Graffare
2007-01-14 13:51
Stockholm Järna Södertälje
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Göteborg Varberg Stockholm
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Visby Varberg Malmö <3
My heart lives in my vagina.
kalix, luleå och övik
MoDo - the Heart of hockey!
MALMÖ MALMÖ GBG
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Vinslöv, allt annat är för farligt.
Sa jag det?
GÖTEBORG KARLSTAD UMEÅ
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
PuGe hahaha! alltså, alla får självklart tycka som dom vill men jag behöver fan en riktigt vettig förklaring för att ens kunna förstå hur du kan tycka att två städer som
Järna & Södertälje platsar som två av
Sveriges bästa/skönaste städer .
Visby Göteborg Stockholm Bor i visby nu :)
Jag pallar inte ha ett citat här.
stockholm gällivare karlskrona
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Moderator
2007-01-14 17:29
Helsingborg Mölle Torekov
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
1.stockholm 2.växjö 3.göteborg
these drugs aint as good as we wish they were
jag förstår inte hur någon kan skriva "visby" då det bara fungerar att bo där under sommaren/våren, resten av året är det helt jävla dött och fyfan för att bo där då. Det går ju knappt komma därifrån...
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
1.Södertälje 2.Stockholm 3.Göteborg
1.Skellefteå 2.Karlskrona 3.umeå
/Mvh Q
Graffare
2007-01-15 21:10
phatie Where to start...
får väll börja med järna, hela befolkningen är störtskön, alla blir accepterade, fina hus, några fina badstränder, godast pizza i världen, billig öl och trevliga människor.
Södertälje; Godast kebab, bra fotbollslag, bra hockeylag, duktiga politiker, rent och snyggt, bra skola och duktiga graffitimålare
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
1. Malmö 2. Ystad 3. Stockholm
-Ääär det du som är loket?! -Mnäh.
1. Sthlm 2. Göteborg 3. Malmö Borås är i o för sig farligt nära.. Mysig höststad.
whoopzidoo
1. Stockholm 2. Karlskrona 3. Kalmar (4. Växjö)
If we are what we eat, then Im fast and cheap!
vet inte riktigt i vilken ordnig jag skulle placera dom men iallfall.. göteborg,norrköping och örebronx
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Lund Malmö Göteborg Sist ligger helt klart Nyköping iaf. Hatar den staden över allt annat.
Keep crushin'!
Stizze P22 håller med, men att ha en pizzeria i samma byggnad som deras enda(?) klubb är fint.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
känner mig så jävla instängd i små städer, stockholm är det enda om jag gillar, uppsala funkar, men bara för att man kan ta sig hem på 40 min.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lund moaha
Stockholm, Leksand och Kalmar (hara bara varit där en gång men det är väl mysigt?)
-Göteborg -Malmö -Jönköping ;D
Toastare
2007-01-16 13:31
Åå Legoland..nu gjorde du det svårt... får nog bli Mölle/Kivik på delad plats... och kanske Arild också med där.. eller Baskemölla.. eller annan valfri fin skåneort!!
Jag skyller allt på Emma!
det är väl bara att gratulera dom som skrivit borgholm och gotland. gotland är en ö och inte en stad, borgholm är inte ens svenskt. malmö, lund, örebro
mike_ hur är inte borgholm svenskt? jag säger: stockholm, stockholm stad i världen malmö göteborg
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25