I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vaken av anledningen:

Övrigt - Blandat

2006-07-01 03:21

Vaken av anledningen:

Jag brukar undra när jag är här på nätterna.
Varför är ni vakna?
Varför sitter ni här ist för att sova?
Vad vill ni "få ut" (låter djupare än det är hahaah) av att sitta här ist för att göra nått annat?

Jag är för pigg för att sova o vill bara snacka skit eftersom alla där jag är nannar sen 5timmar tillbaka. Skulle kunna sätta mig o rita eller skriva men det är så stillsamt..

I stay bent like skoliosis.. Dead Bent

2006-07-01 03:22
jag vill gå och lägga mig.

men gå och lägga mig vill inte ha med mig att göra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-01 03:23
i detta fallet för jag har vänt på dygnet antar jag

2006-07-01 03:25
yes vänt på dygnet..
nu försöker ja dygna så ja kan vända rätt helvetet!
and THAT you can quote...

Kan inte sova helt enkelt..
Just idag packar man för det är flytt som gäller om ett par timmar
 www.soundcloud.com/lirzproductions

CameraObscura: Prova skalla väggen.. funkade för mig en gång

2006-07-01 03:27
Är det nån annan är jag som anser att större del av världen borde leva om natten. Skulle tex vara skönare o gå på skola om den börja då det var mörkt.

2006-07-01 03:31
Jag är vaken just nu för att jag är inne på São Paulo flygplats sida och Frankfurt för jag försöker få mina släktingar hem till Sverige, dem har varit fast São Paulo sen igår.. 5 av dem är barn och dem har inte ens barn vagn.

Skit jobbigt, är galet frustrerad just nu och jag vill bara att dem ska få plats på planet, och vill bara slå sönder han som lura oss på biljetterna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-01 03:34
För att om inte jag är vid datorn vem skulle vara det?

*klappa fint på snälla datorn*
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2006-07-01 03:36
För övrigt skriver man musik som bäst om nätterna
 www.soundcloud.com/lirzproductions

2006-07-01 03:36

Varför är ni vakna?
För att jag igentligen är enormt äckligt trött pga sjukt tidigt uppgång för mig idag. Så borde sova men fick nått roligare att göra så.

Varför sitter ni här ist för att sova?
Inte så att man bara sitter här, jag gör massor av annat mindre underhållande saker samtidigt

Vad vill ni "få ut" (låter djupare än det är hahaah) av att sitta här ist för att göra nått annat? korv? inget?
tidsfördriv.

2006-07-01 04:52
jobbar sent, vissa dagar crashar jag direkt men idag äter jag lite o softar ner innan jag sover
skriv kort, helst inte alls

2006-07-01 07:19
Efterfest -> Mat -> Nu sömn.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com