I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förberedande kurser i färg och form?

Övrigt - Blandat

2006-07-06 02:29

Förberedande kurser i färg och form?

Vill gärna hitta någon trevlig skola där jag kan lära mig grunderna inom färg och formgivning, så att jag senare kan söka mig vidare till lite ballare skolor, någon som har tips?

Tack för er tid!

Vem?

2006-07-06 10:11
kolla på folkhogskola.se, borde väl finnas?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Skivsamlare

2006-07-06 11:29
medborgarskolan och berghs kanske?
fair enough..

2006-07-06 11:59
folkhogskola.nu har en mängd olika alternativ...
du får ju även läsa på folkhögskola i 2 år med csn-lån utöver högskolestudier...

2006-07-07 01:32
Nope jag är ett tomt ark.. Tanken är att få något fint att stå på innan man försöker sig på att söka något tyngre, samtidigt som jag kan få ett test för om det är någonting jag verkligenverkligen vill göra.
Vem?

2006-07-07 13:25
Östra grevie har en schysst utbildning.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2006-07-07 13:37
Östra Grevie är bra men de flesta kurser är väldigt svåra att komma in på..

på grafisk design tar de in cirka 8-12 personer av cirka 100 sökande och samtliga har läst någon färg och formutbildning sen innan....

Kan säga att Hellidens folkhögskola har bra kurser också (ligger 1 h utanför Jönköping, åt skövdehållet)

2006-07-07 13:46
DejaVu självklart, men hur många såna (totalt seriösa) utbildningar är inte svåra att komma in på? man får lämna in arbetsprover helt enkelt.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.