erfarenheter från malta? Någon som har varit på malta en längre tid? (helst bott och jobbat där)
Fatal:haha jo han e maltes..Jag jobbar pa no foretag som skickar ut massa spam typ.. sa jag sitter o samlar in svenska mejladresser som dom ska spamma sen haha.. dom sager att dom har produkter o saljga men d tror jag inte riktigt pa! :Phaha jo det dar me maten e sant.. Men dom har ju god italiensk mat om man gar till ratt stalle.. grejjen e att vid den har tiden pa aret e mycke stangt.. forutom snabbmatstallen och klubbarna haha.. men man ska inte klaga.. det e 18-20 grader o sol :)Fast jag haller inte med om att alkholen e sa javla billig.. I affarerna saljer dom mest mellanol typ 4.0 o dom kostar 5-6 spann.. annars ligger ju stark olen pa 8-9..Oh pa krogen ere nice med en stor stark for 24 spann typ.. eller 12 vodka/redbull shots for 100 spann..Men all sprit e sa utblandad har nere har inte blivit full pa tva veckors tid nu.. okej nu ljog jag..men till slut blir det samma kostnad som i sverige det var det ja skulle komma fram till..Jag horde att man skulle fraga efter "chicken" om man ville ha lite roka harnere.. nan som har na comments om d ?shirre va langt d blev..
..finns faktiskt sjukt god pasta på malta. inte att förglömma!