste att Peter Parker (stava) sprang runt i trikåer i NY, ojoj -Parker do U have summin ya wanna tell meh?, MJ said. -nah, Peter explained. -Are you gay?, she asked. -a bit mj, Peter said.
Soul_Survivor_II P28 : Passar och passar, tycker du att den är snygg då??
"Stålmannen går på kryptonit" Hahahahha vilket jävla Gudrun som kom på den. Håller med om att Stålis är den frommaste av alla hjältar. Alla andra har typ issues med sig själva. Trikån är fett gay men klassisk på ngt sätt. Den var cool på Christopher Reeve iaf. Dom kunde ha uppdaterat den till den nya filmen nu valde dom att inte göra det, vilket kan straffa sig. Richard Pryor är med i 3an!
Mm men killarna som lirar Stålis, Reeve och geten från Smallville, passar ända bra som rollerna. Snygga och extremt tråkiga. Geten måste ju fan va tråkigaste killen nånsin. Ta den där jävla Lana nångång ditt jävla pålägg!
Moderator
2006-07-22 22:31
Det var inte Marvel som skapade Superman, det var DC. Det förklarar en del...
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
man kan inte sjunga DUDUDUDUDUDDUDUDU LÄDERLAPPEN således blir det DUDUDUuuDUUDUuuDUUDuduUDUUduUDU BATMAN DUUUDduUDUUDUUDUuDUuDUUDUDUDU BATMAN BATMAN BATMAN DUduDUduUDUduUDUduD BATMAAAAN
cry me a river! --> thcrew
Han är fuskig.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Jum_Jum P21 Vem är snabbare.. Superman eller Blixten? I Smallville är Blixten med i ett avsnitt som tonåring. I slutet av avsittet så kör dom ett "race". Blixten showar off med att kuta baklänges och är fortfarande framför Clark, men avslutar med att verkligen ta i lämnande clark med ett stort frågetecken ovanför hans huvud.
påtal om stålmannen vadan denna L.L hysteri gällande namn?
cry me a river! --> thcrew
läderlappen? va fan äre för jävla namn stülmannen är okey men läderlappen? vem fan kom pü namnet? nanananana LÄDERLAPPEN?? hallo? funkar ju inte..
www.gbg031.se
Nej, men när började TV-serien Batman gå? Jag var minst tretton! Läderlappen är och förblir det korrekt namnet!!!