I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nattens fylle gymnastik

Övrigt - Blandat

   

2006-07-16 14:18

Nattens fylle gymnastik

Halloj.

Kände att jag ville dela med mig av vad som hände mig natten till idag,eller snarare klockan 4 i morse.

Efter en lång och trevlig kväll ute tillsammans med vänner och flickvän var det dags att ta sig hem,efter att ha tackat nej till diverse erbjudanden om koks och taxi tog jag mig tillslut på vagnen hem med mina vänner och cheesburgare.

Tjejen hadde åkt hem i förväg då hon skulle jobba ganska tidigt,hon var lite rund under fötterna och tyvärr den enda som fått med sig nycklar hem.Men hon skulle självklart sätta mobil telefonen på högsta volym och absolut svara när jag ville komma in hemma.

En hållplats innan hemma började jag hursomhelst ringa,inget svar!!Mina vänner erbjöd mig sovplats hemma hos dom,men jag tackade bestämt nej då jag ville vakna upp hemma med min huvudvärk helt själv.
Ringandet fortsatte frenetiskt hela vägen tills jag stog utanför porten,som ovanligt nog var öppen,vilket flyt tänkte jag!!
Men jag tog ut segern i förskott,då tjejen inte ens vaknade av 5 minuters dörrplingande och knackande.

Fan,vill hon inte ha in mig eller har hon ätit sömntabletter därinne.
Gick hursomhelst ut och bestämde mig för att försöka fasadklättra upp till andra våningen och ta mig in genom ett fönster som för ovanlighetens skull var glömt öppet.

Jag tog mig in,men jag kan ju säga att blåmärkena inte direkt är obefintliga idag.

När jag äntligen kommit in så tog jag ut min revenge genom att klämma henne lite på rumpan och brösten,dom är ju ännu mer intressanta när man fått lite att dricka.

Somnade i alla fall och vaknade idag upp med den härliga huvudvärk jag gjort mig förtjänt av och med utseendet-blåbär.

Summan av kardemumman-Alkohol och fasadklättrande går inte hand i hand.

Reputation is the cornerstone of power.