I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Balen - Bildtråd.

Övrigt - Blandat

2006-06-20 20:32

Balen - Bildtråd.

Kalla mig fjolla men balbilder är himmla mysiga dem med :D

Jag startar med
"dansen". & klassfotot

Håll käfften när du pratar med mig!

2006-06-21 08:14
!! :)

2006-06-21 12:49
Laurelisse...

ooh va fin du va :)
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?

2006-06-21 12:56
jag tycker det är sjukt löjligt att man måste ha så formell klädsel på vissa baler. billigaste kostymen man kan få tag på kostar typ 900, och så ska man ha slips/fluga, skjorta och skor till det. totalt går det ändå loss på 1500. och det är fan inte alla som kan lägga ut dom pengarna på kläder som man kommer använda en gång. och så jävla roligt är det inte att köpa kostym på second-hand.

skjorta och att man inte ser ut som en luffare är allt jag kräver.
Rehab is for quiters.

2006-06-21 13:04
clone klaga på du, tjejernas balklänningar brukar ligga på 3500:- plus att man ska ha skor väska å frisyr till.

å andra sidan kan du använda din kostym eller iaf delar av den vid fler tillfällen, tex, middagar, bröllop, begravningar osv osv osv.
Hur ofta sätter vi på oss balklänningen igen?

;)

2006-06-21 13:04
Gaby :) snäll, tackar

2006-06-21 14:46
Laurelisse: Jag gick inte på vår bal. Jag skulle aldrig lägga ut så mycket pengar på att träffa ett gäng idioter som jag varit tvungen att stå ut med i tre år.

Men du har helt rätt, även om det inte är särskilt svårt att få tag på en billigare balklänning än den du beskrev.

Och jag använder aldrig kostym vid andra tillfällen. Nu har jag iof en sjukt het som hänger i garderoben och bara väntar på ett bröllop så jag får klä upp mig lite, men principen är densamma.

Så, nån som ska gifta sig? Jag är trevlig har bra bordsskick och lovar - *fingrar i kors* - att inte hångla med brudens syster. Jag kan dansa vals också!
Rehab is for quiters.

2006-06-21 18:20
meh varför gick du inte du har ju kostym. knäppo.
tyckte balen va riktigt mysig trots att ja ogillar min klass. de va ju inte direkt så att jag umgicks med dom, desutom hade vi ett grymt band som spela hela kvällen.

klart de finns billigare klänningar.:)

2006-06-21 22:03
Fraodi: Ne verkligen inte, vi hade inte ens en bal. En middag...
I min förra skola är det så att de hänger upp en klassbild som man tar på middagen i bibblan, och där kommer den hänga tills man dör... Så då är det ju trevligt ifall alla är där?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-21 23:19
de hundra första åren är värst

2006-06-22 13:53
Brorsan + flickvän, balens finaste par :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-22 14:17
?
AIK

2006-06-22 14:19
vad menar du counter-clockwise?

2006-06-22 14:44
va han menar är nog att han har vart i behov av att rensa tråden å vill inte att den situationen ska uppstå igen,men de e ju bara va ja tror...