dom tog mina skivor >_<
någon jäkla illbatting bröt sig in i familjens bil och kidnappade HELA min skivsamling, mina kuddar och min broders pass inatt ;/ Vafan var jag så dum att jag lämnade skivorna i bilen för? >_< jag hatar mig själv ;_; så, om någon ful gubbe försöker sälja mina skivor till dig, namnmärkta dessutom, så ring mig ;D puss <3
jag ska döda dig :'( mina skivor <3
jag ska hoppa på ditt huvud och dunka på din snåp. Okej, du får en chans. lägg dom i min postlåda innan 06.00 i morgon, så ska jag skona dig från att få en krossad snåp. <3 ;(
jag lämnar inte ens en tröja i bilen. Har hört folk som gjort inbrott i bilar för ciggpaket.
jag hade kläder och skor i bilen. men dom tog dom inte, tur det. Men vafan.. mina skivor var gömda till och med ;( Jävla illbatting förstörde min semester ;( jag vill ha en kram och mina skivor <3
vad betyder illbatting?
http://www.sthlmmd.se
illbatting || upptågsmakare, vilding, bråkstake. ett gulligt ord tkr jag x)
valero haha mina polare har gjort dwet några gånger fan då går det för långt.
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
Har hört folk som gjort inbrott i bilar för ciggpaket. Ja är man riktigt ciggsugen på morgonkvisten och det står en jävla bil där med ett ciggpaket på sätet, vafan ska man göra? Gå o köpa ett paket cigg eller?
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
dödsdömd: först trodde jag att du hade stavat fel på "blatting" så jag satt bara å väntade på att whoa mobben skulle få nys om det.
http://www.sthlmmd.se
men ingen tar MINA skivor ;_; fan, värda flera 1000;- ;_; Näääej, illbatting ;D värsta grymma ordet <3
Den som hittar mina skivor, ska få en puss av mig :) <3 okej, ni får hittelön också ;_; MEN INTE ILLBATTINGEN SOM TOG DOM o_o DU SKA DÖ!
Producent
2006-06-28 17:58
shit happens....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
word-rec aldrig! du får köra hit dom o_o
fet darinsamling du hade...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Dödsdömd F0 och word-rec P21, ni borde byta nummer så ni kan skrika "nej" "jo" "nej" "jo" i telefon till varandra. Säkert mycket mer givande än att chatta på ett forum.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
jag blev också av med typ 30 skivor i bilinbrott...det suger...
Rhetoric Inte Darin :C Per-Fekt runt 30-40 skivor ;( illbatting <3
Shakes: ska vi dansa? Bara om vi är nakna, och ligger på min säng.
varför har du riktiga skivor i bilen? själv har jag bara brännskivor i min bil.. kan man bränna nya om nån skulle få för sig att ta dom.
Tell them it's okay even though it's fucked.
Narki för att jag inte orkade släpa runt dom i stan. Och har varit hos en kusin hela veckan. dör utan min musik >_<
word-rec <3 ge mig skivorna o_o
hmm. vafan är "snåp"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha som när min polare blev bestulen på sina skivor i sin bil av ett gäng blattar, det roliga var att han enbart hade vit makt musik ;P
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
vad var det flr skivor? måste veta om jag ska tycka synd om dig eller inte;)
1000 spänn, var ju hemskt mycket. Är väl bara att köpa nya eller bränna?
Gröna å vita hjärtan som glöder
1000-tals kronor skrev han, 30-40st..
AEAP kuk,penis,åderpåle,snopp,balle.. :)
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
jag vet men inte fan heter det "snåp". snopp heter de väl allt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AEAP men ursäkta mitt språk då, illbatting. -_- schlikka po snåpen?
uttala "snåp" sen uttala "snopp". vad e rätt? nej jag ursäktar inte ditt språk!
såså.. det är okej.. du får säga snåp hur mkt du vill!
AEAP :) shclikka po snåpen ok pilla i kötgråttan ;o
ja du kan slicka på min snåp så pillar jag i din köttgryta.
ahahahahahahah SNÅP :D ILLBATTING :D fast jag hoppas att du får tillbaka dina skivor ändå :D
AEAP Yeah! halsont :) blubb Rammstein,Kent,Linkin park, slipknot, Kenta, Organism 12, Ken, Snook, Eminem,fjärde världen,Fronda,Good charlotte, Groove coverage, H.I.M,Timbuktu, Hel.. m.m ;/ och brända skivor med massa skit på ;D Bor i Orsa >_O skivorna försvann i sthlm ;( så dom lär jag inte få se igen >_< men ändå, man kan ju hoppas ^^ jadu, vad är ett rimligt pris? xD
Jag tror knappast att chansen blir större att du får tillbaka skivorna om du skriver illbatting till alla.
But for what it's worth yo, I got no regrets
word-rec hum.. en månad? ;o jag har sommarlov för fasen o_o låt mig leva! men en vecka kan jag ställa upp ^^ monthana Nej, och den lär inte bli mindre heller :)
word-rec jag är skit bra slav ;D kanske :o har aldrig varit slav ;o vad ska jag göra för nå?^^
dödsdömd, beklagar. man tar det som en personlig förolämpning då man blir bestulen på något, iaf jag.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
word-rec men då kanske jag slipper? ;D Muhjmathil_Ahmd Jo, de är precis så det känns. ;(
all they stole was a candybar
word-rec RÖR INTE MINA SKIVOR! buhuhuh :''(
word-rec :( jag kan putsa dina skor ;D
Rammstein ,Kent ,Linkin park , slipknot , Kenta, Organism 12, Ken, Snook, Eminem ,fjärde världen,Fronda,Good charlotte , Groove coverage , H.I.M ,Timbuktu, Hel .. m.m ;/ Kanske bra att skivorna försvann ändå? De feta grupperna kan vara väldigt skadligt, både fysiskt och psykiskt.
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo
gnaget_90: Du föredrar alltså kenta och Fronda framför Eminem?
Fel av mig..
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo