I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Att satsa 110&

Övrigt - Blandat

   

2006-06-08 01:11

Att satsa 110&


Jag är fast, fast i en sport där jag känner att allt går så rätt och skönt, jag vill bli bäst och kunna vinna allt. Men hur ska jag vidare? Vart ska jag börja?

Jag börja kickboxing för ca 4-5 månader sedan, hade gått shootfighting innan med fick avbryta för opereade tån.
Låg hemma ett tag och blev seg och gjorde inget, tillslut drog jag till kickboxningen. Första träningen var sådär. Men jag gav det en chans till och SMACK jag var fast. Jag började träna som ett djur jag började kämpa jag sket i fall jag gick in för hårt in i passen jag sket i fall jag skadade mig.

Det kändes så jävla rätt och utvecklingen hände så jävla snabbt, jag märkte att kraften blev mer, psyket blev allt starkare.
Kombinationer blev allt mer extrema och smartare.

I lördags gick jag premiär matchen, mot en kille som var 28 år och tävlat i 3-4 år, SHIT! tänkte jag vilken jävla lottning jag fick i tuneringen, matchen börja och blodet rusa in i kroppen.
Jag förlorade men jag gav allt och förlorade med poäng skyllnad, vissa tycker det var fel av dommarna vissa inte.
Men jag chockade dem mesta framför allt morsan som alltid sagt att jag ger upp för snabbt, men nu vill jag inte ge upp!

Det här är sporten för mig, men HUR ska jag gå vidare i detta?
Hur ska jag få min tränare att satsa 100% på mig, har inte snackat med han sedan tävlingen.. men hur ska jag gå vidare med drömmen om att bli mycket bättre.. kanske sm mästare?

Träning ja, psyket ja, vad mer?

Har du haft en dröm att bli bäst? Och lyckades det?



/ alexis

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.