I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

min vän ska göra bröstförstoring...

Övrigt - Blandat

2006-07-07 18:09
ja nu när du vet att det är silikon kanske du ser det?
och jovisst består livet av förändringar, men säg d till den som fått operera bort brösten p.g.a cancer.

2006-07-07 18:13
nej inte majoriteten av befolkningen ,men alla känner någon som känner ngn...
sist jag var på stranden hade majoriteten det.

2006-07-07 18:14
peaches : men livet är fullt av förändringar?dom "fungerar" ju inte bara för man stoppar silikon i dom.

2006-07-07 18:15
hahaah nä det har jag aldrig sagt, jag sa bara att du inte alltid ser det.
och jo det vet jag för man har inte runda DD-kupor som har egen gravitationskraft när man väger 45 kg o e normallång.

2006-07-07 19:47
Asså, de e ju bara sjukt lamt å argumentera om sånt här, har han bestämt sig så jävligt så kommer han ju inte å lägger upp det på whoa för att ändra sig, utan för att kunna dissa ner på andras åsikter, de kanske ni har märkt
Im not left wing, or right wing. Im the middle finger.

2006-07-07 22:39
Om du bryter vänskapen för att hon ska operera sig så är du fan ingen vidare vän...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2006-07-08 00:43
komigen nu color, beefa peaches!
Im not left wing, or right wing. Im the middle finger.

2006-07-09 16:16
peaches

"suck...småpojkar borde inte ha rätt att uttrycka sina pubertala åsikter."

varför inte då?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2006-07-09 16:28
rastalite, du måste läsa med ironi! klart man ska få göra bröstförstoring om man inte är nöjd och känner sig illa till mods..
((MAAD))

2006-07-09 17:43
varför ens bry sig...

Poet

2006-07-09 21:49
"Jag har själv stora bröst naturligt så;)"

Ja men vad bra! Nu kan jag sova gott.
What I said, yo!

2006-07-09 22:43
är detta ett skämt? ;D
AayFukYuuuu :@

2006-07-09 23:53
Att du ens säger upp vänskap för något sådant.. helvete alltså, hoppas din vän säger upp bekantskapen innan du gör det!

2006-07-09 23:59
peaches F23

hon kan väl utbilda sig även om hon opererar brösten?

2006-07-10 01:52
demirel : nej jag har ingen statistik, har du?
Det är svårt som jag skrev ovan att se på tjejer ute på stan som har det eftersom behå och stoppning kan göra ganska mycket.
alla har ju inte precis dd-kupor som syns från himlen, vissa ggör B-kupor t.ex,men är man på stranden där brösten exploteras mkt så kan man rätt lätt se vilka bröst som faller naturligt och inte.
jag talar av egen erfarenhet och säger inte att det ÄR flertalet tjejer som har det, fortfarande är det ganska ovanligt att tjejer har silikon,men det börjar bli mer och mer vanligt, och jag tycker bara att det är synd, för jag tror att de flesta av dom tjejerna gör det av fel anledning.

peaches: hur smart framstår du, tror du, när du sitter o drar alla tjejer med silikonbröst över en kam och påstår att dom borde satsa på utbildningen och hjärnan? inte så, men jag känner kvinnor som har pluggat i åratal och är väldigt framgångsrika inom sitt yrke, som har silikon.
att tro att silikonimplantat påverkar hjärnan bevisar bara en sak om DIG.

2006-07-10 03:03
jag tror 360 P21 bara skriver allt det där för att framgå som en fin och snäll kille som inte är utseendefixerad och i längden faktist vill ha en brud med fejktuttar
mest en kul grej...? (känns barre bus)

2006-07-10 03:04
han skämtar ju ingen kan ju vara så jävla korkad
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-10 13:08
snöppslukere F19

vem var det där riktat till?

2006-07-10 13:19
snöppslukere F19

när har jag någonsin kallat dig
"en bimbohora med blont hår o upptryckta tuttar o massa shit!"
eller något annat överhuvudtaget?

2006-07-10 13:23
Spliff

"ska" bry sig om var det inte tal om.

Det är media och samhällets bild av kvinnans kropp som får tjejer att känna sig otillräckliga, därför opererar dom sig.

Damn vad outbildade vissa är.

Outbildade? Förstår inte hur du har mage att påstå något sånt när du själv är ökänd i forumet för att resonera som en fjortonåring.

Du säger att skönhetsidealet delvis kommer från media och direkt är ett förtryck av kvinnan. Är automatiskt alla önskemål om att skönhetsoperera sig då av negativ karaktär? Bara för att vi har bimbos som Natacha Peyrer och Linda Rosing i det här landet så kan väl plastikkirurgi fortfarande hjälpa någon att må bättre?

2006-07-10 14:45
Att tanken ens slår dig att kanske "bryta vänskapen" pga bröstförstoring... gör dig inte ens värdig att vara hennes vän.

The sky always had little fluffy clouds..

2006-07-10 14:53
snöppslukere : för att man har silikon innebär det inte att man är bimbo.newsflash.det är snarare din attityd.

peaches: folk i min släkt? nej, men bl.a arbetskamrater, mina kompisars mammor, systrar o.s.v.
du vet man måste inte bara känna folk som är 19 för att man är 19 :)

skratta du på,men ärligt talat efter dessa inläggen framstår du bara som korkad, så vad ska man tro när du säger ngt sånt ? hade verkligen inte förvånat mig ett dugg.

2006-07-11 15:47
men kära nån, tagga ner personangreppen.

2006-07-11 15:58
HAHAHAHA mustaschen? get lost beotch.

2006-07-11 16:55
www.xenophilia.com

www.puddingbench.com

om er polare eller partner fick för sig att bli nästa cat eller lizardman då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-11 19:30
haha måste hålla med peaches... mycket användbar kommentar. haha
The sky always had little fluffy clouds..

2006-07-11 20:17
ja det hade väl varit kul om det hade stämt och inte kommit från en 14årig linda rosing-wannabe.

2014-01-01 23:17
uppar. skitrolig+ oh so rubbad

2014-01-02 00:01
Bland det mest frustrerande jag läst haha.. tackar för uppen
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2014-01-02 13:34
Haha, verkligen! Tack för uppen!!
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan