anal_ - har man för stora bröst får man såna ryggproblem att man måste göra dem mindre, alternativt jämt bära bröstsele eller liknande. Enda fördelen ju större bröst tjejen har är att det är enklare för killar att bröstknulla tjejen ungefär
12.
Moderator
2006-06-20 23:15
Orka bry sig om hur man ser ut på stranden? Det enda komplex jag har är att mina badbyxor inte är så snygga liksom. Förut hade jag komplex över mina skulderblad men nu har jag slutat orka bry mig om det. Är ändå inte på stranden för att ragga liksom så vad spelar det för roll? Tycker man förresten att man ser förjävlig ut får man väl hålla sig i vattnet? Det är ju ändå därför man är där.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Är ju inte den som gillar att flasha på stranden precis, har inte musklerna och fettet. Visst, kanske inte är jobbigare än att vara överviktig. Men samtidigt, vem kollar in den smala jäveln? Gömmer mig inte precis heller, vem fan vill ligga 40 meter ifrån alltihop?
Redaktionen
2006-06-21 00:05
MächOne P23 kan man ha för stora bröst verkligen?? låter skumt... som att ha.. för stor villa.. eller för stor plånbok... i dont know... JA, som ngn sa ovan, man kan få feta ryggproblem och man får uppmärksamhet som man inte ber om. Jag tvecklades tidigt och hade 70B som tolvåring,vilket är ganska stort för ngn som är liten i sig själv. Ryggen gjorde såååå jävla ont, man fick ha 2-3 behåar om man skulle kunna springa på gymnastiken i skolan eller på basketträningarna. Sen är det heller inte så kul när man är 12 och 40åriga gubbar stannar en på gatan o tycker man är snygg. Mina bröst är fortfarande stora, dock kanske inte för stora, 80 c, men jag tycker att det är jobbigt för mina växer fortfarande ooch det gör riktigt ont,dom svullnar upp och jag kan inte sitta på bussen om den guppar för det gör ont, man får ha 2-3 behåar för att överhuvudtaget kunna gå utan att det ska göra jätteont. Som tur är kommer "växtvärken" bara i perioder.
azziz.. tänk dej 75 D. och fjorton. feel the pain.
what u know´bout me
mm, kan tänka mig. har du varit hos ngn läkare lr så?
nee.. kan man få nåt som gör så att dom slutar växa? hahha shit tänk här sitter vi och klagar när det finns folk som lägger tusentals pengar på att får större bröst.. konstig värld..
what u know´bout me
hehe jupp, nä men man kan få remiss till bröstförminskning. Nu är du ju fjorton , men jag menar i framtiden om du vill förminska dom så kan man få det betalt av landstinget.
nehe fy fan va gött. tänk om det hade funnits ett piller som bara gjorde så dom sluta växa.. då hade ja hittat heaven.. men ärligt talat när slutar dom växa..
what u know´bout me
besaaa F14, beror helt och hållet på hur din kropp tar sig igenom puberteten, vissa utvecklas mest i början av tonåren och andra mot slutet, för dig kommer nog slutet av tonåren vara ganska chill skulle jag tro :) annars är det något konstigt på gång :P
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
afflaf mm.. hahha joo.. fortsätter det så här e det fan läskigt.. det e fan inte snyggt med för stora bröst. ja skulle vilja ha A.. shit va skönt..
what u know´bout me
går inte ens i linne... gillar inte känslan av att folk kollar på en.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
besaaa F14 : We all want what we don't have ;)
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
besaaa F14 jag känner med dig.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
afflaf verkligen verkligen.. varför e vi såna.. varför kan man inte bara vara nöjd.
