1. Lapin Kulta 2. Corona 3. Heiniken Som liten 17 åring tar man emot det som köps ut, det där med att välja speciella sorter är inte alltid lätt.. Men dom här gillas!
Men lika glad är jag för det!
1.starköl 2.folköl 3.lättöl
...
sofiero san miguel tuborg
1. Dorada 2. Wisby (tror jag den heter) 3. Mariestads
1. Karlovacko i från Kroatien, pris 13:- för 50 cl 2. Heiniken 3. Mariestad & Tuborg.
DIF!
NILS OSCAR GOD LAGER DÄR JA JOBBAR!
Greenline/Uffline
1. Sofiero 2. Christian fyrtal 3. Blågul
Broder P19 : Det är bara för att den smakar skit...
1. Krusovice 2. Peleforth 3. Red Stripe det är favoriterna i alla fall. kan vara svårt att hitta på bolaget men det blir väl utmaningen
The people of that desert culture were warriors, poets, lovers and priests. That they were also raging drunkards is a fact that is usually ignored today.
harboe pilsner mellanöl är gott.
Kryptobiotisk Är egentligen inte jätteförtjust i öl men det kändes skönt att dela 2 favoriter med någon som kan öl. Zlatopramen Leffe Blond
Rehab is for quiters.
nils-olofs kalasöl!! den smakar som outspädd urin luktar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1. Corona 2. San Miguel 3. Sol
www.soundcloud.com/lirzproductions
1. Urquell 2. Staropramen 3. Becks kanske
jagvillocksåhaenblog.com
Steem: Va e det?
Steem: Haha jag förstod nästan det ;) Jag undrade mest vilken det va typ.. för jag känner inte till den :p
Steem: Har faktiskt lite svårt för mörk öl.. men men ett försök kan man ju göra, för den låter ju god som du beskriver den =)
1HOLSTEN 2REDSTRIPE 3NEWCASTLE
Walk an live, talk and bum a claat ded´
Steem F19 jasså den plockar man flera backar gratis i månaden =) tycker mer om Nils-Oscar farm ale eller god lager.. sen imperial stout..
Greenline/Uffline
Erdinger ^^
-------------------------------- <br>
1: Småland 2: Murphys 3: Newcastle mmmm-m.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1. Alhambra (granada/spanien) 2. Mahou (spanien) 3. Cruzcampo (spanien)
fast å andra sidan är ju tuborg och carlsbergs mellan öl hur gottt som hälst när man e i copenhagen
1. Heineken 2. Lucky Star 3. Norrands Guld
kölsch köln paulander alperna bit burger ger
1. Mythos 2. Heineken 3. NorrlandsGuld
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse
1. Singha 2. Chang 3. Becks gold
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Saropramen Coronas Budweiser
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
undra varför så mycket folk tycker gay öl är gott. hehe typ corona det smakar ju fan saft det är ju itne öl eller okej ölsaft kanske. en jävla frutiöl. hehe okej okej den är god men jag tycker itne det borde få heta öl likadant med alla spanka öler typ.. fast sen är det ju ett frutiland också...hahaha
karlovacko lätt godaste
beat it !
Öl som öl 3,5
Guinness Mariestads Norrlands Guld
"Modellbrudar är fan som framavlade hästar, de ser bra ut men de är dumma som skit" - Lemmy Kilmister
Heineken (Holland) Amstel (Holland) Carlsberg (Danmark?)
jag är fejk öldrickare dricker bara lager. 1.staropramen 2.starobrno 3.lapin kulta
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
1. Pietra (Corsica) 2. Brahma (?) 3. Corona (Mexico)
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...
1) kaiser öl 2) staropramen (kanske för man precis varit i tjeckien ) 3) guldet från norrland 4) amstel
DAS KAISERREICH!
1.heineken 2.heineken 3.heineken
CHILLNANI
bobs F21: håller me
Den Svenske Fanclub
1. heineken 5.0 glasflarra 2. corona 3. carlsberg fulöl
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
1) Zywiec(Polen) 2)Heineken 3)Mariestad
fan va alla ska va speciella och skriva polska ölsorter som i princip inte finns
1. Ozujzko (tror jag den stavas) Överpulig! 2. Lapin Kultishh 3. Erdinger kristallklar
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown
Hur fan kan folk gilla Bud? Smakar ju inget.... Topp 3. 1. Nils Oscar god Lager uhmmmmmm.... 2. Staropramen Granàt tänk dig staro men lite mörkare, typ orange.. 3. Norrlands Guld 2.8 Har druckit så många att man kan bli miljonär bara på att panta allt i min lägenhet..
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS
1. Singha 2. Norrlands Guld 3. Pripps blå
-- Mr.L --
1. Staropramen (Tjeckien) 2. Miller (USA) 3. San Miguel (Spanien)
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
1. Stella Artois (Belgien) 2. Staropramen (Tjeckien) 3. Kronenbourg 1664 (Frankrike) I alla fall de jag köper oftast. Men stella är lätt favoriten iaf