I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

San Diego

Övrigt - Blandat

2006-07-06 17:58

San Diego

Ja, jag ar dar i nagra veckor nu. Nagra tips pa saker att se/gora?

2006-07-06 19:24
Ga pa det dar Zoo:et med spackhuggare...man kan klappa rockar ocksa dar...San Diego ar mer for sol och bad, golf, rikemansbarn och Stephen Spielberg.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-06 23:02
Sheero: Du snackar om Sea Wolrd. fet grej det där.
Armarna är för rookies. Riktiga män skär sig i ansiktet. / Th1ef

2006-07-07 00:11
Rädda Willy=Sea world!
Meep meep

2006-07-07 02:00
sjalvklart badar jag, fotar, aker till LA.
Ville bara hora ifall det va natt speciellt mindre valkant stalle man kunde spana in.

2006-07-07 07:55
nej... Jag besoker vanner och jag vill inte verka helt vilsen sa.. men men.

2006-07-07 09:40
om du har vänner där så borde väl dom antagligen känna till vad som finns att göra
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2006-07-07 10:08
WillA1 P19
dra och drick öl på stället som är med i top gun, dvs det som ligger precis vid landningsbanan. dra till san diegos zoo, ät glass, drick root beer och slå en sjua!
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2006-07-07 10:21
Du måste gå på Zoo:et! När jag va där såg jag en gravid jättepanda, det va fett som fan!
Sen måste du ju bara chilla runt nere runt vattnet, där är det sjukt soft!
Och ta tuben till Mexiko (Tijuana) bara för att det går..!

Helt seriöst, SD va en sjukt skön stad.. skulle lätt kunna tänka mig att flytta dit, om det nu va så!
http://www.myspace.com/DjAkilles

2006-07-07 11:30
-Gå på baseball!! det är ett måste, let's go padres!
-Besök de gamla missionärshusen kanske kan vara kul
-Åk lite norrut och besöka alla härliga "småstäder" som flyter ihop i varann, typ solana beach, encinitas, Carlsbad, där finns det mkt kul affärer och restauranger.
-Besök Che café på UCSD-campus, veggie-kafe där de arrangerar schyssta spelningar.
-Du kan besöka Wild animal park som ligger i Escondido en bit från SD, men kan tänka mig att det är för varmt nu, det ligger en bit från kusten så det kan bli äckligt varmt, men det är ett coolt ställe.
-Balboa Park är rätt givet om du drar till SD, där har de massa museum och det händer alltid grejer.

Några tips jag kom på såhär på rak arm.

2006-07-08 09:17
Tack for alla tips.

Ska till Tijuana imorgon, ga till nagra barer osv. Mest pga att jag inte kan gora det har, maste va 21.

Sag natcho libre nyss, inge vidare, typisk amerikansk humor. Antar att den inte kommer till sverige.