what u know´bout me
azziz: inse möjligheterna med stora bröst istället, du har chansen att utvecklas till en första klassens golddigger! alt. tjäna en slant på att vika ut dig..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
mmm... d e ialf lite kul att alla tjejer som har små bröst vill ha stora och tvärtom... tror aldrig jag träffat en tjej som e hundra procent nöjd me sitt kitt.. men d va som nån så: "we all want what we dont have" eller nåt.. om ni e så där unga o packar såna paket så skulle ni ialf. kunna tjäna så mycke pengar på dom.. eller ialf få allting gratis o sånt shit.. men sen e ju inte alla helt säkra i sig själv och kan använda dessa guldkort för egen vinnning, plus att man kanske vill att nån ska se en i ögonen o kanske se ens personlighet o allt d där.. jag e me på d. tro inte att jag e helt bränd nu damer :) men jag säger ialf. if you got it, show it! bystig och stolt! girlpower :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nope, jag skäms inte för att gå på stranden. Jag är lite överviktig och har ingen snygg strandkropp, men samtidigt är livet för kort för att inte ha roligt pga. vad man tror andra ska tycka. De flesta i den här tråden har sett helt underbara ut och det är en skam att vissa av er skäms eller vad vi ska kalla det. Angående killars blickar så är väl det någonting jag antar att ni måste dras med, men är det så farligt? Visst, jag förstår om en 50-åring med uppsvälld mage sitter och pillar på sig själv medan, men om en ung kille "spanar in" er, är det ändå jobbigt?
Unweaving the rainbow.
Alltså, det bore ju styras ryggoperationer för att förhindra att kvinnor ser nackdelarna i stora bröst. Jag finansierar ett forskarlag as we speak.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
besaaa - lider med dig, hade samma problem som du har nu och har väl det egentligen fortfarande... azziz - känner igen vissa saker du skrev, men jag får inte ont i ryggen... kanske för jag har tränat minst tre hästar per dag i nästan 6 år det har ju gett mig ryggmuskler om något, annars stör jag mer på att man får ont i bröstet, typ kan inte andas och sånt om man ligger på sidan, eller att killar kommer upp till en utan någon som helst respekt för mig eller sig själva och fäller kommentarer som gör att jag vill skjuta dom i huvudet... speciellt äckligt när folk som är över 35 pratar med mig o kollar nedanför hakan... så förutom allt det här och att inte kunna få en snygg bikini är jag ganska glad för dom för om inget annat får jag en snygg figur haha
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...
sen till alla andra små ignoranta idioter som fäller kommentarer som är sjukt ogenomtänka och respektlösa, uppenbarligen lever ni inte med problemet och er mamma har ju definitivt inte uppfostrat er rätt när ni beter er som idioter bland folk
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...
men lönt att slösa energi på att tänka vad andra ska tycka. bara du är nöjd med dig själv så spelar det ingen roll. är du inte nöjd med dig själv så gör nåt åt saken istället för att sitta och böla om hur jobbigt det är att se ut på ett visst sätt. jag har heller ingen modellkropp med enorma tuttar, och det vill jag inte ha heller. gillar du inte det du ser så titta bort...eller snacka skit, det kliar inte mig nånstans. orkar inte bry mig om såna saker...ska jag sitta hemma och tycka synd om mig själv bara för att det finns folk som har nåt emot stora rumpor? nej.
We call them winerbrods.
det ar min kropp och jag bryr mig inte vad andra tycker.. och jag alskar att sola&bada, sa man brukar kunna hitta mig pa stranden i bikini..
kärleken till pengarna är roten till problemen.
