I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ospecifierad resa??

Övrigt - Blandat

2006-06-19 19:51

Ospecifierad resa??

Som rubriken säger handlar tråden om ospecifierade resor.
Vågar man ta en sådan??
Ni som har erfarenheter av det kan kanske skriva lite om vad ni hamnade på för hotell och om ni är nöjda med resan?

JAG HATAR EMOS!!

2006-06-20 11:53
svara da bitches ^^
JAG HATAR EMOS!!

2006-06-20 11:55
det beror väl helt på vad man vill ha ut av resan?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-20 12:10
jag åkte ospecifierat förra året med en kompis. vi tog första bästa resa, blev cypern..
men som tur var hamnade vi inte i ayia napa utan i Larnaca, vilket jag blev glad över! så vi slapp alla dräggfulla turister :)

vi fick en stor lägenhet med stor balkong och ca 100 m till stranden. hotellet hade pool och bar på taket och låg i centrum. vi blev väldigt nöjda med våran resa!
hotellet var väl inte direkt lyxigt men det funkade väldigt bra!
såå jag har bara positiva erfarenheter :)

lycka till!

2006-06-20 12:25
När jag vart utomland så har vi nästan bara tagit sista minuten/ospec. det funkar hur bra som helst och oftast får man skit bra hotell/lägenheter i en bra stad.

kör på!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2006-06-20 14:07
Nån som har varit i Djerba (Tunisien)??

Funderar på att ta en sista minuten resa dit nästa vecka...
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*

2006-06-20 14:10
Säger bara: AYIA NAPA !!!

Ska feta en sista minuten dit i augusti!
8 diagrams!

2006-06-20 16:18
tack för svaren, det låter ju ganska bra nu när man läser här så kanske vågar chansa ändå.
Ni som va nöjda, vilket bolag reste ni med?? hört att det gör ganska mkt, visa bolag har ju bara massa skit :D
JAG HATAR EMOS!!

2006-06-20 17:24
AYIA NAPA HERE I COME

2006-06-20 17:43
precis, villket resebolag ska man satsa på?

kan tillägga att målet med resan är bad och fest kombinerat. vill ju inte hamna i nån liten håla med lokalbefolkning endast:P hur stor chans e det att man har sån otur (ur vår synvinkel eftersom vi ska ha kul) när man tar ospec?
Att skicka en homosexuell i fängelse är som att släppa lös en unge i en godisbutik

2006-06-20 19:58
om du inte är nöjd så kan du snacka med flybolaget så kanske dom kan fixa så att du får byta hotell, fast brukar kosta extra då
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.