Söta småttingar [Bildtråd]
"För mycket bildtråder..blablabla.." Men iaf.. fick en ide från en tråd som var uppe nyligen där de skrevs om "underbara stunder" ungefär. Och jag vet inte om det bara är jag men söta småungar som ler kan verkligen få mig att le även i det dystra .. Så.. upp med dom :D Mattii :D
Håll käfften när du pratar med mig!
bra idé men jag skulle aldrig våga posta en bild på min syster i ett forum på whoa... Söt småting :)
...
Neh han är inte min:)
kimmy du har snott min forumssignatur :'(
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
xavante vilken?
Men lika glad är jag för det!
TeKoNe Skäms på dig, hon sa "söta" småttingar, ;)
lyssna inte på vad jag säger utan på vad jag meeenar
klassiker juu.
Gaia fan inte mitt fel att morsan tog fotona på mina dåliga dagar ;)
TeKoNe Äh, jag bara driver, det finns ju så gott som inga fula bebisar, ;)
mulatter will rule the world soon.
Hur är det egentligen med att lägga upp bilder på barn som inte är ens egna ? Om jag var förälder och hittade bilder på mitt barn som någon lagt upp utan vare sig min vetskap eller tillåtelse hade jag blivit förbannad. Många föräldrar vill inte lägga upp bilder på sina kids, pga att det faktiskt finns pedofiler ute som gör div. äckelheter till bilderna.
Jag tycker att så länge man känner personen som har bebisen och bild på sin press så kan man få länka en bild till sötisen. Men har förälden ingen bild ute på nätet så borde man tänka ett slag.
What I said, yo!
kuddarna e lite skitiga kan bli så när man har barn som e duktiga på att kladda me maten :-p
mr-bojangels ...skojja inte jag blev chockad när jag fick henne :-p min sambo säjer att han e heeelt säker på att jag har vart otrogen för ingen av oss e blond :-P
elliguzzan Haha söt, jag tror han syftar på hunden.
What I said, yo!
philahzophee vem tror du jag syftar på då? vår son e inte direkt blond ;)
Haha, ser inte så mycket på bilden men ok.
What I said, yo!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"-It´s 106 miles to Chicago. We´ve got a full tank of gas, half pack of cigarettes, it´s dark, and we´re wearing sunglasses. - Hit it."
Fan va söta ungar :D
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
huh?
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Också den eviga frågan... Hur laddar man upp bilder?
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"
Mitch is the shizzel!! haha, fan vad söt du var/är : )
_-eLin-_ F34- Tackar
fy fan. folk som sätter på sig själv eller sitt barn "fyndiga" t-shirts borde fan skjutas.
Rehab is for quiters.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
asså alla ungar e ju inte söta just för dom är ungar eller blir dom automatiskt söta för dom är små?
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
det där blev ju inte rätt nånstans haha
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
Vart e dom där fula ungarna då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I stay bent like skoliosis.. Dead Bent
knodds Mina små pluttar Moa och victor
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
åhhh moa and victor.. cuutiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiies