I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Whoakollaget !! NR.2

Övrigt - Blandat

   
Hangaround

2006-07-11 02:27

Whoakollaget !! NR.2

Vi får ha 2 styckna trådar. Den förra där folk kan posta pokémonfigurer som ska föreställa sig själva. Den låter jag vara nu, sry alla, och dej som jag tod som exempel. Men ta gärna tag i den om någon vill.

Startar denna efter lite klagomål. Nu säger jag emot mig, sa i förra att "rita hur ni vill". Men efter lite eftertanke och en del åsikter ifrån användare så ändrar jag lite här. SÅ HÄR vill jag att ni ska skicka bilderna. Ritade med en färg och SVART . Enkla streck, och bara huvud. Alltså ingen kropp får vara med. Högst ner till axlarna. Och rita heeela annsiktet, inte avskala det.

Det är lätt gjort i photoshop, som att rita på smörpapper. Har man inte Photoshop så försök ert bästa i något annat prg. Eller be en kompis rita.

Ni som redan har dugliga bilder sen förra kan ju posta dem här igen. Jag sammlar in och sätter ihop eftersom. Tanken är att det ska bli lite SÅ HÄR.

Sen skriv era namn igen, fast med en pensel, så att det håller ett någorlunda mönster. Tack. Hoppas detta blir bättre.
SpT.. länka med erat Whoanick.