Dina kompisar och whoa?
Vad tycker dina kompisar om whoa, de som inte är stuck liksom? Vissa av mina vänner är allvarligt intresserade av vad jag har att säga om emil_brikhas nya tråd, andra småskrattar lite åt quotes för att vara trevliga och de flesta kollar på mig som jag är dum i huvudet när jag än en gång drar upp whoa.nu Det låter ju som jag hänger här 24/7, vilket jag bara nästan gör. Men kom igen, någon gång måste ni ju också tagit upp whoa, och vad har ni fått för respons? Pejs
STICKUP! www.myspace.com/elsatisfaction
Alla polare är hip hopare.. och whoa ses som ett skämt av alla.. med all rätt.. ändå har många det & loggar in och har för sej ser man.. fast skriver aldrig nåt.. skevt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har väl bara nämnt det när någon undrat hur man kan hålla koll på hiphop-events och jam. och alla, vilka är få, har tyckt att det verkar smart.
Delam tange barat
Dom flesta som vet vad det är skrattar och jämnställer det med Lunarstorm. Andra ser bara helt helt oförstående ut och ber mig upprepa vad det heter 10ggr.
Jag hatar att skära mig på papper!
Fjant - jag har en kompis som alltid driver med mig när jag snackar om det, och frågar om jag spelar world of warcraft...
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
Ingen av mina kompisar har typ whoa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har två kompisar som har whoa, men de använder det inte så mycket.. Skulle tro att de flesta som ser mig vara inne tycker det ser ut som en jävla ful sida (designen) och mobbar mig=(
<3
-ess- jag syftar främst på de som inte har whoa, vad tycker dom det verkar vara för place?
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
lilla_elsa Ouh taskigt! (erkänn att du gör det) ;)
Jag hatar att skära mig på papper!
Ingen av mina polare har whoa vad jag vet. Dock har jag en stalker här som vet vem jag är men vågar inte säga vem hon/han är. Hemlig äs a maddahfakkah!
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Graffare
2006-06-07 16:50
min flickvänn suckar bara när jag jämt har whoa öppet. andra frågar mig ve det är, ressten av folket vet vad det är och har ett konto.
Enda gångerna jag pratar om whoa är när jag hänger med dom som själva har whoa. orka sätta in andra i det liksom.. Och om jag ändå absolut måste det, eller om man är på allmän dator och nån kikar över axeln så brukar de efter en kort förklaring fråga om det är "typ som lunarstorm". Och det är det ju.. typ. Fast mindre poppigt och med hiphop som den gemensamma nämnaren (iofs tycks allt fler helgon-looking-people hitta hit).
hmmm.. alla mina polare har väl typ whoa.. alla hänger inte här så ofta, men dom flesta vet vad det innebär och vad det är..
Jag försöker smyga med det..
Men lika glad är jag för det!
i stort sett ingen har whoa. eller är typen som häckar på forum överhuvudtaget. det enda intresset dom har är väl om jag drar upp nåt sinnessjukt korkat man läst här medan man sitter och förfestar...typ
vad är whu-ha!?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Skivsamlare
2006-06-07 17:12
Rhetoric sa det. De få gånger när man väl kommer in på det, är det gällande musik. Skulle aldrig få för mig att prata om Emil_Brikhas jävla trådar i alla fall.
Yes! In Concert — For the love of music
dom flesta vet vad det är, flera har konto här. brukar undvika att nämna whoa, men om jag nu gör det ger jag alltid mig själv en riktigt bitter min inombords.
hahha ja har med en polare som tror ja har läst det på WOW lilla_elsa! :p
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Man snackar ju inte om whoa med polare som inte har konto här, om det inte handlar om en jävligt rolig tråd, vilket händer allt för sällan.
No cake for the impurity!
Sen alltid när jag skickar en länk eller ett skämt som jag fått härifrån till någon kompis och dom frågar vart man hittat så blir det alltid: På någon sida..
Men lika glad är jag för det!
Vem fan snackar om internet? Internet är ju till för att roa sig med när man är ensam.
undertiden
Jag brukar ibland kopiera patetiska inlägg och trådar. Då skrattar polarna, men det är väl den enda uppfattningen de har om whoa. Eller alltså de vet att det är en hiphopcommunity men ingen bryr sig.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
det är väl inget speciellt med whoa????
jag hade förlorat all min street-cred om någon visste jag hängde på något sånt här ställe *shhh*
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
har en kompis som är skev som fan.. han loggar nästan aldrig in på whoa och när han väl gör det så klickar han på nån tråd, dör av skratt och bara skriver "hahahahahahahhaah" och kommenterar fan va roligt detta stället är.. sen loggar han aldrig in mera.
www.gbg031.se
ICantFeelMyLegs sa det. och han sa det bra.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
man har ju fått en del att regga sig här på whoa under åren.. de e bara kul ju..
Promotor
2006-06-08 01:00
Polare skaffar det för att jag har det, oftast för att få kontakt med mig när jag mer på sista tiden har slutat hänga på msn och andra communitys.. Folk diggar sidan oftast, men det är för att skryta om att dom var först med att lyssna på fonky fresh nya låtar :/ ... Har även vänner som har whoa men oftast blickar in i graffiti forumen som är riktigt aktiva på sidan men skriver inte ett piss i forumen, polare diggar att jag är annorlunda och skiter i om jag har whoa :)
dom tycker man är en pajas som sitter och kollar alla "idioters" inlägg och liknande. jag brukar säga - feel the power of the darkside!
det kanske passar bättre in på helgon eller nåt iofs...
jag (och suntzu) har fått hela vår crew att gå med i whoa, de flesta är hårdrockare :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
några av mina polare har whoa. inte jättemånga men några, dom flesta är dock inte aktiva i forumen överhuvudtaget. så det är inte många av dom som har whoa som förstår vad jag menar i alla fall. : / jag snackar inte så mycket om whoa då jag förstått att dom som jag umgås med som inte har whoa inte fattar ett skit. ingen tycker det är underhållande överhuvudtaget och ingen förstår internskämt som kan uppstå - användare emellan. detta är nog lite för nördigt intimt community för att folk ska förstå. folk är ju vana vid lunarstorm & playahead där man till 99.9% av gångerna pratar med folk man går i samma klass som.
Har en kompis som har fått höra väldigt mycket om whoa, ändå säger hon Vadå tråd? Så fort jag nämner en tråd.
My heart lives in my vagina.
pratar aldrig om whoa med någon.. inte för att det skulle vara pinsamt eller nåt men för att det mesta som har med det är helt onitressant.. enda gången jag snackat om något på whoa är nog när det gällt grejer på klubbforumet typ..
brukar aldrig ta upp whoa med folk som inte är inne i det. dock så vet alla som jag umgås med som haft något med graff eller rap att göra om stället men dom få gånger jag nämnder det får jag töntstämpel men det gör inget :)
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Igår när jag fikade med en polare så berättade han att några han kände ALLTID höll på med whoa, alltid snackade om det osv. Efter ett tag kom det fram att vi snackade om två helt oliaka grejer, deras "whoa" var world of warcraft.