wierdest shit idiot ringer från algeriet hjälp
asså jag flippar snart. det har hänt värsta sjuka grejen idag.
i morse så ringde nån ett mysko nummer till min hemtelefon.
jag svarar och det är en kvinna som säger aloooo, jag ba alo. sen frågar hon vem jag är och jag svarar. sen säger hon att hon hade mitt nummer i sin telefon, med en väldigt dålig engelska.
asså jag fatta inte ett skit av vad hon snacka om i telefonen för hon var så konstig men det jag fatta var att hon ringde från algeriet och att hon var 25 och gift och ville prata franska el arabiska. sedan fick jag för mig att hon sa att jag skulle ringa henne. men jag hade ju inte hennes jävla nummer. men jag sa visst för jag var så irriterad. sen lägger vi på luren och hon ringer hem till mig igen 1 min senare. sen undrar hon hur gammal jag är och vart jag bor och vad jag gör :S jag svarar sen lägger vi på igen.
sen 2 sekunder senare ringer min telefon och det är samma jävla galna tjej som säger att hon har mitt mobilnummer i sin telefon också :S och hon ber mig ringa upp henne tror jag... om det var det hon menade med sin icke dugliga engelska. men jag var så skraj och irriterad så jag ringde aldrig men sen imorse har hon ringt 4 ggr och lagt på efter 2 signaler och senast ringde hon nyss.
hennes nummer börjar på +21... och det är från algeriet.
första gången hon ringde trodde jag att hon ringde för att hon trodde hennes man var otrogen och att hon ringde fel nummer. men sen så trodde jag att det var en tjuv som ville få reda på så mkt saker om mig och min familj så att hon kunde slå till när hon kände att det var dags, men varför vara så osmart o inte ringa anonymt och varför skulle nån i algeriet ringa för att bryta sig in hos nån i sverige?
och säg inte nu att jag kanskehar gett ut nummret till henne när jag är full och utomlands. för, för det första är jag aldrig full och för det andra så ger jag aldrig ut mitt nummer och för det tredje så känner jag inga araber utomlands :S
damn detta e helt sjukt. kan jag spärra nummret el vad ska jag göra? HJÄLP seriöst jag e rädd