jag var nykter på skolavslutningen, så nu jävlar ska jag ta igen"!!!!!
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Ska nog ut till en kompis landställe i skärgården, och fira sjukt ambitiös midsommar med hennes familj + hela ön (med långbord, dans runt stång, picknick på filt osv osv) på dagen och sen antagligen traditionellt fylleslag på kvällen. Som det ska vara (?)
Kom precis underfund med att det snart är midsommar... och ja, det är väl dags att styra upp något :) I'm thinking stugfest.
Look with your own eyes - See with your own mind
när är det midsommar? :/
jag levde för kicken , precis som du
JAG FYLLER ÅR PÅ MIDSOMMARDAGEN :=)
Den Svenske Fanclub
Ska fira med min familj och pojkvän i spanien. Vi ska käka på restaurang med några vänner till familjen, å sen säkert gå ut! :) *Längtar*
JMD, Jag Måste Dansa!
ut på sommarstället med 9 polare. chilla, lira basket, nattbada, kolla skräckfilm på natten. utomordentligt trevligt.
jag ska supa mig redlos, spy, nyktra till lite for att sen supa mig redlos igen ^^ allt detta i sallskap med basta vannerna :D
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Fan är det på en vardag? JAg ska ju också jobba isf :S Eller är det på en söndag? Fan, jag tänker inte jobba. Min midsommardag ser ut som Jaquils, fast utan sällskap av bästa vänner.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
jag ska vara på öland :] fler ?
- men nog om dig nu.
fantalight P16 det ar pa en lordag tror jag. den 24:de va?
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
fredag är midsommarafton vad jag vet. är väl ledigt ?
Blir väl nån fest med booz n shit
Meep meep
Jag ska lämna Stockholm och åka till Eskilstuna i goda vännerslag och jag räknar med att det bli ett riktigt midsommar röjj.
Just fan, det är jag som är Satan.
Hmmm, har inte funderat så mycket på vad jag ska göra. En redig fylla är väll att vänta...sen vet jag inte.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Fylla hör till midsommar, inget snack om den saken =P hehe
Lilla Edet
upp! min tråd togs bort p.g.a denna!
SMÅLAND!
Lutar numera åt Öland.
Look with your own eyes - See with your own mind
ÅderpåleOne ljuger, han är inte alls i Bulgarien, han är i Sverige. Han åker inte förens den 27e. haha. sopan!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Redaktionen
2006-06-21 02:59
*..emelie..* Men vafan, man kan inte ha koll på allt här i livet..
namaste
ska inte göra ett skit eller mindre...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
samma här inte ett skit bli frisk möjligtvis
!! :)
supa i valfri park/badplats/camping.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Jag jobbar fran 8 till fyra. sedan skall vi la dra till Tropic beach och dansa nakna. haha. nara. skall bada och chilla iaf. Midsommar i Turkiet suxxx. :( jag vill ha sill, graddfil och farskpotatis!l
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Strömstad eventuellt . Annars blire förfesta här hemma, med dans på logen å hela köret å sen en tur till Karlstad :)
Tüffü was here!
2G4TV Göteborgs nya lördagsklubb. DJ. Dyb street music selector HOST. PARHAM ZADEH Bra priser i baren KEBAB TALLRIK 45KR HELA NATTEN PUSTERVIKSPASSAGEN / JÄRNTORGET. 22-03 / 18(ID) / 80kr / VARJE LÖRDAG . ditt skall jag,
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Laurelisse sjukdom! :D kanske varit på hultan? En jävel nös mig rakt i ansiktet... :s