I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Resa utomlands?

Övrigt - Blandat

2006-06-10 23:41

Resa utomlands?

Jag och 3 polare tänkte dra oss mot lite varmare breddgrader vilken dag som helst här, men har dock lite problem med att välja destination. Ingen av oss har särskilt bra ekonomi och ska därför ta en sista minuten resa till någon billig, varm badort. Detta måste ske de närmsta dagarna p.g.a. vissa omständigheter.

Vi ber nu om råd för billiga, varma och givetvis trevliga områden att åka till.

Vill endast ha svar från erfarna och kunniga personer och inte av några naiva ovetande lirare som aldrig varit utanför norden.

Hur tänker du nu?

2006-06-10 23:55
marmaris har jag hört är nice, (turkiet)
((MAAD))

2006-06-10 23:58
bulgarien eller thailand
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-11 00:40
Sunny Beach (Bulgarien)
My heart lives in my vagina.

2006-06-11 01:57
Spanien - Malaga - Fuengirola
Meep meep

2006-06-11 03:06
Chania kreta
www.susei.blogg.se

2006-06-11 20:31
kroatien är nice, har varit där många somrar, finns massor med saker man kan hitta på där, båtluff t.ex.
je voudrais un caffe noir

2006-06-11 21:07
Aa! hörde idag att kroatien ska vara riktigt schysst så det kanske eventuellt blir det. Turkiet kan vara lite hetsigt och otrevligt rent socialt, och kreta är kanske lite för segt...mycket pensionärer o sådär.
Hur tänker du nu?
Lyricist

2006-06-12 03:37
Bussa ner till spanien i 14 dagar för 2000 inkl frukost och hotel i 10 dagar (Bussen tar 2 dagar hem och tillbaka)
There shouldent be no war between humanity.
Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset
är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen

2006-06-12 04:06
nu när vädret äntligen kom hit ska ni pysa, pyttsan!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2006-06-12 07:09
KRETA CHANIA
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa!
kan ja få köpa en skiss av dej??..
Styleline x2

2006-06-12 07:31
Mm Kreta väldigt nice.. Dock inte Chania.. För mycket uuäh fett me avgaser o horungar som inte kan köra bil och tjacklack på folk.. Typ nån mil bort eller två finns det ju en coook lång strand, skitskön.. Därnånstans kan man ju bo. Finns sjyssta hotell där.
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!

2006-06-12 07:40
sant sant, jag gillade inte heller chania, det e en soft stad men trafiken o så e inte najs, jag bodde 30 min ifrån staden med buss så det var ganska lungt hos mig, jag o polaren hyrde varsin hojj o drog upp i bergen o så
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa!
kan ja få köpa en skiss av dej??..
Styleline x2

2006-06-12 07:43
Det är ju en av de finaste stränder jag har vart på iaf. Okej den är inte kritvit men det är skön strand och lång är den iaf. Så nice o ligga under parasollet med en redbullvodka o ba "aaah"... :)

I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!