I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

personer som tror att de är bäst och snyggast,why?

Övrigt - Blandat

2006-07-09 20:48

personer som tror att de är bäst och snyggast,why?

jag fattar inte varför iq-befriade männskor ska tro att de är typ bäst i världen .. mm visst , bra med självförtroende .. men de är inte det vi vill ha här .. här är ett comunity för hiphopare osv .. inte bimbos som inte har ngt annat liv än att blondera håret ännu mer och att sitta framför datorn och skryta om sina pattar. ser ingen anldening till detta . ngn annan som gör de så skriv gärna .. peace up all peoples

"A good dance is when you give a better impression of the music."

2006-07-09 20:50
fan det är ju vm-final
No cake for the impurity!

2006-07-09 20:51
jag tror inte, jag vet...

2006-07-09 20:53
Inlägget editerat och eventuella namn borttagna; vi behöver inte vara taskiga och prata skit om enskilda personer på whoa.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man

2006-07-09 20:53
Sen det faktumet att såna människor sitter på internet och vill ha bekräftelse är ju humoristiskt. På gamla goda tiden brukade ju såna personer klä sig slampigt och dra ut på nån klubb en fredagskväll och sörpla xider och hänga med grabbar som har backslick och fet plånbok.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-07-09 20:56
Jantelagen strikes back!

-du ska inte komma o tro att du är nåt för dååå jääääävlar!!!
4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2006-07-09 20:56
Meh nu är ju mitt inlägg 20:53 helt out of context när det förra togs bort...
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-07-09 20:58
en bimbo står o röker marlboro light, tar munbloss och tror hon e cool
-har du en cigg o bju på?
- sorry det är mitt sista paket

japp hon hadde ett fullt paket på sig

såna där personer stör man sig oxå på, typ gärna vrida sönder deras skalle o spela fotboll me den sen..
www.gbg031.se

2006-07-09 21:00
nashe

sen kan man ju också tycka att det finns andra, minst lika oattraktiva attityder, du själv kanske borde titta lite på dig själv innan du skapar trådar där du spyr galla över andra.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2006-07-09 21:00
seriöst så stör jag mig mer på smygfashister som trådskaparen som klagar på hur trångsynta andra är och nästa stund försöker sålla ut folk från ett allmänt community. för övrigt ber jag om ursäkt, och skäms, för att jag ens skrev i en sån här pantad tråd
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know

2006-07-09 21:01
Haffad du gör helt fel. Om vill ha cigg av en bimbo så måste du säga typ "fan vilka fina boobs/vilket fint ass du har", då kan du fan få mer än cigg.

2006-07-09 21:01
sen tycker jag det är ganska roligt att folk lackar på såna människor... alltså blir förbannade på riktigt, kan ni inte bara driva med dom som vanliga människor gör..

sen är det oftast bigbrother-folk och ricky lake gäster som tror att dom är snygga och bäst fast det egentligen är helt tvärtom.
No cake for the impurity!

2006-07-09 21:02
Say whut?
Vad är grejen?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2006-07-09 21:12
mistery_chick . eyh sorry .. det är inte det att jag vill spy galla över bruden , fattar inte varför hon ska bete sig som att hon vore number 1 .. hon är säkert en fin tjej , hon behöver bara tagga ner på all bullshit
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>

2006-07-09 21:15
Om man kollar era gästböcker verkar det ju vara du som står för bullshitet men vad vet jag...................

2006-07-09 21:16
nashe

Men hur beter du dig själv då?
man behöver till exempel bara kika i snöppslukere s gästbok för att se att du kanske inte är rätt person att klaga på andras beteende.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2006-07-09 21:18
Jag tror inte..jag VET att jag är snyggast o bästas..:) den ni
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-09 21:19
misery_chick . jag står för det jag sagt , har problem med personer som är så .. jag råkade göra det felet en gång , vara alldeles för självsäker (inte om utseende, men om en annan sak)jag ångrade det efteråt så jävla hårt och fattar itne varför hon ska hålla på :/

2006-07-09 21:19
Och en till sista grej..."men de är inte det vi vill ha här .. här är ett comunity för hiphopare osv"

För det första så uppskattar jag när du pratar för alla oss ...

å för det andra e väl whoa till för alla som vill bara man inte bryter mot reglerna?

2006-07-09 21:21
fredd_the_fox ... sorry man , inte menat att prata för alla . peace

2006-07-09 21:22
Vem är det vi främst snackar om här? :/

2006-07-09 21:23
hehe jag va mest uttråkad:)but still!

2006-07-09 21:24
Upptäckte the infamous gästbok nu..

Och trådskaparen verkar kasta lite sten i ett såntdär genomskinligt hus...

2006-07-09 21:25
sådär! nu ger jag upp:)
Poet

2006-07-09 21:25

Du är inte bättre än de du snackar skit om.
What I said, yo!