nu tror jag ämnet snurrade över lite från strandsnacket liiite till att killar spanar in tjejers bröst.. asså.. ni tycker synd om er för att ingen har ögonen ovanför hakan på er... om en herre rockar magrutor o värsta armarna så är det ju helt fritt fram för damer o spana där o glömma bort hans fejs.. mm tåls o tänka på.. såg precis på denna dam ellens talk show (?) o då skulle nån snygg känd snubbe som var gäst ta av sig sina byxor för då skulle det skänkas pengar till nån välgörenhet typ. hon ellen sitter typ och avbryter honom o bara skämtar om att han ska göra det hela tiden.. jag tycker inte det är nå negativt med att han gör det i tv, men, om man skulle vända på steken och det var en manlig hoast och en sexig kvinnlig gäst skulle det inte alls vara på tal att hon skulle ta av sig nåt plaggg för välgörenhet. och skulle mannen komma med såna kommentarer som ellen gjorde skulle nog tv-kanalen stämmas och programmet läggas ned. alltså var dagens ellen ett stort steg bakåt för feminismen, jämställdheten. jag vill bara att rätt ska vara rätt, oavsett kön! nu ramla jag heeelt av ämnet kanske men detta behövdes sägas.. och jag läser nästan aldrig såna här trådar.. men denna var intressant tycker jag. aigt, shuu
MächOne - jämställhet är såååå ute
We call them winerbrods.
hahahahahah kört! då e väl jag gammalmodig o shit...
det verkar inte bättre än så :)
We call them winerbrods.
fly-fly ärligt talat vart ska man köpa bikini?
what u know´bout me
vafan de e bara att köra på alla ser nästan likadana ut så vafan.
.. asså.. ni tycker synd om er för att ingen har ögonen ovanför hakan på er... om en herre rockar magrutor o värsta armarna så är det ju helt fritt fram för damer o spana där o glömma bort hans fejs.. mm tåls o tänka på.. Du kan inte dra alla över en kant. Jag gillar inte ens magrutor och brukar kolla människor i ögonen när jag pratar med dom. Visst kan man tycka att ngt på någons kropp är fint, men inte fan fäller jag idiotiska kommentarer. Tycker inte det är rätt av varken kille eller tjej att stirra någon någon annanstans än i ögonen när man pratar och mamma o pappa uppfostrade mig till att inte fälla kommentarer.
du har så rätt azziz. men d jag försöker få fram är att det oftast anses okej att se på / behandla män som sexobjekt, kanske på grund av att män inte reagerar så mycket på det utan bara tycker det e nice för dom tror dom får mer fi**a då. men d finns ju säkert flera män som e trötta på o behandlas så men d anses nog inte så "coolt" eller "manligt" att klaga på att en brud "e kåt på en" så dom förblir nog ohörda. jag själv bryr mig inte så himla mycket om sånt här, men jag hatar dubbelmoral vad det än gäller. det är det jag vill få fram. att så många kvinnor klagar på att män e på ettt visst sätt men sen behandlar dom männen på samma sätt om inte värre. o jag drar inte alla över en kant nu azziz, jag bara säger att det förekommer, mycket mer än vad du och jag ser för att det är en del av vår vardag som ingen märker. om man tycker nått angående ett utav könen ska man backa denna åsikt gällande det motsatta också punkt! asså jag skriver så jävla sällan i såna här forum så jag kanske missuppfattas.. jag gillar o prata, diskutera.. fast me käften liksom.. jäjä.. hejhej
Jag gör det ändå. Tänk er 70 DD som 9 år. Och slutligen 70 H innan bröstförminskning...
niobe: du oss galna när du pratar sådär :)
Jag glider in på en räkmacka :D
mjaoo
Niobe: fick du betala förminskningen själv ? =/ Shit 70dd som nioåring,stackare :( MächOne Jag förstår precis vad du menar och jag har tänkt på det ett par gånger. Det är inte sällan man ser galna tjejer på Ricki Lake där männen kommer ut och ska bedömas enligt sitt utseende. Likadant har jag tjejkompisar som behandlar män som objekt och jag tycker det är väldigt fel. Dessutom har män den "pressen" att förutom att vara snygg ska han kunna försörja en, ha ett bra jobb, eller en välbärgad familj, ha en bil, egen lägenhet,märkeskläder. Jag har en kompis som BARA har män som jag beskrev ovan. Jag har försökt tala henne till rätta och säga att det är fel att utnyttja ngn på det sättet man själv inte vill bli utnyttjad men hon skiter i vilket. Så jo jag vet exakt vad du menar men det gör inte det rätt. Men men, det kommer alltid finnas människor som tittar på en och fäller kommentarer vare sig man vill det eller inte =/
Azziz: Nej remiss, min rygg var fuckad men stark som fan haha. Allt var så mycket lättare efter :)
Producent
2006-06-21 19:21
nästa sommar ska jag vara strandglajder :D
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Niobe: bra ju! Hur gammal varr du när du fick göra det då?
