I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bor du i Halmstad?

Övrigt - Blandat

2006-06-01 16:07

Bor du i Halmstad?

Jag ska till Halmstad, och måste hitta Karl XI:s gata . Kan någon snäll hjälpsam halmstadsbo säga mig om den ligger långt ifrån tågstationen? Rådhuset låg ganska nära där tror jag. Känns som om detta inte alls kommer gå så bra.

Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!

2006-06-01 16:12
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath
A waste of breath the years behind
In balance with this life, this death

2006-06-01 16:14
Swagman P21
Jo, jag har den på en karta med.. men är de långt? Svårt o hitta? Jobbiga vägar? sånt!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!

2006-06-01 16:15
Flygfoto och zooma in? Ser inte särskilt långt ut.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath
A waste of breath the years behind
In balance with this life, this death

2006-06-01 16:18
jag bor inte där, men hitar där fett bra, men det är inte svårt att hitta, följ en karta. om du tappar bort dig fråga en snäll halläninng om vägen...
man behöver inte starta en tråd på whoa så fort man har problem med minsta lilla sak i livet...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-01 16:23
anarkos P19
ah, okej då. Nej, jag vet..

Swagman P21
jag kan inte få fram flygfoton på eniro..kan inte zooma in på vanliga kartor heller! Ngt fel med min dator!

2006-06-01 16:59
nej.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.