2006-07-09 21:27
fredd_the_fox .. shit , jag håller faktiskt med :S det betyder att jag anser mig själv som dum .. hmm ,okej . jag slutar skriva i tråden , fett larvigt egentligen .. bruden behöver bara inse att hon ska sluta innan hon får skit för de . ska inte sitta och diskutera det här bakom skärmen , finns ingen anldeing . trevlig sommar

2006-07-09 21:32
nashe F15

Fattar att man kan bli lack på grejer...men jämnför hur mycket energi du lägger ner på detta med vilken effekt det får...tror varken att personen i fråga eller du kommer ändra sig p.g.a whoa + att om man vill förändra något/någon är tyvärr inte personangrepp en lösning (vore jävligt kul om det va det ). Mitt tips är att ignorera personen och om hon/han fortsätter så gör nåt konstruktivt åt istället för svära spotta i nåns GB :)

2006-07-09 21:33
princess .. det kallas för rasism ! det var därför ja börjada skriva till henne . i en tråd så skrev hon att ngt om att de va en dum mörkhyad och ful utlänning .. blabla .. lacka fan på de hela , sen står det dessutom att man skulle vara avensjuk på henne . det hela är bara , shit ? kan inte förklara , är utländsk och fattar inte vad det har med personligheten att göra ? det är som att vissa tycker att alla judar borde avrättas , vad är problemet , vad har dem gjort oss ? nu tittar ja tillbaka på de ja skrev innan , att de är en bimbo som är blond , där är ett annat exempel vi tar alla bimbos för blonda , det är inte så .. men ändå säger vi det . tar tillbaka den skiten . sorry . peace

2006-07-09 21:35
du hadde la betet dig samma sak som dom ifalldu var snyggare

fan jag känner inte en enda person som ser bra ut som inte är lika dryg som alla bimbos o s v, förutom mig sj DVS ok ??
www.gbg031.se

2006-07-09 21:36
jag är här för att ragga tjejer.... enbart därför.
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!-
"Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."

2006-07-09 21:42
haffad jag har jävligt bra självsäkerhet , men jag håller inte på att skryta om det . för ett tag sen träffade jag en kille och vi har snackat länge nu och så och kom varandra väldigt nära . efter typ några månader så började han fråga vad jag jobbade med när jag berätta att jag skulle jobba nästa dag och att vi inte kunde ses . sa som de va , jag ska jobba som modell . alla reagerar så jävla stort för att man är modell , vad är skillnaden jag är människa vare sig jag posar framför kamera lr inte. jag är ingen sån som presenterar mig "hej jag heter natasha,jag är modell" pallar inte med den skiten , jag gör det för att jag tycker det är kul och jag tjänar bra , inte för att ha ett utseende lr ett rykte att skryta om
Poet

2006-07-09 21:50

"jag ska jobba som modell . alla reagerar så jävla stort för att man är modell , vad är skillnaden jag är människa vare sig jag posar framför kamera lr inte. jag är ingen sån som presenterar mig "hej jag heter natasha,jag är modell" pallar inte med den skiten , jag gör det för att jag tycker det är kul och jag tjänar bra , inte för att ha ett utseende lr ett rykte att skryta om"

Öööh....thanks for the info?
What I said, yo!

2006-07-09 21:53
"alla reagerar så jävla stort för att man är modell "

Nej..
Eftersom modell kan innebära vad fan som helst i dessa dagar så märker inte jag att folk reagerar så starkt.

2006-07-09 21:54
varsågod

2006-07-09 22:03
sättet du spyr galla över folk tycker jag bara tyder på att du egentligen är en väldigt osäker tjej. väx upp.
syumoan akoinwe!

2007-04-01 17:53
Hahaha... du är ju inte ens blatte loooo! :)

Jag fattar inte ens vad det här handlar om och ännu mindre varför jag skriver... Jag vill bara elda upp någonting :)

Hasch och Kokain - Bajensvin!

2007-04-01 18:01
sikket jävla hövve alltså
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2007-04-01 18:26
haha det känns som om den här communityn inte är stor nog för Nashe och hennes nemesis, båda är lika uppblåsta och självgoda.

You go guuuurls
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>

2007-04-01 18:33
Ropen skalla Catfight åt alla!
Hasch och Kokain - Bajensvin!

2007-04-01 18:36
ja asså ja fatta ba typ inte va dom gööö ... lr hur va, lixom kom igen??? typ divor å ba nää men big up all peoples!!
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2007-04-01 19:23
"här är ett comunity för hiphopare"

Whoa är inte en hiphop sajt, men den består mestadels av hiphopare, men det är också till för ; Blues & R&B, Elektronisk, Blandat, Webbsidor, Politik osv !