Azziz: Nästan 20. Det var nästan så att jag inte fick. Läkaren fick ta kort på mina meloner för att andra läkare skulle disskutera om jag behövde eller inte. "Du behöver inte oroa dig, det kommer inte hamna på internet eller nånting utan jag tar bara bilder så att när vi sedan har möte för att bevilja det så kan de andra se hur de ser ut " , jag var ju inte dirket orolig förens han sa så jävla affe.
niobe men om man skulle gå till läkaren nu.. vad ska man säga liksom? hej ja vill ha mindre bröst så när dom växt färdigt så vill ja att ni betalar operationen.. eller hur gjorde du?
what u know´bout me
Jag gick till vårdcentralen och klagade på mina bröst. Så kollade de på brösten och min fuckade rygg och skrev en remiss som sedan skickades till Karolinska. Därefter sattes jag i en 12 månaders väntetid (som det alltid är) jag fick dock vänta mycket längre. Fick ringa på deras keffa telefontider (8:00 - 10:30). Det var ständigt upptaget. Kom fram och fick höra "Ja, men det är ju väntetid, hur länge har du väntat" av nån galen tant. Då hade jag försökt få tag på de i över ett halvår. Sen fick jag komma på undersökning, fick trycka in mina bröst i skålar för att kolla volymen och ta kort, därefter fick jag vänta ytterliggare ett halvår efter det. Sen ringde de helt plötsligt på mobilen en fredag och frågade om jag kunde och ville göra det måndag veckan efter. Fick remissen april 2000 gjorde operationen februari 2003.
Jag kan sola topless ensam hemma, eller med tjejerna i poolen, men "bland folk" får det va. Jag är lugn i bikini, men sånt har också sina dagar.. ibland är jag bikini-snygg och ibland bangar jag helst bikini inför folk. Fast det är klart att är man på stranden och det är fett varmt så sitter man ju inte invirad i en handduk för att man inte vill att folk ska se på en. Jobbigt för människor som låter det gå så pass långt att de bryr sig så mycket..
äsch palla, heter man mitch kan man inte se ful ut på stranden ;) dock så hatar jag kallt vatten soo fuck the strand :P
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
glömde skriva en sak: bara för att man går i stringbikini eller solar topless har man inte självförtroende. Jag vågar visa min kropp i bikini på stranden och naken för en partner men jag hade aldrig tagit på mig en stringbikini- dels för att det ine är jag, dels för att det är det fulaste plagget som finns. Solar heller inte topless för att jag känner mig inte bekväm i det, jag är nöjd med mina bröst (förutom att dom gör ont), men det handlar inte om det.bara för att man har något att vara nöjd över behöver man inte visa det. och jo,jag har fotograferats topless, dock har jag inte visat brösten på några "publicerade" bilder, publicerade som i på portfolio och webben.
stranden är lugnt, gillar inte vattnet dock
Jag har vart o badat 1 gång iår, då va klockan 10 på kvällen o ingen annan va där. Förra året va jag o badade 2 ggr, båda gångerna på kvällen! Ända gången jag kan visa mig på straden är när jag är utomlands, då har jag inte tid att oroa mig över mina lår eller mitt ass! Här i sverige solar jag bara hemma på gräsmattan iaf!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Det finns en uppfinning för såna som känner sig obekväma i att bada på stranden. Hjälpen är nära och den heter: Bollhav
Signatur får rum här
Vad hjälper mest: lära sig lite mer om kost & motion eller sitta framför datorn hela sommarhalvåret och tycka synd om sig själv??
den som anda maste ha det svarast i sverige ar val superhariga ahmed??